ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
איך לנצח מגיפה

במפגש הפסגה: ההמלצה של בנט לביידן

יומיים לאחר הפגישה ביניהם, מדווח כי ראש הממשלה המליץ לנשיא ארצות הברית בעניין ההתמודדות עם הקורונה. בנט אמר כי הוא חושב שאסור לארה"ב להמתין לאישור ה-FDA - ולחסן במנה השלישית | הוא הציע לו לגבש מדיניות, כי רק מי מחסונים בשלוש מנות יוכלו לעבור בין המדינות

במפגש הפסגה: ההמלצה של בנט לביידן
ביידן ובנט צילום: אבי אוחיון /לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הקדישו חלק ניכר בפגישתם לנושא הטיפול במגיפת הקורונה.

לפי הדיווח של ירון אברהם ב'חדשות 12', בנט אמר לביידן שהוא סבור שארה"ב לא צריכה לחכות לאישור ה-FDA ולגושפנקה של ארגון הבריאות העולמי, אלא להתחיל לחסן את כל מי שעברו 5 חודשים מרגע קבלת המנה השנייה.

לפני שבוע וחצי הודיע ממשל ביידן כי החל מ-20 בספטמבר מבוגרים יוכלו לקבל מנת בוסטר, כשמונה חודשים לאחר שקיבלו את המנה השנייה, ואולם בנט אמר לביידן כי על פי הנתונים שבידי ישראל, החיסוניות יורדת בהדרגה כבר אחרי 5 חודשים, ולכן צריך לחתור לחסן מבוגרים כבר אחרי תקופת זמן זו.

בנט אמר לביידן כי אפשר "לחסוך חיים של אמריקנים רבים", וכי תוצאות המחקרים מישראל מעידים על בטיחות ויעילות, ולכן אין טעם לבזבז זמן יקר.

בנוסף, בנט הציע לביידן כי ישראל וארה"ב יגבשו בהמשך מדיניות שבה רק מי שהתחסן בחיסון השלישי יוכל להיכנס לשתי המדינות. ההבנה היא שכיוון שקשה משפטית למנוע מאדם לצאת את שערי המדינה, הרי שאפשר "להקשות" עליו את הכניסה - בהתאם למדיניות החיסונים של אותה מדינה.

חיסון שלישי ג'ו ביידן נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד