י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המשטרה חוקרת

מרוקו: אזרח ישראלי, בעל מסעדה כשרה נדקר למוות לאור יום

אימה במרוקו: אזרח ישראלי המנהל מסעדה כשרה, נרצח בדקירות סכין ע"י חסר בית מקומי שהכירו היטב ונהג לפקוד את המקום. הקרבן נפטר באמבולנס בדרכו לבית החולים. הרוצח שניסה להימלט נלכד בידי המשטרה שחוקרת את הנסיבות. נעשים מאמצים להביאו לקבורה בישראל

מרוקו: אזרח ישראלי, בעל מסעדה כשרה נדקר למוות לאור יום
אילוסטרציה צילום: unsplash

אזרח ישראלי, בעל מסעדה כשרה בטנג'יר שבמרוקו, נדקר אמש (רביעי) למוות. על פי דיווחים מקומיים, הדוקר בן ה-36, הינו חסר בית שנהג לקבל אצל הקרבן, ארוחות חינם באופן קבוע.

על פי הדיווחים במדינה, הקרבן נפטר בדרכו לבית החולים וכי המשטרה עצרה חשוד במעשה, אך המניע לא ברור בשלב זה. לדברי עדי ראייה, האיש נראה היה "מוטרד נפשית" וייתכן שהמחלוקת ביניהם הייתה על רקע סירובו של בעל המסעדה לקבלו לעבודה אצלו. עם זאת, המשטרה בוחנת בחקירתה אפשרות כי הרצח הינו על רקע אנטישמי.

עוד דווח, כי הקרבן נפטר באמבולנס בדרך לבית החולים על שם מוחמד החמישי. הרוצח ניסה להימלט מהזירה, אך שוטרים הספיקו לעצור אותו.

מארגון ‏זק"א נמסר הלילה: "אזרח ישראלי נדקר למוות במרוקו. הנסיבות נחקרות ע"י המשטרה המקומית. משרד החוץ וזק"א פועלים להבאת גופתו לישראל".

בתקשורת הערבית דווח, כי המשטרה פתחה בחקירה יחד עם התביעה הציבורית, על מנת לקבוע את הנסיבות סביב מעורבותו של אדם עם עבר פלילי שהראה סימנים של הפרעה נפשית ורצח בעל מסעדה בטנג'יר.

מהמשטרה המקומית נמסר כי "הנתונים הראשוניים הצביעו על כך שהחשוד פקד קבוע את המסעדה המנוהלת על ידי הקורבן, הרוצח היה מעונין כביכול להתגייר במטרה לקבל ארוחות חינם. בנוסף דווח, כי הבעלים לא רצה לקבל את הרוצח לעבודה".

במקביל נעשים מאמצים להביא את המנוח לקבורה בישראל בהקדם האפשרי.

מרוקו מסעדה כשרה אזרחי ישראל רצח דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד