י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התבצר עם הילדים

אימה בבני ברק: כך נשדדה הקשישה שאספה את כספי הזכיה

כתב אישום הוגש הבוקר כנגד צעיר כבן 22 בגין בגין שוד בנסיבות מחמירות, תקיפת זקן ועוד | הנאשם הבחין בקשישה שזכתה בכמה אלפי שקלים בדוכן פיס בעיר בני ברק ארב לה ושדד אותה באלימות קשה. במהלך מנוסתו פרץ לדירה וכלא את הדיירים | הסיפור המלא

אימה בבני ברק: כך נשדדה הקשישה שאספה את כספי הזכיה
אדם על הכביש מול מכונית מתקרבת. אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום כנגד נתנאל מזרחי (22) בגין שוד בנסיבות מחמירות, תקיפת זקן, כליאת שווא, תקיפה, שיבוש מהלכי משפט והפרת הוראה חוקית זאת לאחר ששדד אישה בשנות ה 60 המאוחרות לחייה ובעודו בורח מהמקום נכנס לבית בו שהו, בין היתר ילדים, נועל אחריו את הדלת וכולא את הנוכחים.

על פי כתב האישום שהגיש עו"ד אלעד ברק, ביום 17.8.21, הבחין הנאשם כי המתלוננת (ילידת 1953), זכתה בסכום של כ 5,000 בהגרלת מפעל הפיס. על אף כי בטרם האירוע הוציא קצין המשטרה לנאשם צו הרחקה מהעיר בני ברק, בעת שאספה המתלוננת את כספי הזכייה מקיוסק בעיר בני ברק, ארב לה הנאשם ועקב אחריה כאשר יצאה לכיוון ביתה.

המתלוננת אשר הבחינה בנאשם שאלה אותו האם הוא עוקב אחריה. בתגובה לכך, תפס את ארנקה ומשך אותו בחוזקה תוך שהמתלוננת נופלת ארצה. משסירבה המתלוננת לעזוב את הארנק, המשיך הנאשם למשוך אותו בחוזקה תוך שהוא גורר אותה על רצפת הרחוב וגורם לה לחבלות ולשברים בגופה ובידיה.

בהמשך לכך ברח הנאשם אל בניין מגורים, תקף את א.ה המתגורר בבניין ונכנס אל ביתו שם נמצאו באותה העת אישתו ילדיו וילדי השכנים. עם כניסתו לדירה ולמרות הפצרותיה של האישה נעל אחריו הנאשם את הדלת והותיר אותה ואת הילדים כלואים בדירה. כאשר הגיעו כוחות המשטרה, עלה הנאשם דרך חלון הדירה, לגג הבניין ואיים לקפוץ מהגג במקביל לכך שהוא זורק מסמכים שגנב מהמתלוננת ואת מפתחות הדירה.

לאחר מעצרו ניסה הנאשם להשתמש בשירותים במטרה להחביא את הכסף ששדד ולהכשיל את החקירה. בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציין עו"ד ברק: "המשיב ביצע רצף של עבירות אלימות חמורות אשר כוונו כלפי מספר אזרחים, מבוגרים וילדים, ברצף וללא התחשבות כלשהי בנפגעים הנקרים בדרכו, אשר גרמו בין היתר לחבלות חמורות – הכל במטרה לשלול רכוש מהזולת והימלטות מהדין".

שוד כתב אישום מפעל הפיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד