י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
להתפנק

המשלוח המושלם: האוכל המשובח שמגיע עד אליכם

תקופת טרום החגים מאופיינת בריבוי הזמנות ומשלוחי מזון • הכירו את מתחם האוכל הבני-ברקי שיספק לכם מגוון ענק של מאכלים, בשירות מהיר ויעיל עד דלת ביתכם • "ה'הרמת כוסית' הכי טובה שערכתי" מעיד בפנינו בעל עסק מהאזור

המשלוח המושלם: האוכל המשובח שמגיע עד אליכם
מנות ייחודיות עד הבית צילום: מתוך אתר נגיסה

"חיפשתי לפנק את העובדים שלי בהרמת כוסית", משתף אותנו משה, חרדי בעל משרד גדול באזור מגדלי ב.ס.ר.

משה, בדומה לבוסים אחרים, נוהג בימים אלו לשבור מעט את הדיסטנס הקיים ביחסי עובד-מעביד ולערוך עבור העובדים המסורים "מיני מסיבה" לקראת השנה החדשה.

"יש את האלו שמסתפקים בבורקסים, רוגעלך' ושוקו", אומר בחיוך. "אבל אני מחפש כל שנה משהו מיוחד. כי אם כבר משקיעים בארוחה אז למה לא לעשות את זה בצורה מכובדת ומכבדת?".

לשמחתו של משה, האזור בו ממוקם משרדו, נמצא בתנופת פיתוח אדירה, עם לא מעט חנויות מזון מצליחות שנפתחות בזו אחר זו, אשר ברשותן שירות משלוחים עד למשרד.

אחת הבשורות החשובות בעניין זה, הגיעה מהמסעדה הסמוכה למסעדת 'נגיסה', הלא היא אחותה החלבית העונה לשם 'מוצ'ה'. במוצ'ה ניתן למצוא מגוון פיצות שף, סלטים עם תוספות מיוחדות ופסטות איכותיות העשויות מבצק בסגנון איטלקי אמיתי ועוד מנות ייחודיות העשויות ביד מקצועית לעילא, ברמה שטרם נראתה במגזר החרדי, והדברים אינם נאמרים כקלישאה.

למוצ'ה מספר סניפים ברחבי הארץ, אולם זהו הסניף הראשון שזכה לכשרות מהדרין בהשגחת חוג חתם סופר.

ביום ראשון האחרון, משה ניסה את מזלו עם המסעדה הצעירה ולדבריו, המזל בהחלט שיחק לטובתו. "נכנסתי לאתר החברה. (ההזמנות מתבצעות אך ורק באופן דיגיטלי י.א.) והשמות של הפיצות הבהילו אותי קצת ברגע הראשון", מספר בהליצות. "אבל אחרי כמה דקות התלבטות, הזמנתי פיצה בשם  'קוק מדאם', היה בה שמן כמהין ותוספת ארטישוק וכן פיצה מטבוחה עם עגבניות מיובשות ופלפלים. בנוסף, קניתי שני סוגי פסטות ושני סלטים, אחד עם קרם בוטנים והשני נקרא 'בלסמי רימונים', ומה אני אגיד לך, העובדים לא הפסיקו ללקק את האצבעות… האוכל היה מיוחד, דברים שלא טעמנו אף פעם בעבר ולכן זה גם מותיר בך זיכרון".

לקינוח, הזמין משה 'דיסקית בורלה' מעולה. וכלשונו "סגרה לנו את הפינה כמו שצריך".

ואיך היה השירות?

"מעולה. האוכל הגיע מהר והוא היה טרי וחם. לדעתי זהו הפרמטר החשוב ביותר בנושא של שירות והם בהחלט קיבלו בו ציון 10".

כתובת המסעדה: בן גוריון 13. מתחם מדרחוב קונקורד

לחצו כאן להזמנות מאתר מוצ'ה<<

לבירורים חייגו: 2548*
או למספר: 03-6575251


פיצות מיוחדות • קרדיט: באדיבות המצלם

גם בנגיסה שירות המשלוחים עובד בימים אלו במתכונת מורחבת, עם הזמנות מכל רחבי בני ברק וכן מרמת-גן וגבעתיים.

שירה, לקוחה ותיקה של החברה, מספרת לנו על עוד חוויה קולינרית חיובית מבית נגיסה. "שבוע לפני ראש השנה, זה הזמן בו גוברות ההכנות לחג ומד הלחץ עולה בהתאם. זה גם הזמן שבו אני מרשה לעצמי להתפנק עם הזמנת אוכל מוכן ממסעדות". לדבריה בנגיסה מעבר לאוכל טוב, ניתן גם ליהנות מהמלצות העובדים בחברה שמרכיבים לך את הארוחה המנצחת. "אני תמיד מתייעצת איתם מה כדאי להזמין ואני אף פעם לא מתאכזבת. לפעמים אני מזמינה מהמגוון הענק של סוגי הסושי במקום, עם הקומבינציות הכי טובות שיש בארץ. אבל זו מסעדה שבאמת יש בה הכל, הרבה מעבר לסושי טוב. ממרקים ועד מנות בשר אסיאתיות. הכל תמיד מתובל כמו שצריך ומגיע חם וטרי".

אז אם אתם מעוניינים להזמין לבית אוכל משובח, לארגן הרמת כוסית על רמה, או סתם לפנק את עצמכם במנת אוכל מיוחדת, תרשמו לעצמכם: בן גוריון 13. מתחם מדרחוב קונקורד

לחצו כאן להזמנות מאתר נגיסה<<<

או חייגו: 5255*

או למספר: 03-9474040

מסעדת נגיסה סושי פיצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד