י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
להבות ענק • צפו

בשכונה החרדית: מתנדבים חילצו זוג קשישים מבית בוער

שריפה פרצה אמש בשעות הצהריים בבית במונסי | זוג קשישים חולצו על ידי מתנדבים ובחסדי שמים לא היו נפגעים | הבית שנשרף עמד סמוך ל'סופרמרקט של מוטי', שנשרף לפני כ-7 חודשים | צפו

בשכונה החרדית: מתנדבים חילצו זוג קשישים מבית בוער
השריפה במונסי צילום: Yeshiva world news

שריפה שפרצה בבית במונסי אתמול בצהריים, כילתה במהירות בית שנהרס, אך בנס איש לא נפגע, כולל זוג קשישים שחולצו על ידי מתנדבים.

השריפה במונסי החלה בסביבות השעה 18:00 ברחוב 19, ממש ליד 'הסופרמרקט של מוטי' שאף הוא עלה באש רק לפני שבעה חודשים, כוחות כיבוי אש, ארגון הצלה של רוקלנד, יחד עם מתנדבים של ארגון 'חברים' של רוקלנד, הגיעו למקום במהירות, וסייעו בפינוי מספר דיירים קשישים מהבית. בחסדי שמים לא היו נפגעים, עדי ראייה סיפרו לאתר Yeshiva world news, כי המתנדבים "הצילו את חייהם של דיירי הבית כשהם פינו אותם רגע לפני שהבית נשרף כליל".

גם בשריפה של הסופרמרקט הגיעו כוחות כיבוי גדולים לאחר השריפה שפרצה במבנה הסופרמרקט שנהרס כליל בשריפה המהירה, להבות ענק בלעו אז את המבנה במלואו בתוך דקות ספורות. גם אז בחסדי שמים לא היו נפגעים, כשהכבאים נאבקו בשלג ובקור כדי להילחם בשריפה. הבעלים שיקם מאז את המקום, ואתמול כאמור שוב פרצה שריפה, רק הפעם סמוך לסופרמרקט.

מונסי שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד