י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת השנה החדשה

פ"ת: ראש העיר במפגש הוקרה למנהלי מוסדות החינוך החרדי

עשרות מנהלים ממוסדות החינוך של הציבור החרדי בפתח תקווה השתתפו במפגש הוקרה עם ראש העיר רמי גרינברג שציין את רמת הלימודים במוסדות החינוך החרדי והבטיח כי יעשה הכל להמשיך לסייע בכל התחומים. צפו בתיעוד מהמפגש

פ"ת: ראש העיר במפגש הוקרה למנהלי מוסדות החינוך החרדי
ערב הוקרה למנהלי המוסדות החרדים בפ"ת צילום: באדיבות המצלם

לקראת ראש השנה, קיים ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג מפגש הוקרה ייחודי למנהלי מוסדות החינוך החרדי בעיר, בו העלה על נס את ייחודיותו של החינוך החרדי ופועלם של מנהלי המוסדות למען חינוך ילדי העיר.

באירוע השתתפו עשרות מנהלים שייצגו את כלל מוסדות החינוך של המגזר החרדי, ראש העיר רמי גרינברג ציין לשבח את מסירותם של המנהלים למען חינוך דור העתיד של העיר, והביע את הערכתו על עמידתם על עקרונות החינוך החרדי כפי שנקבעו על ידי גדולי ישראל. "אני יודע כמה אתם נותנים את הנשמה במסגרת היותכם מוסדות פטור מוכש"ר והעצמאי, וברור לי שעומדים בפניכם המון אתגרים. אבל בחרתם לשמור על אורח החיים ועל המורשת כפי שקבעו אותה גדולי ישראל במסורת של דורי דורות, ואשריכם שאתם אלה שממשיכים את שרשת הדורות הזו".

ראש העיר ציין לשבח גם את רמת הלימודים במוסדות החינוך החרדי בפתח תקווה, ואמר שבמקומות שניתן להשוות למוסדות במקומות אחרים, ניתן לראות את ההצטיינות ואת התוצאות הגבוהות שמביאים חניכי המוסדות בעיר. ראש הוסיף כי העירייה בראשותו עושה ותעשה הכל כדי להמשיך לסייע ולעזור בכל התחומים למוסדות החינוך החרדי.

"אני מרגיש שיש לנו כאן שותפים אמיתיים, רציניים ומקצועיים, ולכן היה חשוב לנו לכנס אתכם ולהגיד לכם תודה רבה, כאקט סימלי של הערכה על כל הפעילות שלכם למען ילדי העיר", הוסיף ראש העיר. לסיום ציין ראש העיר את תודתו לערן חג'ג' ש"מתכלל את כל נושא החינוך החרדי והדתי בעיר פתח תקווה, ועושה עבודה טובה יסודית, רצינית ואכפתית, מתוך רצון להיטיב עם מערכת החינוך ועם תושבי העיר".

פתח תקווה רמי גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד