י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עקצו אחד את השני

מועמדי 'ימינה' התעמתו: "אל תהיה צייצן מהיציע"

לאחר שהיועץ לשעבר של בנט לענייני ההשתלטות הפלסטינית בשטחי C טען שהוא מאוכזב ממנו - מועמד 'ימינה' שפרש הביע גם הוא את אכזבתו; חבר הכנסת אביר קארה תקף: "חזק את הממשלה מימין במקום להצטרף לתעמולה" | המועמד עקץ בחזרה: "אשמח לחזק ממשלה שיש לה מילה"

מועמדי 'ימינה' התעמתו: "אל תהיה צייצן מהיציע"
מתנחלים לצד חיילים באביתר צילום: Sraya Diamant/Flash90

ברקע פגישתו של ראש הממשלה בנט עם נשיא ארצות הברית ביידן, אתמול (שישי) מועמדי 'ימינה' התעמתו בניהם סביב סאגת ההתנחלויות ו'עקצו' אחד את השני.

שי מימון, מי שהיה מועמד המפלגה אך פרש עקב כניסתה לממשלת השינוי, התייחס לאכזבתו של היועץ לשעבר לבנט, קובי אלירז, ואמר שגם הוא מאוכזב. חבר הכנסת אביר קארה, חברו לשעבר למפלגה שמכהן כסגן במשרד ראש הממשלה, השיב לו.

"‏בתור המתנחל היחידי שהיה ב'ימינה', אני יכול להעיד", התייחס מימון לראיון של אלירז, והמשיך: "כמות הפעמים ששמעתי באוזניי מרה"מ הנוכחי כמה הנושא הזה חשוב/קריטי/גורלי/אקוטי/חירומי משתווה רק לכמויות הבנייה המוטרפות של הרש"פ בשטחי המולדת שלנו. קובי, אתה לא לבד".

קארה הזכיר לו: ‏"‎היי שימון, אני 'מתנחל', לפחות ככה קוראים לזה. אני לא אוהב את המונח כי יהודי לא מתנחל בארצו. כבר במשפט הראשון אתה טועה. בנוסף, בתקציב המדינה עבר לראשונה תקציב הכי גבוה לחטיבה להתישבות".

"חזק את הממשלה מימין במקום להצטרף לתעמולה מהוואי. בוא להשפיע מהזירה המרכזית ולא להיות צייצן מהיציע", עקץ אותו וקרא לו להצטרף לקואליציה.

"נושא הציוץ הוא השתלטות הרשפ על שטחי מולדת", השיב לו מימון. "אנחנו מאבדים חבלי ארץ ואתה עונה לי בסעיף תקציבי שלא הוכח עדיין. אשמח לחזק ממשלה לאומית שיש לה מילה. אני בארץ. בהתנחלות. לא בהוואי".

התנחלויות מפלגת ימינה אביר קארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד