כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"משפיל עובדים וצועק בדיונים"

טלטלה במשרד הבריאות: מספר 2 מתפטר

התפטרות בצמרת משרד הבריאות: מנהל המרכז לשליטה בקורונה, אופיר אביב, התפטר מתפקידו על רקע חילוקי דעות עם פרויקטור הקורונה החדש פרופ' סלמאן זרקא. חשב לאיש השני הכי חשוב במערך. עובדים במשרד הבריאות שתיארו את העבודה עם הפרויקטור החדש, אמרו כי "הוא כוחני, משפיל עובדים וצועק בדיונים"

טלטלה במשרד הבריאות: מספר 2 מתפטר
פרופ' סלמן זרקא צילום: דוד כהן, פלאש 90

מנהל המרכז לשליטה בקורונה, אופיר אביב, התפטר מתפקידו על רקע חילוקי דעות עם פרויקטור הקורונה החדש פרופ' סלמאן זרקא. כך מדווח הערב (ראשון), כתב הבריאות של 'חדשות 13', מאיר מרציאנו.

אביב - שהיה מנהל המרכז לשליטה בקורונה, הגוף שהוקם כדי לתכלל את המאבק בנגיף - נחשב לאיש השני הכי חשוב במערך, הוא אחראי על עבודת מטה, איסוף נתונים ובניית תמונת המצב.

בתוך כך, על פי הדיווח של מרציאנו, עובדים במשרד הבריאות שתיארו את העבודה עם הפרויקטור החדש, אמרו כי "הוא כוחני, משפיל עובדים וצועק בדיונים".

ממשרד הבריאות נמסר: "מנהל המשל"ט הודיע על רצונו לסיים את תפקידו הנוכחי והוא ישוב לתפקידו הקודם במשרד, שם ימשיך לתרום למערכת".

עוד נמסר כי תהליך מינוי מנהל חדש למשל"ט כבר יצא לדרך, ויושלם בימים הקרובים.

יצוין כי רק הבוקר דווח בעיתון 'ישראל היום' כי טרם מונו סגנים לראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס שבקושי עומדת בעומס וזאת עקב שכר לא הולם ועימותים אישיים בנציבות שירות המדינה שלא מאפשרים את מינוי הסגנים.

קורונה סלמאן זרקא התפטרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד