ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מיליון מתחסנים לא טועים

החיסון המיליון: כללית בשיא מתחסנים במנת ה'בוסטר'

כללית הקופה הגדולה והמובילה בישראל חיסנה מליון מבוטחים בחיסון השלישי - מחצית מהמתחסנים בישראל

החיסון המיליון: כללית בשיא מתחסנים במנת ה'בוסטר'
מבצע חיסונים בכללית צילום: onatan Sindel/Flash90

מיליון מתחסנים לא טועים: מבצע החיסונים הלאומי לחיסון האוכלוסייה במנת הבוסטר לחיזוק ההגנה מפני נגיף הקורונה, עבר את רף 2 מיליון חיסונים בכלל הציבור הישראלי. גם בחיסון השלישי, מובילה כללית את המאמץ הכללי לחסן את כלל האוכלוסייה בפריסה ארצית רחבה ביותר. אמש, הגיע מבצע החיסונים של כללית לשיא חדש עם מתן החיסון המיליון במנת הבוסטר.

על פי נתוני החיסונים של כללית, המסונכרנים עם נתוני משרד הבריאות למעלה ממחצית המתחסנים במנת החיסון השלישית, עשו זאת במתחמים החיסונים של כללית. החיסון המיליון של כללית במנת הבוסטר ניתן למתחסן שהגיע אמש למתחם החיסונים בלב המפרץ בחיפה.

לאחר החיסון, כשלצד המתחסן מנהל מחוז צפון בכללית מר רונן נודלמן, קראו לכלל האזרחים לבוא ולהתחסן. "רק ככה נוכל לחיות עם הקורונה, למען הבריאות שלי, של ילדיי, של המשפחה והסביבה

מ"מ מנכ"ל כללית אלי כהן אמר: "אני שמח שחצינו את רף מיליון המתחסנים ושלקוחות כללית נותנים כתף. מבצע החיסונים עדין בעיצומו הצוותים שלנו ממתינים לכל מי שממתין וטרם התחסן. החיסון יעיל ובטוח, זה הזמן להתחסן כדי להיות מוכן כראוי לתקופת החגים".

הרב אברהם קונסקי מנהל המגזר החרדי בכללית הוסיף ואמר: "אנו בכללית מנגישים בכל העת את שירותי הרפואה לכלל התושבים. במגזר החרדי משקיעים מאמצים על מנת שכל אדם יקבל את מיטב השירותים הרפואיים, במהלך שנת הקורונה ובפרט במערך החיסונים גדולי ישראל יצאו בקריאה מיוחדת לציבור לצאת ולהתחסן ואנו שמחים לראות את ההיענות הגדול לאור קריאת הרבנים ולקיים את מצוות "ועשית ככל אשר יורוך".

חיסון שלישי שירותי בריאות כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד