ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
קריאת תיגר?

בכיר נוסף בליכוד נגד ההצעה של נתניהו לגנץ

לאחר שדווח כי נתניהו שוקל להציע ליו"ר 'כחול לבן' את ראשות הממשלה בלי רוטציה, חבר הכנסת ניר ברקת מביע את התנגדותו להצעה: "זה לא פיתרון נכון" | הוא מצטרף לדודי אמסלם

בכיר נוסף בליכוד נגד ההצעה של נתניהו לגנץ
נתניהו וגנץ במליאה בהצבעה על פיזור הכנסת צילום: דוברות הכנסת

חודשיים וחצי לאחר שהושבעה הממשלה, וטרם נראה סיכוי ממשי להפילה. אחת ההצעות שמתגלגלת בשבוע האחרון היא להציע ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ שנתפס כממורמר מהסיטואציה - את ראשות הממשלה, כדי שיפרוש מהקואליציה הנוכחית וכל גושו של נתניהו ייכנס תחתיו.

בשבוע שעבר דווח בכותרת ראשית ב'ישראל היום' כי יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו שוקל להציע לגנץ את ראשות הממשלה ללא רוטציה, כך שיכהן בתפקיד ארבע שנים רצופות, אלא שחבר הכנסת ניר ברקת, מבכירי 'הליכוד', מביע את התנגדותו למהלך שכזה.

"זה לא פתרון נכון, ההצעה הזו לא טובה לנו, צריך לייצר קואליציה רחבה עם אנשי הימין", אמר ברקת בראיון לרדיו '100fm', כשהוא מתכוון לקואליציה עם 'ימינה' ו'תקווה חדשה'.

גם חבר הכנסת דודי אמסלם מ'הליכוד' מתנגד להצעה. "אני רואה את זה כחוצפה ועזות מצח. כמו שיש עכשיו ראש ממשלה עם שישה מנדטים מחר יהיה ראש ממשלה עם שני מנדטים. הליכוד קיבל שלושים מנדטים, הליכוד צריך לקבל את חלקו בממשלה עם שלושים מנדטים", אמר השבוע בראיון ל-103FM.

מפלגת הליכוד ניר ברקת בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד