י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סיפורי ישועות

עדות מרגשת: הסליחות שהביאו את השידוך

סיפורי ישועות רבים אודות יהודים שרכשו קרקע לשמיטה בשיטה הישירה של 'מחבבי שביעית' ללא רכישות ביניים, זורמים למערכת • 'בחדרי חרדים' מביא לכם מדי יום אחד מהסיפורים המרגשים שקיבלנו

עדות מרגשת: הסליחות שהביאו את השידוך
סליחות צילום: David Cohen/Flash90

הסיפור הבא הוא של יהודי ספרדי תושב אשדוד, שמזה מספר שבועות אומר סליחות כמנהג עדות במזרח. בבית הכנסת בו אמר את הסליחות נתלתה מודעה ובה קריאת הרבנים לרכוש קרקע לשמיטה דרך 'מחבבי שביעית' כדי לקיים מצוות שמיטה כדין יחד עם כל עם ישראל.

אותו יהודי מספר ל'בחדרי חרדים' שלא ייחס חשיבות רבה למודעה שקרא, ומיהר להיכנס לבית הכנסת כדי לומר את הסליחות הראשונות בהתעוררות רבה. כשסיים את הסליחות, עצר אותו שכנו לספסל, יהודי זר שנקלע לבית הכנסת ופתח איתו בשיחה על האפשרות לרכוש קרקע לשמיטה.

"אחרי שהוא דיבר איתי, התחלתי להתלהב. אמרתי לו שקראתי את המודעה ואכן נראה ש'מחבבי שביעית' מציעים את האופציה הטובה והמהודרת ביותר, בלי רכישות ביניים, כך שהכסף הולך ישירות לחקלאי. פנינו לעמדת נדרים פלוס שבבית הכנסת ורכשנו כל אחד ד' אמות. הלכנו לישון בשמחה ובידיעה שאנחנו הופכים לחלקאים לקראת שנת השמיטה וזוכים לברכת התורה "וצוויתי את ברכתי".

הזדמנות אחרונה להצטרפות לברכה ההייחודית>>>

או חייגו: 072-395-2213

אולם הסיפור לא מסתיים כאן.

לאותו יהודי יש בת שתקועה בשידוכים כבר זמן רב. ההורים מנסים כל סגולה אפשרית, כל תפילה וכל תחבולה. ובינתיים שום תשובה לא נראית באופק. הבת מתבגרת, השנים חולפות והשידוך איננו.

למחרת בבוקר, שעות ספורות לאחר הרכישה, מתקשר שדכן ומציע שידוך. "שמו של אבי הבחור היה נשמע לי מוכר. לא זכרתי מאיפה. אחרי כמה שניות שאני מאמץ את המוח קפצתי: זה בן של היהודי שרכש איתי את הקרקע אמש! עוד בטרם ביררתי על הבחור כבר ידעתי: זה השידוך שנגזר משמיים. הבעתי מיידית את הסכמתי לפגישה בין הבחור לבחורה.

"בחסדי שמיים", מוסיף לספר, "אתמןל במוצאי שבת נסגר השידוך לשמחת הצדדים. אנחנו לא יודעים את נפשנו מאושר. הבטחנו לפרסם את הסיפור. אין לנו ספק שברכת השמיטה היא זו שגלגלה באופן מופלא את הישועה לשני הצדדים, לחתן ולכלה".

שמות המשפחות שמורים במערכת.

להצטרפות ולרכישת קרקע עוד היום לחצו כאן>>                  

או חייגו: 072-395-2213

שידוך משמים שביעית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד