י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ייטמן במגדל העמק

תאונה קשה ומחרידה; נפתלי ז"ל בן ה- 20 ממודיעין עילית נהרג

אסון נורא בערב שבת: ההרוג בתאונה הקשה לפנות בוקר במחלף דניאל הוא הבחור נפתלי סייביץ ז"ל בן 20 משכונת חפציבה במודיעין עילית. הלוויתו תתקיים היום בצהריים בבית העלמין במגדל העמק שם ייטמן. המשטרה פתחה בחקירה מאומצת של נסיבות התאונה הקשה 

תאונה קשה ומחרידה; נפתלי ז"ל בן ה- 20 ממודיעין עילית נהרג
נפתלי ז"ל בעיגול על רקע התאונה צילום: באדיבות המצלם

התאונה המחרידה לפנות בוקר במחלף דניאל הסתיימה באורח קשה שם מצא את מותו ל"ע הבחור נפתלי סייביץ ז"ל בן - 20 תשוב שכונת חפציבה במודיעין עילית. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' הבוקר, במחלף דניאל המחבר את כביש 1 וכביש 6 נפתלי יחד עם עוד שני חבריו חצו את כביש 6 בסמוך למחלף לכיוון צפון ונפתלי ז"ל נהרגו מרכב חולף שנמלט מהמקום. גורמי רפואה קבעו את מותו למגינת לב ושני פצועים נוספים פונו לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני וקל.

גופתו הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר שם זיהו בני המשפחה את גופתו ואמבולנס של ארגון זק"א בדרכו למגדל העמק עם גופתו למסע הלוויה. 

נפתלי ז"ל הוא בנו של ר' רפאל סייביץ שיחי' המוכר כשומר של סניף 'יש' במודיעין עילית ומוכר בשכונת חפציבה, נפתלי ז"ל נולד במודיעין שם למד במוסדות התורה. למד גם בישיבת חשמונאים והתקרב לתורת רבי נחמן מברסלב והיה אדם בעל לב זהב שאהב לעזור לכולם.

בשכונת חפציבה היה מגיע נפתלי להתפלל תדיר בבית המדרש אונגוואר בשכונה. 

הלוויתו תתקיים היום (שישי, ערב שבת קודש פרשת כי תבוא) בשעה 14:30, בבית העלמין במגדל העמק שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

מודיעין עילית מגדל העמק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד