ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

דרעי לעיריית ירושלים? אטיאס לעסקים? - מכחישים

דרעי: "שומע שמנסים לעדכן אותי על כוונתי הפוליטית באמצעות דיווחים בתקשורת. ממשיך בשיקום ש"ס ומיצובה בחזית המלחמה בקיצוץ ובגזירות" • מקורבי אטיאס: מכחישים

אתה הולך? אריאל אטיאס ואריה דרעי. צילום: יעקב כהן
אתה הולך? אריאל אטיאס ואריה דרעי. צילום: יעקב כהן

האם ח"כ אריה דרעי יפרוש מסיעת ש"ס בכנסת ויתמודד בבחירות לראשות עיריית ירושלים? האם ח"כ אריאל אטיאס יפרוש מהכנסת ויעבור אל עולם העסקים?

שתי השמועות הללו עשו את דרכן בימים האחרונים אל כותרות העיתונים. "שר הבינוי והשיכון, מראשי ש"ס, יהיה הראשון להסיק מסקנות אישיות מהידחקות המפלגה לאופוזיציה. השר שוקל לפרוש אל המגזר העסקי", דווח.

גם על דרעי דווח, כי החליט לפרושמחברותו בכנסת ולהתמודד על ראשות עיריית ירושלים מול ראש העיר המכהן, ניר ברקת.

הבוקר, בדף הפייסבוק שלו, הכחיש דרעי את השמועה. "אני שומע שמנסים לעדכן אותי על כוונותי הפוליטיות באמצעות דיווחים שונים בכלי התקשורת. הדבר היחיד שאני עוסק בו, הוא המשך שיקומה של תנועת ש״ס ומיצובה בחזית המלחמה בקיצוץ האכזרי ובגזרות הקשות המתוכננות.

ש״ס מתכוונת להיות אופוזיציה לוחמת ולממש את הבטחותיה לבוחר גם מספסלי האופוזיציה. אל מול הממשלה הבורגנית המתוכננת אשמיע בכנסת את קולם של אלה אשר יש המנסים להשתיק את קולם, אציב מראה אל מול פניה של הממשלה ולא אחדל מכך, עד אשר פער המעמדות בישראל יחדל מלהתקיים".

גם השמועה על אטיאס זכתה להכחשה גורפת, ובסביבתו הקרובה תמהו על מקור הידיעה. אז נכון שמאז ומתמיד חלם ח"כ אטיאס על פרישה ומעבר לעולם העסקים (מכל קודקודי ש"ס הוא אולי המתאים ביותר לתחום), אבל מכאן ועד לפרוש כרגע ולעשות זאת בהודעה לעיתונות, הדרך רחוקה כנראה.
ש''ס אריה דרעי אריאל אטיאס פרישה עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד