י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מהפכת החסד

נחשפה האגרת המיוחדת שנשלחה לר' חנניה צ'ולק

בסימן הודיה לקב"ה של מי שזכה "להיות בצד הנותן" בתפילה שימשיך בס"ד שלא להזדקק לידי מתנת בשר ודם - יוצאת בימים אלו לדרך המגבית המיוחדת של עזר מציון ^ רשכבה"ג מרן שר התורה באגרת ליו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק "מצווה גדולה לסייעו ומציל מכל מקרים ר"ל"

נחשפה האגרת המיוחדת שנשלחה לר' חנניה צ'ולק
הרב חנניה צ'ולק צילום: מתוך אתר החברה

מי מאיתנו לא היה מעדיף להיות בצד הנותן ולא בצד המקבל? במשך כל השנה עזר מציון מושיטה סיוע למאות אלפי חולים ובני משפחותיהם, לקראת הימים הנוראים, בעזר מציון יוצאים למגבית מיוחדת הפעם בסימן הודיה לקב"ה של מי שזכה להיות בצד הנותן, בתפילה שימשיך בע"ה כך ולא יזדקק למתנות בשר ודם.

רוצים להיות בצד הנותן? לחצו כאן

בשנים האחרונות ארגון עזר מציון הרחיב את פעילותו, בפרט על רקע משבר הקורונה, כאשר מערך המתנדבים הארצי הפרוש בכל פינה בישראל סיפק סיוע חסר תקדים לרבבות נזקקים. במשך כל אותה תקופה, הנעזרים הרגילים של הארגון המשיכו לקבל סיוע. אם זה עזרה בשינוע חולים ובני משפחותיהם, אספקת ארוחות חמות, העברת תרופות, סיוע לקשישים ועוד. כל זאת בנוסף לנופשונים, סיוע למשוקמי נפש, סיוע לילדים מיוחדים, סיוע לחולי סרטן ומערך המח עצם שלא הפסיק לתפקד אפילו בימי הסגר הקשים ביותר.

העשייה לאורך השנתיים האחרונות הדגישה את הזכות "להיות בצד הנותן". זכות זו עולה וצפה על רקע שורת הטרגדיות החמורות לאורך השנתיים האחרונות, אם זה המגיפה שהכתה קשות בציבור החרדי והצריכה מאמץ עילאי במחלקות הקורונה, ואם זה האסון הכבד במירון, וזאת בנוסף לאלפי חולי סרטן חדשים ל"ע שנכנסו למשפחת הנזקקים של הארגון - גרמו להגדלה משמעותית של מערך הסיוע והתמיכה של הארגון.

רוצים להיות בצד הנותן? לחצו כאן

הזכות "להיות בצד הנותן" עלה שוב ושוב ע"י המתנדבים והמתנדבות בכל רחבי הארץ שנחשפו להיקפי החולי והמצוקה בתקופה האחרונה וחלקו את הזכיה המיוחדת שזכו בס"ד להיות מאלו שנותנים ומסייעים למי שזקוקים לכך, ולא ח"ו להיות מאלו שמקבלים. יש לציין כי רבים מהמתנדבים היו בעבר בצד המקבל כשבן משפחתם ל"ע התמודד עם מחלה קשה והם חשו על בשרם את הצורך בסיוע האדיר כשעזר מציון אותם ואת יקיריהם, ועתה זכו בס"ד להצטרף למעגל הנותנים

במרכז המגבית השנה עומד מכתבו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א אל יו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק שבו הוא כותב בכתי"ק "עזר מציון של ר"ח צולק שליט"א עוסק בחולים וברפואתם בודאי מצוה גדולה לסיעם ומציל מכל מקרים ר"ל".

רוצים להיות בצד הנותן? לחצו כאן

חנניה צו'לק עזר מציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד