י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ארונו בא

הרב שחלה בקורונה בגל הראשון הלך לעולמו

הרה"צ רבי חיים יצחק אייזיק טייטלבוים זצ"ל, אב"ד סלאטפינא בבורו פארק חלה מאז הגל הראשון של הקורונה ומאז לא התאושש. ביום שישי נפטר לבית עולמו וארונו הגיע הערב לקבורה בארץ הקודש

הרב שחלה בקורונה בגל הראשון הלך לעולמו
רבי חיים יצחק אייזיק טייטלבוים זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דין האמת: בערב שבת קודש נסתלק לבית עולמו בארה"ב לאחר יסורים קשים, הרה"צ רבי חיים יצחק אייזיק טייטלבוים זצ"ל, אב"ד סלאטפינא בבורו פארק והוא בן 68 בפטירתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב נדבק בגל הראשון של הקורונה ומאז לא החלים, ביום שישי בבוקר הידרדר מצבו והוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח זצ"ל, בן הגאון הצדיק רבי יואל טייטלבוים זצ"ל, שהיה רב קהילה בארה"ב והינו אחיו של הרבי מסאסוב זצ"ל. אמו ע"ה, הייתה בתו של הרב של סלאטפינא, עיירה לייד סיגעט. 

בבחרותו למד בישיבת 'תורה ודעת' אצל הגאון רבי גדליה שור זצ"ל. ממנו קיבל סמיכה ולאחר מכן בישיבת בית מדרש גבוה - לייקווד, שם היה למתמיד עצום. 

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו, בתו של הגאון הצדיק רבי שלום הורוויץ - האדמו"ר מבייטש זצ"ל. 

הרב עבד גם לפרנסתו במושב זקנים, לפני כמה שנים כשיצא לפנסיה המשיך לשקוד על תלמודו עם חברותות ומסירת שיעורים יומם ולילה. הרב הנהיג את בית מדרשו בבורו פארק והיה דמות מיוחדת שרבים שיחרו לפתחו. 

ביתו בשכונת בורו פארק היה פתוח לרווחה וכולם מצאו בביתו - מקום לסעוד. קשר מיוחד היה לו עם ש"ב וידיד נפשו האדמו"ר מסאסוב שליט"א.

זכה להעמיד דור של תלמידי חכמים מופלגים, מרביצי תורה ויושבים על מדין.

ביום שישי יצא מסע הלוויה מבית המדרש בייטש, ברחוב ה - 45 בבורו פארק. ארונו הגיע היום (ראשון) לארץ הקודש ומסע הלוויה יצא בשעה 19:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות, שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בורו פארק קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד