י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סדנה עם סיוון

שת"פ של מאות נערות: עלון 'נפגשות' להורדה

הבנות שלכן משועממות בחופש? מסתבר שבזמן הזה מאות בנות מכל רחבי הארץ והעולם עסקו יחד בכתיבה, עריכה ועיצוב. מוזמנים להוריד את העלון החדש של סדנת "נפגשות", עם סיון רהב-מאיר

שת"פ של מאות נערות: עלון 'נפגשות' להורדה
חוברת מיוחדת צילום: unsplash

במסגרת תכנית "נפגשות", נפגשות בזום בנות מכל רחבי הארץ והעולם עם סיון ועם אורחים מעוררי השראה, לשעה שבועית של לימוד וכיף. בתכנית התארחו ישי ריבו, מרים פרץ, הרב ישראל מאיר לאו ועוד ועוד. פעם בכמה חודשים יוצא גם עלון, שמופץ לציבור הרחב.

"הפעם העלון נכתב ונערך ועוצב כולו על ידי המשתתפות בסדנה", מספרת סיון רהב-מאיר. "בעבר הבנות רק כתבו, והצוות שלנו ערך ועיצב, אבל הפעם האחריות היא כולה שלהן. היה כיף לראות מהצד את כמות התכנים שהן כתבו, החל ממתכונים וחידות ובדיחות, דרך טיפים ועצות וראיונות ועד סיפורים אישיים על בת מצווה בקורונה".

הסדנה מתקיימת מדי יום ראשון ב-18:00, ובחודש הקרוב יעסקו הבנות בחגים ובחזרה ללימודים, ויארחו אורחים שהן ביקשו לפגוש. בהמשך השנה יתקיימו גם מפגשים פיזיים ברחבי הארץ.
"בשנה הקרובה סדנת נפגשות תקבל שדרוג של ממש", מספרת רהב-מאיר, "לבקשת הבנות, נארח אורחים ואורחות משלל תחומי ידע, נבצע משימות קבוצתיות, נלמד מיומנויות תקשורת וכתיבה, עמידה מול קהל ועוד. המטרה היא לתת להן שעה של כיף והשראה והתפתחות, גם בתקופה מאתגרת".

להורדת העלון ללא עלות - לחצו כאן>>

לפרטים ולהרשמה לסדנת נפגשות - לחצו כאן>>

סיוון רהב מאיר עלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד