י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המפקד בציונות הדתית

הרב דרוקמן עוקץ את 'ימינה': "הגיע הזמן"

לאחר שהצטרף למרכז מפלגת 'הציונות הדתית', זקן רבני המגזר הדתי-לאומי הרב חיים דרוקמן עוקץ את מפלגת 'ימינה', שטוענת כי כעת המגזר בהנהגת המדינה - וקורא לכלל הציבור הדתי-לאומי להצטרף למפלגתו של סמוטריץ' | הוא הוסיף להסביר מדוע צריך מפקד: "כאשר הציבור בוחר את נבחריו, נציגי הציבור חשים מחויבים"

הרב דרוקמן עוקץ את 'ימינה': "הגיע הזמן"
הרב חיים דרוקמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע המאבקים מול 'עוצמה יהודית', היום (חמישי) הרב חיים דרוקמן, מבכירי רבני המגזר הדתי-לאומי, מתייחס למפקד ב'ציונות הדתית' ועוקץ את 'ימינה'.

הרב, שהצטרף כחבר במרכז מפלגתו של סמוטריץ', קרא לכל הציבור הדתי-לאומי להצטרף למפלגה כשיפתח המפקד. הוא טען שדרך כך, כוחה של הציונות הדתית יגיע לידי ביטוי, למרות ש'ימינה' כעת טוענת שבזכותה המגזר הדתי-לאומי בהנהגת המדינה.

"הגיע הזמן שכוחה של הציונות הדתית במלוא עוצמתו יבוא לידי ביטוי במדינתנו האהובה", כתב במאמר שהתפרסם ב'בשבע'. "פתיחת השורות באמצעות מפקד ופריימריז הם מחויבי המציאות לעת הזו. ראשית, מכיוון שהבטחות צריך לקיים".

זקן רבניה הציונות הדתית המשיך לנמק: "הציבור הדתי־לאומי הוא ציבור יקר, גדול, נפלא וערכי. ערך רב יש בבחירת נבחרי הציבור על ידי הציבור עצמו. כאשר הציבור בוחר את נבחריו, נציגי הציבור חשים מחויבים לשולחיהם ומביאים על ידי כך ברכה גדולה".

"התנועה הנפלאה שלנו לוקחת אחריות על מדינת ישראל, מכיוון שהיא מאמינה במדינת ישראל ורואה בה את התגשמות חזון נביאינו", הוסיף.

"בעצם הפעילות המשותפת להוספת עוד ועוד מתפקדים תתגבר האווירה החיובית, תגדל ההתלהבות", כתב הרב דרוקמן, 'ומתוך כך גם ילך ויגדל הכוח המעשי להיות פועלים עם א-ל באתגרים הגדולים העומדים לפתחנו".

"ומכוח העבודה לאורכה ולרוחבה של ארצנו הקדושה, חלקים הולכים וגדלים בציבור הישראלי יחושו הזדהות עמוקה עם הערכים שאנו פועלים לייצג, ויצטרפו גם הם אל דרכנו", סיכם.

הרב דרוקמן מפלגת ימינה הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד