י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"להעמיד תלמידים הרבה"

תפקיד ערכי: זה התואר המתאים ביותר למגזר החרדי

החלום שלכם הוא להשתלב כמורים בישראל? להעמיד תלמידים הרבה? לחנך את דור העתיד של ילדי ישראל? אתם לא לבד, יש כל כך הרבה אנשים שרוצים להתמקצע בתפקיד ערכי ונהנים לחלוק את הידע שלהם עם המוחות הצעירים. אבל איפה ניתן ללמוד תואר בחינוך, הנחוץ כדי להפוך לחלק מצוות ההוראה של משרד החינוך שמצד אחד יעניק לימודים איכותיים ומצד שני ישמור על אווירה תומכת ומכילה וכל זה במקום שמתאים לבית החרדי ולערכיו?על כל זאת בכתבה שלפניכם

תפקיד ערכי: זה התואר המתאים ביותר למגזר החרדי
מחנך צילום: Mendy Hechtman/Flash90

מכללת גורדון מזמינה את הציבור החרדי, לבוא וללמוד את מקצועות ההוראה. במכללה שמים דגש מיוחד על התאמה לסטודנט החרדי ולכן כל השיעורים והקורסים נערכים בהפרדה מלאה ובסביבה המותאמת לאורח החיים החרדי. התארים של מכללת גורדון נחשבים מאד בשוק התעסוקה ויש ביקוש רב למורים בוגרי המכללה.

במכללת גורדון שמים דגש על לתת כמה שיותר לסטודנטים. משקיעים במעטפת תמיכה וליווי לכל אורך הלימודים, כך שאף אחד לא יישאר מאחור. את הסטודנטים החרדים הלומדים במכללת גורדון מלווה חברת תלם, החברה המנוסה והגדולה בתחום זה שבין לקוחותיה נמצאים אוניברסיטאות ומשרדי ממשלה. לחברת תלם רכזים יעודיים במכללת גורדון שמלווים את התלמידים באופן אישי ונותנים מענה מקצועי ומהיר לכל צורך שעולה. מלבד תוכנית הלימודים הפורמלית, במכללה משלבים בשיעורים גם כלים מעשיים ומתודות חינוכיות לשימוש בשטח. ומריצים יחד עם הסטודנטים סימולציות למידה וירטואליות, כדי להבין כיצד משתמשים בכלים הללו בחיים האמיתיים.

בגורדון מציעים שלל מסלולי לימוד עבור מקצועות ההוראה השונים. הן עבור מתחילים שכעת רוצים ללמוד תואר ראשון והן למשלימי תואר ראשון וללומדים לתואר שני. ואלו הם המסלולים:

תואר ראשון .B.Ed

כולל מסלול דו חוגי: חינוך מיוחד וחינוך חברתי קהילתי

השלמת לתואר ראשון .B.Ed

בעלי תעודת הוראה ודרגת מורה מוסמך בכיר יכולים לבחור מבין המסלולים הבאים: חינוך מיוחד, חינוך לגיל הרך והשלמה במדעים לגברים. המסלול האחרון אף מסובסד במלואו לזכאים.

תואר שני .M.Ed

בעלי תואר ראשון ותעודת הוראה יכולים לבחור מבין המסלולים הבאים: ניהול וארגון מערכות חינוך. חינוך משולב.

למהירי החלטה, קבלו בונוס מיוחד. הנרשמים עד תאריך כ"ג אלול מקבלים במתנה קורס הנחיית קבוצות שימושי וחשוב. מסיימי הקורס יקבלו תעודה יוקרתית שיכולה לסייע להם במגוון תחומים.

מתמטיקה | פיסיקה | ביולוגיה | ביו רפואה | כימיה | אווירונטיקה וחלל | ביוטכנולוגיה | חינוך מדע וטכנולוגיה | הנדסת חומרים.

התואר שתקבלו ממכללת גורדון, ישמש עבורכם כרטיס כניסה יוקרתי לשוק העבודה. כי כשאתם לומדים אצל הטובים ביותר, בתי הספר יודעים להעריך זאת. אז קדימה, למה אתם מחכים? מלאו עכשיו את פרטיכם כאן>>>>> ועשו את הצעד הראשון שלכם, בדרך לקריירה מכובדת ומכניסה כמורים בישראל.

גם אני רוצה לקבל יותר>>>>>

הוראה חינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד