י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ומי המדינה המחוסנת בעולם?

קורונה: אירופה עלולה להגיע לרבע מיליון מתים עד דצמבר

ארגון הבריאות העולמי חושש כי אירופה תתמודד עם כרבע מיליון מתים נוספים מקורונה עד לסוף השנה האזרחית | בשבוע שעבר חלה עלייה של 11% במספר המתים באירופה, והאיחוד חושש כי עוד רבים בדרך למות

קורונה: אירופה עלולה להגיע לרבע מיליון מתים עד דצמבר
שגרת קורונה בגרמניה צילום: Unsplash

תחזית קשה לאירופה: ארגון הבריאות העולמי באירופה חושש כי הוא ייאלץ להתמודד עם עוד 236,000 מקרי מוות באירופה, עד ה-1 בדצמבר, כך אמר בכיר באיחוד האירופי בשם הנס קלוז במסיבת עיתונאים שנערכה בקופנהגן דנמרק. עד כה אירופה רשמה כ-1.3 מיליון מקרי מוות מנגיף הקורונה מאז תחילת המגיפה.

ראשי ארגון הבריאות העולמי באירופה הסבירו כי ישנם שלושה גורמים מדאיגים: שיעורי הידבקות גבוהים, האטת חיסונים והקלה במגבלות. הנס קלוז אמר כי ל-33 מתוך 53 המדינות החברות בארגון הבריאות העולמי באירופה, היה שיעור הידבקויות העולה על 10% בשבועיים האחרונים, בעיקר על ידי גרסת הדלתא המדבקת יותר. האיחוד האירופי דיווח, כי "הקלה מוגזמת בהגבלות ועלייה באנשים שנוסעים לחו"ל בקיץ הוסיפו גם להתפשטות הנגיף".

בתוך כך סינגפור היא המדינה המחוסנת בעולם, עם יותר מ-80 אחוזים מ-5.7 מיליון תושבים עם חיסון מלא נגד קורונה, כך אמר שר הבריאות אונג יו קונג בפוסט בפייסבוק ביום ראשון. "עברנו אבן דרך נוספת, שבה 80 אחוזים מאוכלוסיתנו קיבלו את החיסון המלא של שתי מנות", כתב. "זה אומר שסינגפור עשתה צעד נוסף קדימה כדי להפוך את עצמנו לעמידה יותר בפני הנגיף".

מנתוני הממשלה הסינגפורית הרשמיים עולה כי היו יותר מ-67,300 מקרים היו בסך הכל מאז שהחלה המגיפה עם 55 מקרי מוות בלבד, 133 מקרים חדשים של הידבקות נרשמו ביום ראשון בסינגפור.

אירופה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד