י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הרב אלון מתריע: חשש מפיגוע המוני באומן

הרב אלון ממשיך להתריע מפני החיסונים, והפעם אף דביר בכאב בשיחה שמסר בעיר רחובות על הרדיפה שהיא מנת חלקם של מתנגדי החיסונים. בנוסף התריע הרב אלון מפני אפשרות של פיגוע המוני באומן, לאחר שלדבריו ישנם גורמים הפועלים בעולם נגד ציבור שומרי התורה והמצוות

הרב אלון מתריע: חשש מפיגוע המוני באומן
הרב יואב אלון צילום: באדי

הרב יואב אלון מתריע הפעם מפני פיגוע אפשרי באומן, ובשיחה לשומעי לקחו אמר כי האירוע במירון היה מתוכנן. בהמשך שיחתו הארוכה הביע הרב אלון את כאבו על הרדיפה שעוברים מתנגדי החיסונים, והעלה שוב את הסכנה החמודה לדבריו, מפני החיסונים

דברי המלאים כפי שנמסרו בפני שומעי לקחו:

שבוע טוב, האם יש אפשרות לפיגוע המוני באומן? במוצאי שבת שמעתי בחדשות על תרגיל של צבא אוקראינה באומן לתרחיש של חטיפה, זה הדליק אצלי נורה אדומה, מאז אסון מירון אני מודע לכך שכשמזהירים מפני איזושהי פיגוע מתוכנן בראש השנה באומן, היו רבים שטענו שאסון מירון היה מתוכנן, היו הרבה נתונים לא ניכנס לזה עכשיו.

בראשי פרקים: אמבולנסים שלא הורשו להיכנס לחלץ את הפצועים, אמבולנסים עם פצועים הופנו בדרך ארוכה עוקפת לבית חולים זיו בצפת, בית חולים זיו בכלל לא היה מקום שמתאים לאירוע שכזה, היה צריך לפנות לרמב"ם, הוסרו מצלמות אבטחה במקום, היו סימנים חבלה בעמודי הטריבונות שהיו אמורים ליפול לבד ולגרום לפיגוע הרבה יותר גדול.

ובתקשורת בהתחלה בארצות הברית אמרו שנפלו הטריבונות, שזה נראה שזה מה שהיה מתוכנן להיות, בלון המצלמות מעל מירון, השנה נעדר, אוטובוסים למתחם נשאו את המספר 666- המספר המפורסם של אילומינטי, למשל הרבה מהפטנטים של ביל גייטס נושאים את המספר 666.

האדמו"ר מסלונים בני ברק יצא מהמתחם כ3/4 שעה לפני האירוע, והפנו אותו לדרך אחרת כי אמרו שהיה פיגוע, היה נראה שכבר זה היה מתוכנן, והעיקר כל התכנון של המתחם היה שבמקרה של צפיפות ובהלה כולם יצטרכו להימלט דרך פתח אחד ויחיד, דרך איזושהי מבוא צר ביותר, עם ירידה מסוכנת וחלקלקה משמן שנשפך או במקרה או בכוונה, היו שם מחסומי בלימה שלא נתנו לציבור לצאת, והוראות קשוחות לשומרים שם לא לפתוח את המחסום.

בוודאי חלק מהדברים האלה אפשר לתרץ, או אפילו כלל אינם נכונים או מדוייקים, לגבי דידי זאת הייתה אפשרות סבירה ביותר שזה אכן היה מתוכנן מראש, למה? מה פתאום שיתכננו מראש? אנשי הסדר העולמי שאז שלטו בנתניהו היום בבנט, יש להם אינטרס להפקיע את מרכזי התפילות של עם ישראל, הם מאמינים בכוחות רוחניים ובתפילות של עם ישראל רק שהם הופכים שחור ללבן, פיגוע כזה מאפשר להם להשתלט על הר מירון, כי החרדים אינם מסוגלים לטפל בדבר כזה בעצמם ואז לשבש את תפילות לג בעומר במירון, כפי שהפכו את הכותל למה שיש קוראים חוף הכותל, כל שעות היום מסתובבות שם נשים כמו בחוף הים, כך שיראי שמיים חייבים לבוא להתפלל או מוקדם בבוקר בנץ החמה או מאוחר בלילה, אז הם רוצים להפוך את מירון גם למעין חוף ים כזה שמרוב פריצות אנשים יראי שמיים לא יגיעו לשם.

באותו אופן יתכן שיש להם גם אינטרס לשבש את התפילות באומן, אומן הוא מקום תפילה עוצמתי, הכשל באומן התחיל בזה שהיו שם הרבה אורחים מאוקראינה שבאו כביכול ללמוד מהניסיון שלנו, מה הם חיפשו שם? באומן הרי אין צפיפות כזאת גדולה, והועלתה אפשרות שהם באו ללמוד איך מבצעים פיגוע מתוכנן בנושא של אירוע מקרי, וזה יכול להיות על בסיס אחר מאשר צפיפות.

אני עצמי נמנעתי מלדבר על כך משום שהיה נראה לי שהטענה שהיה במירון טבח מתוכנן ודרך אגב אני לא אומר שאני בטוח בזה, רק נראה לי שצריך להיות צירוף מקרים מאוד מאוד נדיר של כל הנקודות שהעליתי, למשל שהיו בדיוק האוטובוסים עם הכיתוב 666 שכל אלה יופיעו ביחד הם הסתברות די נמוכה אבל מי יודע אולי זה מה שהקב"ה עשה, על כל פנים אני נמנעתי מלדבר על זה, משום שהיה ברור לי שזה נשמע לאנשים הזוי ביותר, שהיה כאן ביבי נתניהו שבכוונה רצח אנשים וזה יפגע במאבק בנושא החיסון בנושא הסדר העולמי החדש, שוב יגידו הנה הבן אדם הזה מדבר דברים שהם פשוט לא ייתכנו.

כששמעתי על התרגיל שהיה באומן בחדשות, החלטתי לצלצל במוצאי שבת לרב דניאל עשור, ממנו שמעתי את הפרטים הבאים: 1. הוא ראה סרטון על תרגיל של השתלטות על בתים והוצאת אנשים בכח מהם באומן, והוא חושש שזה הכוונה, לפנות ישראלים בצורה כזאת, כדי שלא ירצו יותר להגיע לשם. 2. הוא ראה סרטון של תרגיל של תרחיש של התמוטטות בתים באומן.

הערה חשובה: ידוע הדברים שהסדר העולמי בהרבה מקרים כשיש אירוע אז לפני כן במקרה יש תרגיל שמדמיין את האירוע. לפני פריצת וירוס הקורונה, היה תרגיל שנקרא אירוע 201, למקרה של פריצת נגיף שברור לגמרי שהיה הכנה למה שקרה באמת אחרי כשלושה חודשים בזמן שעוד אף אחד לא חלם על זה כביכול, לפני אסון מירון היה תרגיל, היה איזה פיגוע בתחנת מטרו בצרפת שהתרחש ממש לאחר מכן שעשו ובאותה תופעה  ויש עוד כמה דוגמאות.

נקודה שלישית שאמר הרב עשור, ישראלי ששוהה עכשיו באומן העביר לו מידע, שישראלים מתקינים עכשיו באותו אזור מצלמות אבטחה רבות, שיש שם כמות בלתי רגילה של צבא, אותו ישראלי אמר שנשמע לו מאוד מסריח, והוא עצמו בורח משם לפני ראש השנה.

אחרי אסון מירון שמעתי מהרב מרדכי מטבריה חסיד ברסלב שכבר אז הזהיר כמה מסוכן לנסוע לאומן, כי היו שם ניסיונות פיגוע אנטישמיים, הוא אומר זה כבר לא מה שהיה פעם, שאפשר לקנות את התושבים שם בכמה גרושים, היום הוא אומר יש שם הרבה אנטישמיות אפילו בלי הנושא הזה של פיגוע מתוכנן, מסוכן לנסוע לשם, במיוחד שאפשר את אותם אנשים לקנות בכסף כדי שייעשו פיגועי דקירה או משהו כזה, בישראלים.

לגבי הטענה שהרי האוקראינים מרוויחים הון כסף מזה, אומר הרב עשור שנכון אבל יש כבר מי שיכול לתת להם הרבה יותר כדי להשיג את המטרות שלו, הרי אנחנו יודעים שאנשים האלה משופעים במיליארדים רבים.

אני אישית ברור לי שאני לא מספיק בר סמכא לחוות את דעתי, אין לי מספיק נתונים, ובעצם הנקודה המרכזית שאני רוצה להגיד, זה שביקשתי מהרב דניאל עשור שאת ההרצאה שלו שמתוכננת למחר יום ראשון בשעה 7:00 בערב בבאר שבע יפתח בנושא הזה בבקשה תעלו תחפשו אותו ביוטיוב הוא אמר שהוא ידבר על זה בהתחלה, אמנם הוא כבר דיבר על הנושא הזה בכמה מקומות אחרים בשידורים האחרונים שלו.

דרך אגב הרב עשור אין לו שום ספיקות לגבי זה שאסון מירון היה מתוכנן, רציתי להוסיף עוד נקודה שאם אכן כך הדבר שאסון מירון היה מתוכנן הרי ש45 הרוגי מירון הם לא סתם יהודים שמתו בתאונה נכון במקום קדוש בזמן קדוש, אבל מתו בתאונה, אלא הם יהודים שנרצחו בהיותם יהודים שנחשבו כקדושי עליון כך שאנו עושים להם עוול שאנחנו לא מבררים האם זה באמת נכון, כי אם זה נכון כל ההתייחסות אליהם צריכה להיות הרבה יותר גבוהה, ממה שאנשים שמתו בתאונה, והאמת שאנחנו שומעים את הסיפורים על אותם אנשים אנחנו שומעים שהיו שם נשמות מאוד מאוד גבוהות שזה די מתאים לכך שאלה הם קדושי עליון שנבחרו על ידי הקדוש ברוך הוא לעלות כקרבן.

לפי דעתי חשוב להעביר מידע זה לא רק למי שעתיד לטוס לאומן ולרבנים שלהם אלא גם לציבור הכללי, נראה לי שככל שיהיו יותר דיבורים על האפשרות הזאת, הסיכוי שהאנשים האלה אכן יבצעו אותה יירד, נראה שגם אם היו דיבורים כאלה לפני ל"ג בעומר שמתוכנן שם טבח המוני ייתכן שהם היו יורדים מהתוכניות האלה.

אוסיף עוד 2 הערות: עוד לפני ששמעתי את התרגיל באוקראינה עלה בליבי רעיון, מדוע שלא נפגע באנשי הסדר העולמי החדש על ידי תביעות משפטיות למשל היה בעבר אירוע חמור בארצות הברית שגבה הרבה קורבנות איני מזכיר את שמו כי בארץ יגידו לי שאני הזוי כרגיל ובארצות הברית דרום אמריקה מבינים שהאירוע הזה היה מהממשל, אז שהם יגישו תביעה ייצוגית והם יכולים לזכות בסכומים גדולים כך שכסף לדחיפת העניין אמור להיות, ואז הוכחת את שיטת העבודה של החברה האלה, מה שיגרום לחסל אותם.

השיב לי הרב עשור, כל בית המשפט העליון בארצות נשלט על ידי האילומינטי, הם ישמעו את כל הראיות, יש אכן ראיות מוצקות שזה היה מתואם מהממשל.

אז שאלתי אותו נו אולי לגבי אסון מירון אפשר לעשות את זה, אז הוא אמר לי גם כאן בית המשפט העליון נשלט ע"י אילומינטי, עושים להם השתלמויות בארצות הברית, נותנים להם את ההשקפה של האילומינטי, שבעצם המוני האדם בכדור הארץ לא יכולים לנהל את העולם, שכבה מובחרת צריכה לעשות את זה, יש כאן שיטות של שליטה, אל תסמוך לא על בית המשפט העליון ולא על המחוזי זה מתחיל כבר שם, אני בכל אופן סובר שהקב"ה כן יצליח את דרכינו אם נעשה דבר כזה, תביעה משפטית ואז לא רק שמשפחות יקבלו הרבה יותר סכומי כסף ממה שהם מקבלים עכשיו, אלא שכל שלטון הרשע ביבי בנט וכו' ייעלם מן העולם.

ואפילו אם השופטים יגידו שאין כאן ראיות, אז ברור שאנחנו יכולים להציג את הכל לפני התקשורת והציבור יחליט אם אכן שופטי בית הערכאות המחוזי והעליון הם שופטי צדק או שהראיות ברורות והם טוענים שזה לא ראיות.

הערה שניה: ביום חמישי האחרון דיברתי על כך שלפעמים עוסקים באיזה שהוא ענין ובנקודה המרכזית לא מתעסקים, ואז הבאתי דוגמא של איזושהי מאמר על האם מותר להשתתף בניסוי של פייזר תמורת תשלום לצרכי פרנסה, ניסוי מקדים לחיסונים הכלליים והוא דן שם בצדדים לכאן ולכאן, רק דבר אחד הוא לא לקח  בחשבון שיש טוענים שפייזר זה חברת פשע – חברת מאפיה העולמית, ואם זה נכון וזה ברור לי שזה נכון, אז אין בכלל שום שאלה.

ואז בעצם חשבתי שהדוגמא הכי טובה זה אסון מירון, ולא רציתי לדבר על זה משום שיגידו שאני הזוי כרגיל, מחשש לחיי אנשים שנוסעים לאומן, אז אפשר לדבר על זה, הולכים לעשות ועדת חקירה על אסון מירון, אם ההוראות בטיחות היו בסדר, אם המבנים היו בסדר, אם היה תיאום בין כל הגורמים כל הדברים בלה בלה בלה בלה לא כל כך מעניין והנקודה המרכזית האם היה שם טבח מאפיל על כל שאר הדברים, אם זה היה מתוכנן מה יש לדבר על כל שאר הפרטים. בתקווה גדולה שכל הדיבורים האלה יסתיימו בכך שלא יהיה שום דבר, ולא יהיה שום אירוע.

הרדיפה נגד מתנגדי החיסונים

אני יודע שתהיה עלי ביקורת גדולה, אבל אין לי ברירה רק להגיד מה שאני יודע, הקשבתי לערוצים חרדיים וקיבלתי חלישות הדעת, איזה סגנון, איזה בהירות יש להם שהחיסונים זה ההצלה איזה התנפלות על אלה שלא מתחסנים ואיך מתמודדים עם זה כל כך ברור להם ההפך מהמציאות ואני מסתכל על הסכנות הנוראיות שיש לנו, על העיוורון הנוראי שאנחנו נמצאים בו השקר הגדול אולי יותר מכל שנאת החינם בגלל זה חרב מקדשינו ואיפה אנחנו עומדים היום כזאת שנאת חינם, כזאת שנאה לאלה שלא מחוסנים אני מרגיש את זה בכל מקום, מרגיש את זה על בשרי, הרגשתי שאני חייב לבוא לדבר לא יודע אפילו על מה בדיוק, מה שהקדוש ברוך הוא ישים בפי לשפוך את הלב ואני מקווה שזה יכנס ללבבות, בלי נדר נשתדל לחלק את זה לקטעים, אני לא בקיא בדברים האלה טכנית, אז נקווה שבעזרת השם זה יחולק לקטעים קצרים יותר מאוחר.

רבותי צריך תמיד להסתכל על העיקר, איפה עיקר הנושא ולא להסתכל על נקודות צדדיות ואולי אני אביא משל מתובנה עמוקה, שקלטתי במכון ויצמן בהיותי סטודנט צעיר, והיא עומדת לנגד עיני תמיד, מעשה שהיה כך היה: מגיע אלינו לתת סמינר פרופסור חשוב מאוניברסיטה אחרת נקרא לו בשם פרופסור צריפין, בכל זאת לא אגלה את זהותו, ורעש גדול הוא בעצם עשה ניסיון, פריצת דרך מדעית הוא גילה את גלי הגרוויטציה שחוזה תורת היחסות הכללית של איינשטיין, לכאורה זה דבר בלתי אפשרי, הגלים האלה הם כל כך זעירים, שאם תעשה ניסיון במכון ויצמן ותעבור משאית בעפולה, אז הוויברציות של המשאית יאפילו על הוויברציות שאתה רוצה לגלות. אין שום סיכוי לגלות את זה. אבל הנה הוא הצליח להתגבר על הבעיה הגדולה של לבודד את הסיגנל מהרעש,‏ לתעות‏ מהרעש, וזה נשמע כאיל‏ו הוא כבר בדרכו לפרס הנובל, הוא נותן הרצאה, שקפים, נוסחאות, התלהבות גדולה, הקהל מוחא כפיים והנה אנחנו זכינו בארץ ישראל לתגלית כזאת גדולה.

יוצאים החוצה ולפני צועדים פרופסור ג' נקרא לו ושואל א‏ותו מאן דהו מהצד תגיד לי, מה דעתך ‏על כל זה. עושה לו ככה, קישקוש. מה, לא ידעתי שאתה כזה מבין גדול בגלי גרביטציה. של תורת היחסות הכללית.

אומר לו לא אני בכלל לא מבין, בכלל לא מבין בגלי גרביטציה. אבל אני מומחה גדול לפרופסור פריפילד. אז אם אני מכיר אותו אז אני יודע שמה שהוא מדבר זה הבלים ושטויות. זה לא תמיד נכון אבל זה הנקודה. לפעמים העיקר ולדעת מי הבן אדם, אחר כך תיכנס לכל הפרטים של התיאוריות, אבל אם אתה יודע שהבן אדם הזה הוא בן אדם לא מהימן אז למה שתאמין לו.

הוא זרק בתור משל‏, ודרך אגב הסיבה שאני בכלל מעז להעלות את זה בצורה שמי שמאד רוצה לחקור הוא יכול לדעת מהשם של האדם הזה שכנראה הוא עכשיו כבר בעולם האמת, הסיבה היא שאותו אדם גם לימים קראתי מאמר שלו באחד העיתונים החילוניים, על דעתו על מה צריך להיות החינוך במגזר החרדי. אז הוא יגי‏ד לנו מה החינוך, אבל הוא פרופסור, הוא מבין, יש לו ניסיון חיים, ‏אז יכולים לשמוע ‏לו. רבותי, אז צריך לדעת את עיקרון פריפי‏לד. עיקרון פריפילד אומר שאם אתה מכיר את פריפילד ואתה יודע שהוא רמאי ושקרן, אז אל תאמין לו. וזה בדיוק מה ‏ש‏קורה ‏לפנינו.

אני למדתי הרבה מאד, הקדשתי הרבה זמן, לכל הנושאים שלפנינו. חיסונים וכו'. אבל כמה שהקדשתי אני לא מומחה גדול. הייתי צריך להיעזר באחרים, נכנסתי לעניין בצורה שסיפקה אותי לגבי המסרים שאני אציג ברבים. אבל ‏אני לא ממש לא מומחה גדול.

אני לא מומחה לווירוסים, אני לא מומחה לחיסונים, לא מומחה לאם אר אן איי, לא מומחה לשדות אלקטרומגנטיים של ג'י 5. לא מומחה לכימי‏קל טריינס, או כמה חלקיקים‏ שמפזרים ממטוסים, איך הם משפיעים על האקלים, איך הם משפיעים על בני האדם.‏‏‏‏‏ לא מומחה להתחממות כדור הארץ, לא מומחה לעוד הרבה נושאים אחרים.

אבל אני חושב שאני מומחה גדול, ועוד מעט הערה קטנה על זה, בנושא מי האנשים שאחראים לזה, מי האנשים שעושים את זה. מה זה המושג של הסדר העולמי החדש, מי עומד אחריו.‏

ורק ההערה הקטנה שגם בזה אני לא מומחה גדול. אני יודע, למדתי, יש אנשים שיודעים הרבה יותר ממני. אבל כאן לא צריך להיות מומחה גדול. כאן אנחנו צריכים רק לנגוע בנקודת האמת. אל תיכנס לפרטים, ברגע שמתברר לך זה נכון אתה לא יודע את כל הפרטים אבל אתה רואה בעליל שיש כאן אנשים מזידים, זה ברור לך אז כבר לא צריך להיכנס לפרטים.‏ לאמת וודאי שצריך להיכנס.

כמו הפרופסור פריפילד. לא צריך לדעת בדיוק מה אמר ואיפה ומה ברגע ‏שאתה ראית בלב שלך שזה בן אדם לא ישר אז אל תסמוך עליו.

אז רבותי, הנקודה כאן זה האמת, הנקודה ‏‏כאן זה לראות מה מרכז ולא ללכת לדון בנושאים אחרים. הולכים ודנים‏, אם החיסונים זה כן בריא זה לא בריא, איך כדאי, לעשות פרסומת כדי שילכו אליהם, האם בכפיה, בטוב או ‏‏ברע, אם זה כן מסוכן, זה לא מסוכן וכל הפרטים האלה זה פרטים מאד חשובים, ורבותי אם דנים בהם באמת לא לפי השקרים והפרופגנדה של מה שאנחנו שומעים בתקשורת ומהממשלה אפשר לברר את הכל גם בזה, אבל קודם כל רבותי לראות את העיקר הכל כאן זה שקר הכל כאן זה מזימה בין לאומית, לראות את זה, ברגע שאתה יודע את זה אז אין לך שום שאלות, אתה לא ‏מתחיל כן ‏לקחת את החיסון, לא לקחת את החיסון. תדע מי זה פייזר, תדע מי זה ביל גייטס, תדע מי זה הסדר העולמי החדש, מי זה האיל‏ומינטי, תדע כל זה, תדע כל זה. אילומינטי הזכיר לי אז אולי ‏אני עוד צריך להגיד עכשיו את העניין הזה.

אני אביא אולי משל. גם מהעניין של הקורונה, של החיסונים.

‏ראיתי באיזה עלון תורני לפני כשבוע שבועיים, ראש כולל, לא אזכיר את שמו אולי זה לא בסדר כי הוא כתב ‏מאמר נפלא, ורק יש לי איז‏ו שהיא ביקורת קטנה שאני חושב שזה ‏אפילו היה לשון הרע להגיד את שמו אבל, לא נזכיר, השאלה היתה, האם מותר כשחברה כמו פייזר מציעה לך להיות נסיין שמקבל את החיסון בקבוצת ניסוי, האם מותר לך להשתתף בניסוי. מצד אחד זה שאסור לך לשים את עצמך בסכנה על דבר שאתה לא יודע, ‏‏מצד שני אתה הולך להביא טובה גדולה לאנושות, בזכותך ידעו איך להתנהל. אתה יכול להציל את האנושות. ונכנס שם גם עניין שהיה שם בשיקולים נראה חשוב, שאתה ‏צריך ‏את זה לצורך פרנסה.

הם מציעים סכום גבוה, אתה זקוק לכסף, אז אולי כמו שמותר לך לטפס על עמוד חשמל גבוה ולהסתכן בשביל הפרנסה, אז הוא ‏בשביל פרנסה אולי מותר לעשות את זה.

אז זה, היה שם דיון מעניין, לא משנה מה המסקנה, אם כן או לא. הנקודה שאני רוצה להגיד, הנקודה שאני רוצה להגיד זה שצריך להסתכל בשאלה המרכזית, לא הוזכר שם אפילו במילה אחת, יכול להיות שכותב השורות הללו פשוט לא ידע על זה, הנושא שיש כאן שאלה האם חברת פייזר היא חברה אמינה, האם אלה שיוזמים את כל ‏זה הם אמינים. כל השאלות שאנחנו מדברים עליהם כל הזמן. כי אם ידוע לך מה שאנחנו טוענים כל הזמן, שהכל זה ארגון פשע עולמי, כולל חברת פייזר, מה בכלל השאלה, אין כאן בכלל שאלה שאסור לך בשביל כסף לקחת.

כמו שאמר לי אותו נהג מונית שאולי שמעתם‏ שסיפר לי ששותף שלו שהיה במקום אחר, שותף של ביל גייטס והכיר אותו אמר לו, גם ‏אם תקבל מליונים - אל תיקח את החיסון. שאל בעצתו.

זה וודאי שאסור לך להסתכן עד כדי כך אם אתה יודע שאלה החברה. במיוחד שאיזה טובה תביא לאנושות, אתה תהיה מאלה שיגידו לאנושות כן אפשר לקחת את החיסונים של הנוכלים האלה. ומי יודע מה זה יעשה בהמשך. אז זה רק דוגמה. צריך להתמקד בעיקר.

בנידון שלפנינו וודאי שאני לא אומר שצריך להסתפק רק לראות מי זה פייזר ומי זה הסדר העולמי ה‏חדש בזה לפסול את הכל. וודאי שצריך על כל נקודה ונקודה לגופה לדון, תראו לנו איפה הסכנות שבחיסון, אתם צריכים לשאול אותנו אני מתכוון, מה סכנות בחיסון, מאיפה אתם לוקחים עמדה שהיא הפוכה לכאורה מ‏מה שרואים בעובדות ‏בשטח. משרד הבריאות מצליח על ידי עיוות נתונים ופרופוגנדה ליצור תדמית כאילו ‏ודאי וודאי החיסון בסדר, יש כאן מיליון, לא מיליון אבל הרבה נקודות שצריך לענות עליהם. הנה ראינו שהחיסונים לכאורה עצרו את המגפה, הנה אלה שמחוסנים ‏סובלים פחות וכו'. אז איך אנחנו עונים על זה. וודאי שצריך לענות על זה. אבל זה הרבה פרטים, זה לא כאן המקום, על חלק מהדברים דיברתי כבר, הרבה דיברו, יש תשובות לכל דבר. למשל נקודה אחת מאד בסיסית שטוענים שהחיסונים הצליחו, זה הציל את המולדת, איזה הצליחו כמה מתו. סיפרתם כמה ‏מתו מזה, סיפרתם כמה נפגעו קשות בשריר הלב, בעוד דברים.

כל הנתונים הוסתרו ויש אינדיקציות גדולות שהרבה הרבה יותר ‏ממה שפורסם מתו ממש אחרי החיסון וכמעט וודאי מחמת החיסון, וכו' וכו'. אבל צריך לדון בכל הדברים האלה, רק עכשיו אני שמעתי שיש טענה של ארגון בשם אקים כמדומני, הייתי אמור לקבל על זה באימייל עדיין לא קיבלתי, שהם טוענים בבירור, לא יודע בבירור לא בבירור, שמה שמפרסמים שהנפגעים קשה הם אנשים שלא מחוסנים, המתים, רוב המתים ‏רוב הנפגעים‏? הם‏ מח‏‏וסנים, זה פשוט אין לזה בסיס עובדתי, פשוט ‏‏משקרים אותנו.

עכשיו אתם תרימו גבה ותגידו מה פירוש משקרים, זה מה שנקרא דבר העשוי להיגלות. ‏עבידי דגילויי. איך הם יכולים להעז לשקר דבר כזה, ‏הם לא ישקרו. מת בן אדם, אתה יודע כמה אנשים מתו, על כל אחד אתה יודע אם הוא התחסן או לא התחסן. איך אתה יכול לשקר בזה.

אז רבותי הגענו כבר למצב כזה שאין גבול לשקר, אין גבול לחוצפה והיום כבר משקרים גם בדברים שהם עבידי דגילויי. גם בזה אל תסמוך עליהם. גם אל תסמכו על מה שאני אומר אני לא בדקתי את זה עדיין אבל תיקחו בחשבון את האפשרות שזה פשוט ‏הפוך. שרוב הנפגעים זה היו דווקא אנשים שכן קיבלו חיסונים, על כל פנים איך שהם מתארים ש99 אחוז כאלה שלא קיבלו חיסונים, גם התקבלו דיווחים מבתי חולים כשראיינו רופאים ‏וזו היה בתקשורת שאמרו שמה שהם רואים זה אחרת, הם רואים שאצלם במחלקות על כל פנים שהרוב זה אלה שהתחסנו.

ותיקחו בחשבון שהכל זה עולם הפוך, הכל זה הפוך. היום מפחדים מאיתנו כי בנט אמר שאנחנו יורים ‏בחיצים של ווירוסים, אנחנו מסוכנים. רבותי תיקחו בחשבון את האפשרות ההפוכה. שדווקא אלה שהתחסנו לפחות בשבועיים הראשונים של החיסון הם שמסוכנים. אני שמעתי מידידי הרב אורי סופר ש‏עלינו בראיון שבסופו של דבר היה בו גם שיבוש, גם בגלל הכישרונות הטכניים שלי, ובסופו של דבר הוא אמור לעלות בערוץ שלנו אבל רק עם שמע בלי ווידאו אבל אפשר לשמוע את זה שמה. הוא סיפר שפייזר עצמם מודים ששבועיים אחרי החיסון יש השאלה, כלומר יוצאים מהגוף, למעשה האם אר אן איי עצמו. מה שיש עודפים בכל ‏מיני מקומות בגוף ויוצאים מהגוף וזה עשוי לפגוע בכאלה שלא התחסנו ועכשיו הם יקבלו את האם אר אן איי הזה לתוך הגוף שלהם.

אז תיקחו בחשבון הכל יכול להיות לכאן ולכאן ויש ‏ערפל קרב ‏על זה. באמת לא כאן המקום לדבר אבל רק נקודות למה הם מונעים את התרופות שבאמת עוזרות, את ההידרו‏כלורוקווין. למה הם אוסרים את זה. למה לא אומרים לבני אדם לקחת וויטמינים קודם ש... וויטמין סי וויטמין די שיעזרו להם להתגבר על הבעיה.

כל הדברים האלה וודאי שצריך לדבר עליהם, אבל זה לא המקום. מהנקודה שאני כאן רוצה לבוא ולהגיד. לפחות תסתכלו בעיקר, תלמדו את הנושא. העיקר הזה של הסדר העולמי החדש שמו בעצם. ‏שזה כולל את הסדר העולמי החדש בארץ ישראל, בנט, ביבי נתניהו, משרד הבריאות, כל אלה, רן בליצר, ושותפיו.

‏‏תבדקו את זה, תבדקו את זה. תשיגו באימייל את החוברת כי ציד בפיו של הרב אורי סופר, תקראו אותה בעיון, תראו, צריך להיות עיוור בשביל לא לראות מה קורה כאן. תראו מה זה הסדר העולמי החדש, לא יהיו בכלל שאלות, לא יהיו בכלל שאלות. אז צריך להסתכל על זה.

חוץ מהעיוורון כמה בעייתי החיסון הזה, אני חושב שיש גם עיורון לתופעת הדיקטטורה שהולכת כאן ומשתלטת, שזה בעצם היה התוכנית. זה היה התוכנית, כבר מזמן הם דיברו על זה שיש כמה אפשרויות להשתלט על עם. אחת האפשרויות זה ווירוס קטלני. אז יש בהלה, וצריך חיסונים, לחיסונים יש אג'נדה, יש מטרה, ולא מטרה בריאותית, ואז אתה יכול להשתלט על העם כי אתה משכנע את כולם שמי שלא מתחסן הוא אויב הציבור וזהו אתה יכול עכשיו ‏לעשות דיקטטורה, אתה יכול לשים את כל אלה לפרוץ אליהם הביתה ולחסן אותם בכח או לשים אותם בבתי כלא, איך שאתה רוצה. ולא רואים איך זה הולך ומתגבר, איזה הסתה יש נגד סרבני החיסון, אלה שלא מוכנים לשים בגוף שלהם חומר שהם חוששים שהם רעל. זה סרבני חיסון, איך בדרכים ערמומיות מפעילים לחצים נוראיים, עוקרים אנשים ממקום עבודתם, אתה לא תלך לעבודה אם אתה לא תיקח את החיסון. או שאתה עושה בדיקה כל יומיים או משהו כזה.

חבר שלי עכשיו צלצל, הוא לא לקח את החיסון אבל מה הוא יעשה הוא צריך היה לעשות ניתוח קטרקט. אז הוא מגיע לשם עשה את הבדיקת PCR באו והתשובות לבדיקת PCR הזאת זה לוקח 24 שעות ואז הוא בא לבית חולים איפה שהוא היה צריך לעשות את זה, אומרים לו צריך תו ירוק, הוא אמר הנה יש לי תו ירוק אומרים לו אבל צריך תוקף 24 שעות. כמעט נשמע שזה בלתי אפשרי איך אתה יכול להגיע 24 שעות כשאת הבדיקה לוקח להם יותר מיום עד שנותנים לך את התוצאות. הוא אמר ‏זה כל מה שאנחנו יכולים לעשות א‏נחנו מצטערים אלה ההוראות, אלה ההוראות. ‏גם בגרמניה הלכו לפי ההוראות.

ממש אתה רואה איך מנסים לרמוס את סרבני החיסונים במרכאות.

איך הפרופוגנדה שלהם מצליחה לחדור לעומק אנשים צדיקים שמסוגלים לשנוא אחר כך ממש שנאה, רואים בן אדם לא מחוסן, עוד יותר בן אדם שמדבר נגד חיסונים, איזה ‏שנאה, איזה החרמה, אי אפשר להכנס לכולל. אי אפשר להכנס לכולל. זה נורא ואיום. בא בן אדם שאתה מכיר אותו כבר שנים, שנים, חבר טוב שלך, אדם צדיק רם נעלה, כך ‏על כל ‏פנים חשבתי עד היום, לא יודע. וקם ועוזב את המקום כי זה על ידי. ואני מנסה לברר אולי אולי באמת הוא מפחד להדבק ממני. לא ‏הוא הולך בלי מסיכה, הוא לא כזה מפחד. אולי הוא מפחד להדבק ממני. תגיד לי. אני מנסה לטלפן, דרך אשתו, דרך החתן שלו. הוא לא עונה לי. התחננתי לחתן תגיד לו אני רוצה ‏לשמוע, שתגיד לי שאתה לא מוכן לדבר איתי או שתסביר לי, באמת מעניין אותי לדעת מה אתה רוצה ממני. מה אתה רוצה ממני. למה כזאת שנאת חינם. למה כזאת שנאת חינם.

לפסח לא היו מוכנים ‏באותו כולל לתת לי ל‏הרצות, לשתף אותי בחבורה. חס וחלילה. למה שאלתי, תחשוב לבד. גם לא אומרים. תחשוב לבד. תגיד לי על מה. אולי אמרתי ככה אולי ככה לפחות תגיד לי, לא תחשוב לבד.

וזה לא מהרב של המקום. הרב של המקום, ברוך ה', התיעצתי איתו, הוא ברור לגמרי ‏שהוא לא ידע על זה אותו אחד, עשה את זה על דעת עצמו. אפילו כשהגעתי לכולל הגבאי שאל את הרב אם לתת לי עליה, נתנו לי עליה, נתנו לי שישי. אבל אחר כך התברר לי שאותו אחד עזב ואחר ‏כך דיברו, איך מדברים, ואיך... נורא ואיום. להכנס שם‏ יהיה לי קשה מאד מאד. אני לא יכול כל התפילה, באתי לשם ‏בגלל ששם התפילה יותר טובה יותר ‏ארוכה ‏?? א‏רוכה, ‏‎‏‏‏יש ‏לי שם מקום טוב. אבל כל התפילה לחשוב מה אומרים עלי, מה חושבים עלי, אם זה הלך וזה זז. אחד בא ‏להצי‏ץ את השני... איזה מין צורה זה, איזה שנאת חינם זה. למה שנאת ‎‏‏חינם שזה חרב בית המקדש, ועל מי, מי אתה שונא. את מי אתה שונא את החבר שלך מאתמול.

אולי זה באמת זה ‏שמדבר אמת. אולי אני כן מדבר אמת.

אתה מכיר אותי כבר שנים. אתה מכיר אותי תשאל ‏אותו, אותו אחד שעזב אם הוא מכיר אותי בתור דובר אמת. נדמה לי, סליחה שאני... כמו שאומרים יהללך זר ולא פיך, אבל, בשעה כזאת, צריך להגיד דברים שככה אולי לא צריך להגיד. הם באמת יודעים שאני איש אמת. חזרתי בתשובה זה כבר, זה כבר אומר משהו. אבל ‏הם מכירים, מכירים, תשאלו אותו אם הוא הכיר אותי עד היום בתור איש אמת. תשאלו אחרים בכולל שבו למדתי. שמעתי שפעם אחת במקוה פגשתי מישהו ‏אמר בדיוק היום הראש כולל דיבר על אמת וזה‏, הנה... תראו את יואב, תראו. כך הוא אמר. סליחה, סליחה, אסור להגיד דברים כאלה.

דיברנו‏, אני מקווה שזה שמור שטרודו בקנדה גמר עם הקורונה‏‏, ‏למה? פשוט משום שהיה לחץ נוראי מצד הציבור. הרבה הרבה שמה תפסו לא כמו שבארץ שיש כאן רמאות, שיש כאן זדון, והגיבו בצורה חריפה ואלימה, והוא תפס את עצמו וסגר את העסק. זה כבר לא קורונה, חוזרים למסלול הרגיל. אין סגרים, אין תוים ירוקים.

ואף על פי שהוא היה אחד מראשי המדינות שצעדו בראש החזית ש‏גיוואלד קורונה חיסונים סגרים. אחד מהם היה ראש ממשלת בריטניה, אחד מהם היה ביבי נתניהו. והנה למרות שהוא מהראשים של זה, והוא אחרון שהיה צריך לוותר על ‏החיסונים, ועל כל המהלכים, אבל הוא נכנע.

ובבריטניה גם כן היו מהומות גדולות, והפגנות גדולות, וראש הממשלה תו‏מפסון נרתע או שם ‏עדיין לא סגרו את העסק, הממשל עוד לא נכנע. באירלנד - גם כן. הפסיקו את הסיפור. אין קורונה. באירלנד כן.

בצרפת, יש לחץ גדול על הנשיא מקרון, גם שם עוד לא סגרו את הסיפור. אינני יודע אם הוא ברמה של שלושת אלה שהזכרתי. על כל פנים, אנשים באו שמה, נדמה לי שם זה היה עם מחבתות וג‏ליוטינה, לרמז לו מה צפוי לו אם הוא ימשיך ככה. אבל עדיין אבל גם שם ‏לא, הממשל לא נכנע לגמרי. אבל באירלנד ובקנדה כן.

אז יש לנו תקווה טובה. זאת אומרת, שאם אנחנו ‏עולים על בריקדות, אם אנחנו מפגינים, אם אנחנו נחושים בדעתנו, אז יש סיכוי. יש סיכוי. למרות שהם מאד נחושים בדעתם בכל מחיר להשלים את הפרויקט שלהם, לחסן את כולם, שזה רק חלק מהאג'נדה שלהם, אבל אם אנחנו נחושים אז אנחנו נוכל להתגבר. רק בשביל זה צריך חיילים שמבינים מה המצב. כל אלה שעוצמים את העיניים ואומרים הכל טוב איזה יופי יש חיסונים ביבי הציל את המדינה ועכשיו בנט, בנט ‏עושה את זה נפלא. אפילו מנסה ל‏שתק את כל הסרבנים שמחבלים במאמץ המלחמתי.

איך אמר לי הרב אורי סופר, שדיבר על איזה אחד שבמסירות נפש עוזר לו ואמר שלפעמים נראה לו שהקב"ה עכשיו מברר את אותם אנשים שמוכנים להלחם למען שמו יתברך. אמרתי לו, לא נראה לי, נראה לי שהוא עכשיו מברר את האנשים שהולכים עם האמת, גם כאלה שלא יודעים מי זה הקב"ה. קצת ‏מלבישים אותו. אבל אנשים שהולכים עם האמת. את אלו הוא מנסה לברר.

ובעזרת ה', בזכות זה שהלכו עם האמת, ילכו עם האמת, גם בעניין העוד יותר חשוב, להכיר את בוראם ולהשמע לו.

אותה גברת, אמרה לי עוד דבר, מאד היה אכפת לה שאני אדבר על זה. ארגנו קבוצות הורים, של אנשים שמבינים שהחיסון זה אסון, ונגשים למערכה, למען החופש. הם מדברים למען החופש. אנשים אמיצים‏. ורוצים לארגן שהילדים שלהם ילמדו במקומות אחרים, בבית, אני לא מכיר את הפרטים כל כך. אנשים שרוצים חופש. והיא אומרת לי בכאב לב, ואתה בא להשתתף, אתה רואה בתקשורת, בוואטסאפ, אותם אמהות לוחמות חופש, אמיצות, נגד הממסד נלחמות, כמעט מלחמה בלתי אפשרית היום, ואיך הם לבושות, איך הם לבושות. נורא ואיום. נורא ואיום.

היא אומרת שהגיעה ‎פעם להפגנה, או שראתה הפגנה, והדוברת שמה, שוב, באומץ רב והכל, אז היא שלחה לה תודה בוואטסאפ אני חושב. אבל אנחנו יש גם מהציבור הדתי שחושב שהחיסונים הם לא בסדר, ולשמוע אותך אנחנו לא רוצים, ‏לראות, בצורה כזאת אנחנו לא רוצים. אז היא זעקה, איזה חופש, איזה חופש מדובר. חופש מבנט, מנתניהו, מהחיסונים, אבל מה אתה נותן להם בינתיים אתה שולח אותם הביתה עם האייפון זה חופש. זה חופ‏ש כך הם יגדלו? כך‏‏ הם יגדלו.

והתפקיד שלנו, אנחנו אחים למלחמה, אבל זאת מלחמת האמת, ואמת, זה בכל החזיתות. גם האמת לגבי החיסונים, האמת לגבי הסדר העולמי החדש, אבל גם האמת של עם ישראל, שעם‏ ישראל הוא עם סגולה של הקדוש ברוך הוא, הוא שייך לו, יש לו אבא אוהב, אבא שרוצה ממנו משהו, משהו מאד גדול. ושבלי זה אנחנו שום דבר. אני יודע קשה לכם לחשוב ככה. אתם רוצים חופש? אז אתם חושבים שחופש זה לעשות מה שבא לי מה שאני רוצה. אבל לנו ידוע שזה לא כך. בורא עולם ברא את העולם בצורה כזאת שיש יצר הרע, ולמרות שלך נראה שלשמור את המצוות זה חוסר חופש, זה עבדות, אבל מה אפשר לעשות העולם בנוי בצורה כזאת שמי שלא משתמש בכלי של התורה ומצוות בשביל לנצח את היצר הרע עושה מה שבא לו, נופל ונופל ונופל, ומגיע לדרגות של שאול תחתיה. הוא חושב שהוא נהנה מהחיים, אבל הוא מכור ליצר הרע. חיים של שיממון שהרבה מבינים את זה.

אז ה' יעזור שאותם כל גיבורי כח שנלחמים בעד האמת הזאת יבינו שכמו שעבדו על הציבור המיינסטרים בעניין של החיסונים שגם עבדו על הציבור הגדול בארץ, הציבור החילוני היקר, אני ‏הייתי שייך אליו וחוויתי את זה, עבדו עליהם, שתורת ישראל יש אומרים לא אמת ויש ‏אומרים יש נכון יש בורא לעולם אבל אני יכול לעשות מה שבא לי. כל אחד לפי שיטתו. שיבינו שאת האמת צריך ללכת גם בצדדים הרוחניים. ואותו דבר גם לציבור החרדי. ‏הוא צריך להבין שאת האמת צריך ללכת על הכל גם על הצדדים הרוחניים. אם אנחנו רואים היום שהמערכת שלנו הגיעה לתמיכה בכזה בלוף‏, אז צריך להבין למה. ולבדוק ולשמוע את הטענות אולי המערכת שלנו היא לא בסדר. וזה שמ‏ערכת גדולי התורה שלנו תהיה בסדר זה יסוד הדת. אז במקום לבוא ולהגיד שמי שאומר שהיה כאן טעות שפירר הטעה את הרבנים במקום להגיד שההוא עוכר ישראל נלחם נגד הרבנים וצריך לעשות לו בזיונות בכל מקום שהוא בא, לכולל לבית המדרש, במקום זה תבדקו, תחשבו, אולי באמת צריך גם אצלנו לשפר את הדברים הרוחניים וללכת על האמת.

אולי זה קצת כבד מדי, לקטע שהופסק, אמרתי איזה בדיחה, על ביבי נתניהו, אז נ‏‏‏וותר על זה עכשיו, אולי פעם אחרת, נעשה את ההקלה. אולי בצורה אחרת קצת יותר רגוע.

יש אנשים שקיבלו חיסונים, הרבה אנשים, לפי המידה שיש לנו ה‏חיסונים האלה מסוכנים. מכמה פנים. אחד הפנים, או ששיטת האם אר אן איי עובדת בצורה כזאת שמתפתחים ‏חלבוני ספייק על מנת ליצור את היעד של החיסון, מתיישבים בכל מיני מקומות, וגם מלבד מה שהם יוצרים את הנוגדנים מה שהיה צריך וכו', הם גם עושים ‏נזקים. והנזקים האלה זה חלק מהסכנות הגדולות של החיסונים. יש עוד דברים, יש עוד חומרים רעילים שם, וכו'. לא ניכנס לזה עכשיו אבל זה אחד הדברים שקשים ואולי זה מה שעשוי להיות אחראי לתופעה של הEDE‏. אז טוענת ד"ר ג'ודי ‏מייקוביץ, אחת מהלוחמות הגדולות על האמת, שכרגיל האמת ה... מישהו אמר לי אמת ‏יש בבית סוהר, בטח ‏יש ‏בבית סוהר.

עוד מעט ‏‏אנחנו נשב בית סוהר חס וחלילה אז יגידו ישבו בבית סוהר, ישבו בבית סוהר סימן שהם פושעים, בנט שם אותם בבית סוהר. ‏הוא מייחל על זה נראה לי. אז אנחנו פושעים. ישבה ‏בבית סוהר בגלל שהיא היתה שותפתו הגדולה של ד"ר פאוטשי, זה שאחראי על כל הסיפורים האלה ש‏ל הינדוס הוירוסים בארה"ב ואחר כך עבר לוואהן שם זה פרץ לכל העולם, בכוונה תחילה. שהיא תפסה את העסק היא התחילה לדבר היא הפסידה את העבודה שלה, בנס ‏לא הפסידה את החיים שלה. שמו אותה בבית סוהר, היא מאז לוחמת, אבל על כל פנים מומחית גדולה באימונולוגיה, בכל המה שנצטרך כאן. והיא טוענת שיש לה תרופה מצוינת שיכולה לפתור את הבעיה של החלבוני‏ ספייק שמצטברים בגוף, וזה לקחת מחטים של עצי אורן, לחלוט אותם, ואחרי איזה עשר דקות של חליטה לשתות את זה. ולעשות את זה כמה פעמים, פרטים צריך לברר במקום אחר. אז אולי באמת היה כדאי שאנשים יעשו את זה.

אני מצידי משתדל להשיג על זה ‏בשביל מישהו שאני מכיר שלקח חיסון. יש סיכונים, גדולים, אולי זה ימנע להזיק לא נראה לי שזה ‏מזיק, שיש מישהו טוען שזה מזיק חוץ מהטירוף הזה של להגיד אהה... היא מתנגדת קורונה. מתנגדת חיסונים, לא, זה ממנה‏ ‏אנחנו לא נשמע שום דבר. טוב. מי שמסכן‏ ככה. אבל על כל פנים, דווקא פגשתי לאחרונה מישהו, ‏מישהי, שעובדת ברפואה טבעית, וקשורה לתרופות דווקא יש איזה תרופה שמייצרים במשפחה, ושכן מבוססת על עצי אורן, ‏צריכה לברר אם באמת זה יש כדורים, האם זה קוויוולנטי לשתות חליטה או אם יש אפשרות אחרת לעשות שזה כן יהיה קוויוולנטי לחליטה. אני מקווה שאני חושב שזה יכול להיות להיט לכל אותם אנשים שקיבלו חיסונים ולא רוצים להיות ‏עד כדי כך אדוקים שלא ‏שומעים שום דבר מהצד השני. וסתם, פרנסה טובה. ולעזור ליהודים.

אז אני מניח שהדברים האלה יותר יתבררו יהיה אפשר אצל הרב אורי סופר לקבל אינפורמציה, הוא מרבה לטפל בעניינים של התרופות, וגם למניעת קורונה, גם מה לעשות כשיש כבר ‏קורונה ולא בשיטות שלהם, ישר למכונת הנשמה, ישר לבית חולים, ואני יודע שהוא התעניין בנושא הזה ‏איך עוזרים לכאלה שקיבלו את החיסונים.

עכשיו אני מגיע לנושא שהוא החשוב ביותר, התלבטתי הרבה איך לדבר ואם לדבר זה מסוג הדברים אם יהיה פתאום נפילה של המערכת ולא ישמעו אז סביר מאוד שמלמעלה מראים לי שאני צריך לשתוק, אבל אני מרגיש שאני חייב לדבר:

עם ישראל אלפי שנים מבוסס על מערכת של גדולי תורה לשמוע לקול חכמים ואם חס וחלילה המערכת הזאת משתבשת אוי ואבוי לנו אנה אנחנו הולכים,

קשה לדבר וקשה לא לדבר בנקודה מסויימת אני חושב שאני יכול כן לדבר בלי הרבה סיכונים, לדבר על גדולי תורה מי אני? רק שזה לא הם, זה נטו החצר להם.

מה זה? סומכים על זה, איך אפשר להגיע לכזה מצב? גדולי ישראל אמרו לקחת את החיסון למה? כי הם האמינו למי שאמר להם שאין שום סיכון וברור שזה בלוף, אז אנחנו אומרים שהוא רמאי ושקרן, בגללו הם אמרו שצריך לקחת את החיסונים, אז לנו אסור להגיד שאסור לקחת את החיסונים? ואז אתה עוכר ישראל וירדפו אותך, וכזאת שנאת חינם, רבותי זה בנפשנו הייתה מאוד התלבטות אם לדבר כך או לא, כי אני יודע שיש אנשים שברגע שישמעו את זה אז זהו, הם לא יכולים להכיל בכלל את המחשבה הזאת.

כמעט לסיום אני רוצה לדבר על עוד קונספירציה שיש, יש קונספירציה לא הכנתי חומר ואני לא בקיא בזה קצת התעסקתי בזה מזמן, לא כל כך זוכר, זה חשוב מאוד לדעת בשביל:

א. להתגונן מהקונספירציה,

ב. לראות שיש דבר כזה קונספירציה אצלנו בפנים,

וזה הקונספירציה הרוחנית זה להפוך את הציבור החרדי לעוד קצת פחות חרדי ועוד קצת פחות חרדי לאט לאט, שזה דרך אגב גם אחת המטרות של הסדר העולמי החדש, ארץ ישראל זה המוקד שלהם, הם רוצים כאן לבנות את בית המקדש בשביל האל שלהם הלוציפר שלהם, זה המרכז, והיהדות זה האנטי-תזה של הפילוסופיה שלהם, שיש אצלהם אל שלהם לוציפר אל האור הם קוראים לו יהוה-עפרא לפומיא זה אל החושך והם הופכים טוב לרע ורע לטוב, ואנחנו במרכז ההתעניינות, הציבור שמאמין בהקב"ה בדביקות זה האנטי תזה שלהם, הם רוצים אותנו גם להשמיד פיזית וגם להשמיד רוחנית אם הם יהיו קצת פחות פרומרס זה בסדר, כספי עתק מושקעים כדי שאנחנו נרד,

מכחישי שואה הם מממנים לא רואים את זה מי מממן את מכון מנדל? מי מממן את כל 'ידידות ישראל טורונטו' זה הכל כספים שלהם, ולהם יש אג'נדה מוצהרת ליצור כאן תשתית של הנהגה לציבור החרדי, תשתית שתדע לפעול לטובת הציבור החרדי שיהיו לו פרנסה שיפנו לאקדמיה, שילכו לעבוד שיעשו ישיבות שאחרי הצהריים עובדים וכו' וכו'

הם אלה שעובדים על זה שיהיה לציבור שלנו מפקחים, אנשים לא מודעים לטענות, יש טענות קשות מאוד איך הפיקוח, אנשי זדון באים ומכתיבים לנו איך לחנך את הילדים שלנו,  לא ילמדו מעשי בראשית, לא יתחילו ללמוד מויקרא, כל דבר הופכים במכות הופכים את זה שדם מלמדים מה זה המוגלובין צפרדע- מלמדים זאולוגיה טבע של הצפרדע וכו' וכו', הורסים אותנו לאט לאט,

עיריות משתפות פעולה, לא שמות לב מה קורה כאן, זה איכשהוא כדאי להם, משרות כסף לא יודע מה, מכניסים בתוך העיריה אנשים שוודאי שהם עובדים בשבילם ולפעמים אחד כזה אבא שלו הוא אחד הדיינים החשובים ביותר, אז אחר כך הדיין הזה לא פלא שפתאום הפסקים שלו לתת חיסון זה בסדר, הבן דוחף לזה, וכל מיני דברים אחרים שפוגעים ברוחניות שלנו,

אז רבותי קודם כל עלינו להיות ערים לסכנה שלנו, יש כאן סכנות רוחניות גדולות ביותר, אבל גם אנחנו צריכים לראות, עובדים עלינו מלמעלה גורמים חיצוניים אפילו לא יהודיים לממן את כל הדברים האלה,

אז יש דבר שיש קונספירציות או אין דבר כזה?

יש קונספירציות ברפואה, רק לאחרונה נחשפתי להסטוריה של הרפואה, איך אנשים כמו רוקפלר ויש עוד אנשים שהשלטו על תעשיית התרופות, ובלמו בכל כחם בכל מיני אמצעים את הרפואה הטבעית הרפואה הסינית, כל דבר אחד דכאו לגמרי, אני מאוד מקווה שיזדמן לי להביא כאן ידיד שיוכל לספר יותר על זה, אבל רבותי גם בשטח הרפואה עובדים עלינו כבר שנים, זה עכשיו רק מתחיל להתברר עכשיו כשאנו רואים מה האנשים האלה עושים, שולטים בתעשיית החיסונים שולטים בתרופות ואותם אנשים שולטים בבתי ספר לרפואה, אז עכשיו בכלל צריך לחשוב מחדש איך אנחנו יכולים לקחת את החיסונים שלהם, את התרופות שלהם, לסמוך על כל הידע הרפואי,

צריך לדעת שבוודאי הייתה כאן קונספירציה שבכוח הכסף הלכו ועיוותו את כל הידע האנושי ברפואה מי יודע כמה נזקים הם גרמו לאנושות בגלל אינטרסים של כסף,

יש שטח נוסף שזה כבר לא קונספירציה אלא (?) כמו שהיום עושים אתם שומעים כל הזמן מחקר מדעי פה מחקר מדעי שם, מגלה שהחיסונים עזרו כך וכך, הם נפלאים, אבל אולי עוד שנה הבן אדם כבר ימות, אולי הילד עוד 20 שנה לא יוכל להוליד, מה זה שייך אלינו? אנחנו גילינו כל מיני מחקרים מדעיים שברור לגמרי שהם ממומנים על ידי גורמים אינטרסנטיים, הם גם אומרים את זה אבל הם אומרים אנחנו מקבלים גרנטים וכסף מפייזר, אבל לא בשביל זה, גם בשביל מחקר אחר, וזה שאנחנו אומרים שהחיסונים בסדר לא קשור בכלל לגרנט,

יש תיאוריה של התחממות כדור הארץ, והתיאוריה הזאת יש לה הרבה השלכות, בזכות זה הם יכולים לעשות מה שהם רוצים, כל הנושא של פיזור כימיקלים מהאוויר שמכניס לנו גרפין – אוקסיד, שכל אחד ינסה לשים שקל על המצח שלו ולראות כמה הוא ממוגנט, במיוחד אם הוא התחסן,

זה התירוץ שלהם, כדי שכדור הארץ לא יתחמם, אז זה מחזיר את קרני השמש חזרה, מעל הים הם לא עושים את זה, מעל המדבר הם לא עושים את זה, והכל נובע מפליטת (?) מוגברת ואז אנחנו צריכים למנוע את ה(?) והדרך היא שצריך לדלל את האנשים זה משוואה מפורסמת של ביל גייטס, תאוריות שיש טענות מאוד חזקות שהם ממומנות על ידי אותם גורמים וזה כנראה בלוף אחד גדול,

זה הכיוון, ועוד נושא שקשור לזה, שהיום יש פיתוחים מדעיים, אפשר להתפעל מהם הבנת מח האנוש, מהירות מחשבים פנטסטית דברים נפלאים, ומנצלים בצורה זדונית ביותר, ולא תמיד החוקרים מבינים, הם יודעים שעכשיו יש מסכן על כסא גלגלים הוא לא יכול להזיז שום דבר, אז עם המח הוא צריך לכוון את הכסא גלגלים, ואז הם עושים מחקר עם פריצות דרך מדעיות המון המון כסף, איך לשלוט במח איך לקרוא את המחשבות כדי שאותו נכה יוכל לנווט את הכסא גלגלים, אבל תחשבו גם למה השתמשו בזה, לדברים זדוניים נורא ואיום, אנשי המדע, במקום לשמוח כמה המדע מתקדם, להזדעזע שהמדע מנוצל בהמון מקרים על ידי אינטרסים כסף ומטרות גרועות ביותר,

אז אולי סליחה אם דיברתי יותר מדי, ועל כל הבעיות הטכניות, רק נסיים בזה, שאנחנו כבר נמצאים בי"ב אלול קרובים לראש השנה, אנו צריכים להתאחד להילחם, לעשות תשובה, חלק מהתשובה זה על הדברים שאמרנו על האמת, שלא ניבהל מזה שאנחנו בודדים במלחמה, הקב"ה עושה בירור אחר בירור ורוצה את החיילים המשובחים בעם ישראל, זה תמיד היה ככה, לא רוב חיילים, הוא זה שעושה את המלחמה, גם גדעון ירד למלחמה עם 300 איש נגד צבא המוני, הוא רצה 3000 אמר לו הקב"ה אני רוצה דווקא מעט כדי שאחרי הניצחון לא יאמרו כוחי ועוצם ידי עשה את זה, שיידעו שזה הקב"ה, הקב"ה הוא זה שאיתנו, אז כל אותם לוחמים במלחמה שעדיין לא הכירו את הקב"ה, תדעו לכם שיש לנו כח אדיר, הכח שלנו זה הקב"ה, הם נלחמים נגדינו בכספים בטכנולוגיות בדיקטטורים, הכח שלנו זה הקב"ה, אנחנו כולנו נצטרף אליו כחיילים נאמנים, ובעזרת השם נתגבר על כל הדברים האלה,

שנה טובה, כתיבה וחתימה  טובה

הרב יואב אלון אומן חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד