י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
החלטה אומללה

בליכוד תוקפים את הממשלה: "מטילה מגבלות רק על יהודים"

לאחר שקבינט הקורונה אישר הגבלות בכותל המערבי, מרכז האופוזיציה ויו"ר סיעת 'הליכוד' יריב לוין תקף את הממשלה: "פחדנות ואפליה פסולה שפוגעת הבריאות של כולנו" | הוא פנה אל השרים אלקין ושקד, שהתנגדו להגבלה: "לא מנקה אתכם מאחריות"

בליכוד תוקפים את הממשלה: "מטילה מגבלות רק על יהודים"
בנט ולפיד בישיבת הממשלה צילום: Marc Israel Sellem/POOL

יו"ר סיעת 'הליכוד' ומרכז האופוזיציה יריב לוין תקף אתמול (שני) את הממשלה לאחר שקבינט הקורונה אישר את ההגבלות על המתפללים ברחבת הכותל המערבי.

לוין טען שהממשלה מטילה מגבלות רק על היהודים, בעוד על המגזר הערבי היא מפחדת לאכוף את ההנחיות. הוא פנה אל השרים זאב אלקין ואיילת שקד, שהצביעו נגד בהצבעה, ותקף גם אותם.

"השר אלקין, השרה שקד - הצבעה נגד לא מנקה אתכם מאחריות ולא מועילה בכלום. הממשלה שאתם חברים בה מפחדת לאכוף את הוראות הבריאות על תפילות המוסלמים, ומטילה מגבלות רק על יהודים", כתב בפוסט בחשבון הפייסבוק.

מרכז האופוזיציה המשיך: "פחדנות ואפליה פסולה שפוגעת בבריאות של כולנו. הצבעתכם נגד החלטה אומללה אחת מני רבות לא משנה את האחריות ההיסטורית שאתם נושאים בה להקמת ולקיום ממשלת השמאל והמחדל הזו".

"אף אחד לא מתרשם מהצבעתם חסרת החשיבות היום. הצביעו נגד הממשלה הרעה הזו באי אמון ותאפשרו להפיל אותה. זו האחריות שלכם וזה מה שהציבור הלאומי מצפה מכם", קרא להם.

הליכוד יריב לוין איילת שקד זאב אלקין הגבלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד