י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מצילים חיים וזוכים בענק

המוקדים נסגרים: מי יזכה ביונדאי טוסון?

מצילים חיים ויכולים לזכות לרוגע כלכלי לשלוש שנים, הכוללים משכורת חודשית, רכב יוקרתי ושיפוץ הבית • מוקדי ההגרלה של 'איחוד הצלה' יסגרו השבוע

המוקדים נסגרים: מי יזכה ביונדאי טוסון?
הגרלה על רכב יוקרה צילום: Unsplash

בפעם השביעית זה עומד להסתיים! השבוע ביום חמישי (כ"ה באלול 2.9) מוקדי ההגרלה של 'איחוד הצלה' יסגרו והכרטיס שלכם לרוגע כלכלי לשלוש שנים עלול להישאר מחוץ להגרלה. הגיע הזמן להזדרז, הדלת לעתיד הכלכלי שלכם בשנים הקרובות עומדת להיסגר.

הצטרפו כאן להצלת החיים והשתתפו הגרלה הגדולה>>>

את 'איחוד הצלה' לא צריך להכיר לכם. בכל פינת רחוב, בכל אירוע המתנדבים של 'איחוד הצלה' הם הראשונים להגיע. יש משהו מרגיע בידיעה, שגם שחלילה קורה אירוע מורכב, יהיה מי שיגיע לזירה וייקח פיקוד.

מאחורי הדבר הגדול הזה, מאחורי האופנוענים, מאחורי המתנדבים, מאחורי האמבולנסים, עומד ארגון ההצלה הגדול 'איחוד הצלה'. ארגון שהפך לשם נרדף להצלת חיים בישראל. כולנו רוצים להציל חיים. כולנו רוצים את הזכות להיות שותפים בדבר הגדול הזה של הצלת חיים.

שבע שנים שבע פעמים, שאתם הופכים לשותפים. שותפים שמקבלים פינוקים מיוחדים. והפעם ב'איחוד הצלה' החליטו להפתיע אתכם עם כרטיס הגרלה שאולי יביא אתכם לשלוש שנים של רוגע כלכלי. שלוש שנים חסרות דאגה כלכלית. משכורת מכובדת של 12,500 שקל, דופקת כמו שעון בחשבון הבנק שלכם. רכב חדש ומפואר יונדאי טוסון 2021 כולל טיפולים וביטוח ל-3 שנים . ואי אפשר בלי דירה נאה, ב'איחוד הצלה' ישפצו לכם את הדירה. לא שיפוץ קוסמטי שיפוץ רציני שישדרג לכם את הבית עם ריצוף חדש,  מטבח חדש, חדרי אמבטיה ושירותים חדשים.

בקיצור תתחילו לחלום על החיים של בני מלכים לשלוש שנים. אבל רגע אחד לפני שאתם מתחילים לחלום, כדאי לכם להזדרז, מוקדי ההגרלה עומדים להיסגר ואתם עלולים למצוא את עצמכם מחוץ להגרלה.

מהרו עכשיו לרכוש כרטיסים והבטיחו את מקומכם בהגרלה שיכולה לתת לכם שקט כלכלי לשלוש שנים, ויש עוד פרסים נוספים לרוכשים חבילות כרטיסים. רוכשים כרטיסים יכולים לזכות בפרסים ומצילים חיים של הרבה מאוד אנשים.

הצטרפו כאן להצלת החיים והשתתפו הגרלה הגדולה>>>

איחוד הצלה יונדאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד