י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"שקר נורא ושפל חדש"

יאיר לפיד חרג ממנהגו ותקף את ה"שופרות"

לאחר שתומכי נתניהו טענו ברשתות החברתיות כי הוא לא התייחס בפומבי לפציעתו האנושה של החייל בראל שמואלי בשבת האחרונה, ראש הממשלה החליפי תוקף אותם בתגובה ומזכיר שכן התייחס | "שקר נורא ושפל חדש", תקף

יאיר לפיד חרג ממנהגו ותקף את ה"שופרות"
יאיר לפיד צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד התייחס הערב (חמישי) לטענות נגדו, על כך שהוא לא מתייחס לפציעת חייל מג"ב בראל חדירה שמואלי לרפו"ש בגבול רצועת עזה ביום שבת האחרון.

לפיד התייחס לטענות של תומכי נתניהו ברשתות החברתיות, כי לא צייץ תגובה על הפציעה של בראל, הלוחם שנפצע, לעומת נושאים אחרים שכן התייחס אליהם והוכיח שכן צייץ על כך. הוא תקף אותם וטען שהם ממשיכים לנצל את הפציעה לטובת האינטרס הפוליטי שלהם.

"‏לא נוהג להגיב על השופרות, אבל הטענה שלא הגבתי על פציעתו של הלוחם בראל שמואלי היא שקר נורא ושפל חדש. שיתביישו. הם ממשיכים לנצל לרעה את פציעתו החמורה של לוחם וגיבור ישראל כדי לפצל את העם ולהפיץ שנאה", צייץ שר החוץ.

הוא הציג לראיה, ציוץ שלו מלפני ארבעה ימים, בו התייחס לפציעה של החייל: "‏מתפלל למען רפואה שלמה של לוחם מג״ב שנפצע אנושות מירי בעת פעילות מבצעית ברצועת עזה. חיבוק למשפחתו וחבריו ליחידה".

אולם ח"כ עמיחי שיקלי מ'ימינה' תקף את לפיד על כך שטרם מצא זמן לבקר את הלוחם בראל שמואלי בבית החולים. "כואב לי שלפיד מצא זמן להגיע ללוויתו של סעד אלחרומי אך לא מצא לנכון לבקר לוחם שמנהל קרב על חייו במרחק 5 דקות נסיעה משם". כך שיקלי.

יאיר לפיד בנימין נתניהו בראל שמואלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד