י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"התכוונתי לשטינקר"

הוגשה תלונה נגד העיתונאי שמעון ריקלין שכינה את בנט "מויסר"

תנועת 'דרכנו' הגישה תלונה במשטרה נגד איש התקשורת שמעון ריקלין בחשד להסתה לאלימות נגד ראש הממשלה בנט, לאחר שקרא אתמול לראש הממשלה "מויסר". יאיא פינק מנכ"ל 'דרכנו': "לפני 26 שנים נרצח כאן ראש ממשלה לאחר הסתה פרועה אשר כללה הוצאת דין רודף ומוסר נגד ראש הממשלה" | וגם: ההבהרה של ריקלין

הוגשה תלונה נגד העיתונאי שמעון ריקלין שכינה את בנט "מויסר"
שמעון ריקלין צילום: פלאש 90

נציג מטעם תנועת 'דרכנו' הגיש היום (ראשון) תלונה במשטרה נגד איש התקשורת שמעון ריקלין בחשד להסתה לאלימות נגד ראש הממשלה נפתלי בנט, לאחר שקרא אתמול לראש הממשלה "מויסר".

ריקלין, שנחשב לאחד מהתומכים המובהקים של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "דבר כזה לא היה. תאהבו את נתניהו או תשנאו. הוא נלחם כאריה נגד הסכם הגרעין עם איראן ועשה ככל יכולתו לעזור לישראל. לא יעלה על הדעת שבנט הפישר שאין לו ייצוג ואין בו אמון יגיד שהוא בא לבית הלבן עם רצון טוב בניגוד לקודמו. העיקר לשאת חן ושמישהו סוף סוף יאהב אותו. זו התנהגות של מויסר".

יאיא פינק מנכ"ל תנועת 'דרכנו' הצהיר לאחר הגשת התלונה נגד ריקלין: "לפני 26 שנים נרצח כאן ראש ממשלה לאחר הסתה פרועה אשר כללה הוצאת דין רודף ומוסר נגד ראש הממשלה".

"אנחנו לא נפקיר שוב את המרחב הציבורי למסיתים. לדין רודף ומוסר משמעות קשה מאוד ביהדות ויש בה משום לסכן את בטחונו של ראש הממשלה. מחלוקות פוליטיות כן, הסתה לא", הוסיף פינק.

ריקלין עצמו הוציא הבוקר "הבהרה" וכתב: "קראתי לבנט מויסר כי בבעיות בין לאומיות של ישראל הוא מיד מאשים את נתניהו. ככה עם ירדן שבגלל נתניהו מסרנו את צופר ונהריים. וככה עם אירן שנתניהו אשם במצב. ובבית הלבן הוא אמר שהוא בא עם רצון טוב בניגוד לקודמו. התכוונתי לשטינקר. מלשן. ילד כאפות. אבל רואה שלא הבינו אז מחקתי".

שמעון ריקלין דרכנו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד