י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
זועקים לעזרה

לא נתפס: האב הצעיר נפטר מנגיף הקורונה, תשעה יתומים ממררים בבכי

תשעה ילדים יתומים שטרם נישאו מבכים מרה את לכתם של אביהם הצעיר שנדבק בנגיף הקורונה. האלמנה זועקת לעזרה מחכה שנבוא ונטה שכם לעזרתם. אנחנו חייבים להיות שם לצידם, לעזור להם בשעה הקשה הזו, בשעה שחרב עליהם עולמם

לא נתפס: האב הצעיר נפטר מנגיף הקורונה, תשעה יתומים ממררים בבכי
הרב רבינוביץ זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה כזו לא נשמעה זמן רב במחוזותינו. האברך הצעיר הרב שמואל נחום רבינוביץ מחשובי האברכים שהתגורר בשיכון ה' בבני ברק ומגבאי בית הכנסת המרכזי בשכונה הסתלק בדמי חייו זאת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בשנת הארבעים ושבע לחייו.

הצטרפו לסיוע עבור המשפחה בשעתה הקשה>>>

טרגדיה מזעזעת לכל דבר ועניין. אברך צעיר, בשיא פריחתו, נדבק בנגיף הקורונה ולאחר ימים ספורים הוא הסתלק לעולם שכולו טוב. המשפחה ממאנת להינחם, היא אבלה, שבורה ורצוצה, אין לה מושג מה יילד יום, אין לה מושג כיצד להמשיך את החיים הללו לאחר שאביהם הנערץ נפטר בפתע פתאום.

פשוט לא נתפס. רק אתמול הוא היה שם עם תשעת ילדיו, רק אתמול הוא הסתובב כאחד האדם, בשיא כוחותיו, אך היום הוא כבר מובל למנוחות. רק לפני ימים ספורים הוא שהה בביתו וגידל את ילדיו לתורה וליראת שמים טהורה, אך כעת ילדיו מלווים אותו בדרכו האחרונה.

סיפור מזעזע לכל דבר ועניין. לפני תקופה נדבק המנוח בנגיף הקורונה והחלים ממנה בחסדי שמים, אך ביום חמישי האחרון, לפני ימים ספורים הוא נדבק שוב. מצבו הידרדר במהירות והוא פונה לבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק שם נאבקו הרופאים על חייו.

ילדיו שהו סמוך למיטתו החזיקו חזק חזק בידיו, לא רצו להיפרד ממנו לעולם, אך המבטים חמורי הסבר של הרופאים הבהירו להם כי אבא כבר עם חצי רגל בעולם שכולו טוב. השעות רדפו בזה אחר זה עד לטרגדיה הנוראה. עד לסוף המר בו אבא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

כעת תשעת הילדים היתומים והאלמנה הצעירה מבכים את לכתו, הם יושבים בבית, אבלים, בוכיים, לא יודעים כיצד להמשיך מכאן, הרי ביום אחד חרב עליהם עולמם. זהו זה, אין להם אבא, אין להם משענת, אין להם מפרנס. נורא ואיום.

כעת המשפחה חייבת אותנו, יש לאלמנה תשעה ילדים לגדל, תשעה ילדים לחתן, זוהי מלאכה לא פשוטה בעליל, הם חייבים שנהיה שם לצידם בשעה הקשה, שלכל הפחות יהיו רגועים שיש מי שעוזר להם, שלא יטבעו בגלים הגבוהים. אנחנו חייבים להיות שם לצידם. עכשיו.

הצטרפו לסיוע עבור המשפחה בשעתה הקשה>>>

הרב שמואל רבינוביץ' טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד