כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"הם כמו ילדיי"

תיעוד: הרבי התאמץ לבוא לרקוד בחתונת היתום

אבי היתומים: למרות חולשתו ולאחר שהבטיח לסב חתן יתום שידאג ליתומים. הרבי מקרעטשניף הגיע לבני ברק לרקוד בחתונת בחור יתום מהחסידות שהתחתן עם בת המשב"ק. צפו בגלריה של הצלם שוקי לרר

תיעוד: הרבי התאמץ לבוא לרקוד בחתונת היתום
חתונת היתום בהשתתפות הרבי מקרעטשניף צילום: שוקי לרר

אמש (רביעי) התקיימה בבני ברק חתונה מרגשת במיוחד, שמשתתפיה יזכרו אותה זמן רב. מדובר בשמחת נישואי בתו של הרב משה פרלשטיין, משב"ק האדמו"ר מקרעטשניף, כשהחתן הוא בן הרב מרדכי שמואל ז"ל, ששימש כמג"ש בישיבת קרעטשניף ונפטר לפני למעלה מעשור בדמי ימיו לאחר מחלה פתאומית.

לאחר שאביו של החתן נפטר, ביקש הסב, אב הנפטר, ר' יוסף שמואל ז"ל, מהרבי מקרעטשניף שידאג לנכדיו "בלי מתווכים ובלי עסקנים" ואכן הרבי הבטיח לסב לקיים את רצונו, ומיד לאחר הפטירה, אימץ הרבי את היתומים, ובפרט את הילד הגדול שהיה אז כבן שבע בלבד, ואף השתתף באופן נדיר בשמחת בר המצווה שלו.

אמש בחתונה השתתף הרבי כבר מקבלת הפנים, על אף חולשתו הרבה בשנה האחרונה, ואף הוביל את החתן לחופה ולקראת סוף הסעודה הגיע הרבי להשתתף בריקודים ואף רקד מצווה טאנץ, כשהקהל מסביב דומע ברגש.

אב הכלה, שהינו הגבאי של הרבי מקרעטשניף סיפר אתמול בחתונה כי למרות חולשתו אמר לו הרבי בחודשים האחרונים אין ספור פעמים שהוא הבטיח שילווה את החתן היתום כמו אבא שלו ואכן הרבי עשה לשם כך מאמץ מאוד גדול והתבטא "הם כמו ילדיי". 

הרבי מקרעטשניף נחשב כאבי היתומים כפשוטו, שכן לאחר הסתלקות אביו האדמו"ר רבי דוד משה מקרעטשניף זצ"ל בגיל 44 בלבד, הוא גידל וחיתן את כל אחיו ואחיותיו.

חסידות קרעטשניף בחור יתום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד