י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
כינוס נוסף עם אייכלר

החסידים נגד ראה"ע עליזה בלוך: פרוש קרא לנציג גור להצטרף

אחדות חסידית בבית שמש נגד ראש העיר עליזה בלוך. עשרות נציגים מקהילות חסידיות בבית שמש השתתפו אמש בכנס בהשתתפות ח"כ מאיר פרוש ונציגי אגודת ישראל בעירייה. פרוש בדבריו קרא לנציג הסיעה המרכזית ישעיהו ארנרייך להצטרף לרוב ב'אגודת ישראל' • צפו בדבריו

החסידים נגד ראה"ע עליזה בלוך: פרוש קרא לנציג גור להצטרף
הכנס עם נציגי הקהילות בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

עשרות נציגים מקהילות חסידיות בבית שמש השתתפו אמש (שלישי) בכנס נגד התנהלותה של ראש העיר עליזה בלוך, זאת במסגרת המאבק נגדה על ידי סיעות אגודת ישראל, דגל התורה, הליכוד והבית היהודי.

יו"ר סיעת 'שלומי אמונים', ח"כ מאיר פרוש, שהשתתף ונאם בכנס, קרא בנאומו לראש העיר להתעשת ולשבת עם הגוש בכדי להגיע להבנות: "גב׳ בלוך חייבת להפנים שהגוש זה לא יתפרק ואם היא תמשיך ככה יהיה לה קשה וזה בלשון המעטה, היא צריכה לשבת ולהגיע להבנות עם הגוש. במשך שנתיים וחצי הקואליציה התנהלה ושמרו על כבודה. מדובר על צרכים של הקהילות".

פרוש גם התייחס לנציג הסיעה המרכזית, ישעיהו ארנרייך, שמסרב להצטרף לגוש: "אני קורא לרב ארנרייך להצטרף לרוב אגודת ישראל וחלילה לא לשדר לראש העיר שכביכול יהיה בסדר וזה יסתדר, זה לא יסתדר רק אם כל הגוש יהיה ביחד".

סגן ראש העיר בית שמש, שמעון גולדברג אמר כי "חבל שיש פוליטיקה על חשבון הילדים, גם אם יש מחלקות פוליטיות יש דברים שהם קונצנזוס, לא פוגעים בילדים בשביל פוליטיקה, ומה שכואב שהפוגעים הם חלק מסלתא ומשמנה של העיר. זה דוגמית ממה שקורה כאן בעיר, ועל זה נזעקנו בכינוס החירום כעת".

עוד אמר: "ח"כ אייכלר לא הצליח להגיע הערב לכינוס והוא יערוך ביום חמישי כינוס נוסף עם כל חברי המועצה שלא יצטייר חלילה שאין כאן אחדות".

חבר מועצת העיר הרב ויסמן אמר כי "ראש העיר גב' בלוך לא מבינה שמדובר באחדות מלאה בגוש, היא מנסה לעשות הפרד ומשול בין קהילות ובין חברים בגוש בניסיון להבטיח הרים וגבעות בכדי למישהו יבגוד בגוש אך ללא הצלחה. אנחנו נלך עד בסוף יחד לטובת ציבור תושבי העיר".

גם חבר מועצת העיר נחמן פרנקל נאם בכנס, ואמר כי "ההתחייבויות של ראש העיר כלפי הציבור בעיר הופרו על ידה ברגל גסה. מדובר על הסכמים מפורשים בנושאים שהם ציפור הנפש של הציבור וחבל שכך. ראש העיר צריכה להבין שאנחנו מאוחדים ולא יהיה ניתן לפרק אותנו. אנחנו קוראים לה לשבת איתנו ולהגיע להבנות, שנוכל לתת לילדים את הצרכים שלהם לאחר מכן ננהל פוליטיקה".

הקהילות ששלחו נציגים מטעמן להשתתף בכנס הן: באבוב. באיאן. באלחוב. בוהוש. בוסטון. ביאלא. בעלזא. ברסלב. דז'יקוב ויז'ניץ. ויזניץ מונסי. ויזניץ מרכז. זוועהיל. חב"ד. טשערנוביל. לעלוב. מתמידים. מעייני ישראל. נצח ישראל. סאדיגורה. סטריקוב. סלאנים. סלונים. סערט ויז'ניץ. פינסק קרלין. פרושים. צאנז. קאמרנא. קוסוב ויז'ניץ. ראחמסטריווקא. שומרי אמונים ושאץ דרהביטש.

 

בית שמש עליזה בלוך ישעיהו ארנרייך מאיר פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד