י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לאחר ששוחררו מבית החולים

כעשרים בחורי ישיבה אושפזו שוב לאחר שחשו ברע

מתנדבי ארגוני הצלה של בורו פארק ופלאטבוש הוזעקו למספר בתים בבורו פארק הלילה ופינו שוב כעשרים בחורי ישיבה, חסידי ויז'ניץ בניו יורק, שאושפזו ושוחררו ביום שלישי בעקבות הרעלת מזון, עת שעשו את דרכם חזרה מאוקראינה

כעשרים בחורי ישיבה אושפזו שוב לאחר שחשו ברע
אילוסטרציה צילום: Yeshiva world news

כעשרים בחורי ישיבה חסידי ויז'ניץ בניו יורק שאושפזו ושוחררו ביום שלישי בגלל הרעלת מזון, אושפזו כולם שוב ביום רביעי בלילה.

מתנדבי ארגוני הצלה של בורו פארק ופלאטבוש הגיעו למספר בתים בבורו פארק הלילה, ופינו את הבחורים חזרה לבית החולים, לאחר בדיקות דם שביצעו, שם התגלה שיש להם סלמונלה או זיהום מסוג אחר. כך דווח אתר Yeshiva world news.

כזכור ביום שלישי בלילה, הבחורים חזרו ממסע לקברי צדיקים מאוקראינה, והחלו לחוש ברע. הקבוצה כולה נחתה בניו יורק, וטופלה במיידית על ידי ארגון הצלה, הבחורים הועברו לבתי חולים מקומיים. כולל בחורים ממונסי ומערי הקטסקילס, כולם התלוננו על אותם סימפטומים, כאבי בטן, ותופעות לוואי נוספות.

על פי הדיווח, הבחורים ככל הנראה אכלו אוכל מקולקל או נגוע בחיידק הסלמונלה במסע שלהם. ל'בחדרי חרדים' נודע כי ככל הנראה סנדוויץ' של טונה מקולקלת גרמה לכך.

כזכור כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", כעשרים בחורי ישיבה שנחתו בניו יורק ביום שלישי האחרון, הועברו לאחר הנחיתה לבית החולים מיד עם הגיעם לבורו פארק. הבחורים שהיו בדרכם הביתה מאוקראינה, שם שהו במז'יבוז בקברו של הבעל שם טוב, נחתו בשדה תעופה באזור ניו יורק, ועלו על אוטובוס שהוביל אותם לברוקלין.

האוטובוס עצר בחניון של ארגון הצלה בורו פארק בשדרה ה-14, ומיד הוכרז במקום על אר"ן. זאת אחרי שבסביבות עשרים בחורים, כולם צעירים בגילאי 18-20, התלוננו על בחילות, הקאות, חום ותסמינים אחרים. כאמור אתמול הבחורים אושפזו שוב, מצבם יציב.

אמבולנס ארה"ב ויז'ניץ הרעלת מזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד