א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

חשוב להכיר: עורך דין תאונות דרכים

נפגעי תאונות הדרכים נאלצים להתמודד עם פגיעות נפשיות וכלכליות שמלוות באישפוז בבית החולים, נכות צמיתה, פגיעה בפרנסה ואיבוד ימי עבודה • אולם רבים כלל לא מודעים כי מגיע להם פיצוי כספי בגין תאונת הדרכים

חשוב להכיר: עורך דין תאונות דרכים
תביעות תאונה צילום: depositphotos

לצערנו הרב, בשנים האחרונות אנו רואים גידול משמעותי בתאונות הדרכים בישראל ואף נחשפים ליותר ויותר תאונות דרכים קשות שבהם נפגעים הולכי רגל, רוכבי אופנוע ונוסעים ברכב.

בהתאם לכך מוגשות אלפי תביעות תאונות דרכים נגד חברות הביטוח בגין נזקי גוף שנגרמו לנפגעי תאונות הדרכים כמו פציעות, שברים, נכות צמיתה ואף למקרי מוות.

כתוצאה מהפגיעות הפיזיות נפגעי תאונות הדרכים נאלצים להתמודד עם פגיעות נפשיות וכלכליות שמלוות באישפוז בבית החולים, נכות צמיתה, פגיעה בפרנסה ואיבוד ימי עבודה, יתרה מזאת גם בני המשפחה הקרובה נאלצים להתמודד עם הפגיעה.

האם בגלל שאני אשם בתאונת דרכים אינני זכאי לפיצוי כספי?

למשרד עורכי דין אריאלה גפן מגיעים נפגעי תאונות דרכים רבים שזקוקים ל-עורך דין תאונת דרכים וכלל לא היו מודעים כי מגיע להם פיצוי כספי בגין תאונת הדרכים וזאת על פי חוק מאחר והאמינו כי הינם אשמים בתאונה ועל כן אינם זכאים לפיצוי כספי.

יודגש, חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים נועד להבטיח כיסוי נזקי גוף לנפגעי תאונת דרכים בגין נזקי גוף וזאת ללא שאלת האשמה בתאונת הדרכים – כלומר אם נפגעתם בתאונת דרכים אתם זכאים לפיצוי כספי אפילו אם הנכם אשמים בתאונת הדרכים.

נפגעי תאונות דרכים זכאים לקבלת פיצויים כספיים בגין נזקי הגוף וזאת מכוח חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל"ה 1975 אשר חוקק מתוך עיקרון היעדר האחריות המוחלטת, כלומר לנפגע תאונת הדרכים ישנה זכאות לפיצויים ללא קשר לשאלה אם הנפגע אשם או לא אשם בתאונת הדרכים.

בחוק מוגדרת תאונת דרכים כ-"מאורע שבו נגרם נזק גוף עקב שימוש ברכב מנועי למטרות תחבורה", מכאן על התובע להוכיח באופן מובהק על פי החוק והפסיקה העדכנית כי מדובר בתאונת דרכים, שאם לא כן תדחה תביעתו וכמובן הוא לא יהיה זכאי לפיצויים.

חשוב לציין, כי בהתאם לפקודת הרכב המנועי חייב כל בעל רכב המחזיק בכלי הרכב או נוהג בו יהיה מבוטח בפוליסת ביטוח חובה אשר מטילה אחריות מוחלטת על פי חוק, מכאן ניתן לתבוע פיצויים כספים בגין נזקי גוף.

חברות הביטוח מצדן יעשו כלל שביכולתן למזער את הפיצוי הכספי שמגיע לנפגע תאונת הדרכים, ואף ינסו להביא לדחיית תביעת תאונת הדרכים בכל הדרכים האפשריות כולל הפעלת חוקר פרטי מטעמן.

מה לעשות לאחר תאונת הדרכים?

עורכת הדין אריאלה גפן ממליצה כי לאחר תאונת דרכים, טרם הפנייה לחברת ביטוח, מומלץ לפנות לעורך דין תאונת דרכים או עורך דין תאונות אופנוע שידריך אתכם שלב אחר שלב כיצד לפעול בהתאם לנסיבות של אירוע תאונת הדרכים שלכם אשר יתווה את האסטרטגיה הנכונה מול חברת הביטוח.   עורך דין תאונות דרכים מומחה אשר עם מעל ל 20 שנות ניסיון בתביעות תאונות דרכים יכול למנוע דחיית תיק התביעה ע"י חברת הביטוח ולהגדיל את סיכויי התיק עם פיצוי כספי גבוה יותר.

עורך דין תאונת דרכים

לאחר תאונת הדרכים, עורכת הדין אריאלה גפן תגיש תביעת נזיקין נגד חברת הביטוח במסגרת תביעה נגד פוליסת ביטוח החובה בהתאם לנזקי הגוף והיקף הפיצוי הכספי שנדרש, כמו כן במידה ויש צורך בייצוג משפטי כמו בתאונת דרכים בדרך לעבודה מול הוועדות הרפואיות במסגרת תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי על מנת לקבוע קצבת נכות זמנית או צמיתה – עורכת הדין אריאלה גפן תדע למצות את הזכויות שלך מול המוסד לביטוח לאומי בצורה מקצועיות וללא פשרות.

פיצוי כספי בגין תאונת דרכים

הלקוחות שמגיעים למשרד עורכי דין אריאלה גפן, השאלה הראשונה היא מהו הפיצוי הכספי שמגיע לי בגין תאונת הדרכים

חישוב פיצויי נזקי גוף מבוססים לפי מספר ראשי נזק עיקרים הנקראים כך בשפה המשפטית, מכאן חשוב להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים או עורך דין תאונות דרכים מומחה בתחום כדי לקבל את הפיצוי הכספי המרבי שמגיע לך, כמו כן לגיל, כושר ההשתכרות ואחוזי הנכות יש השפעות על גובה הפיצוי הכספי.

  • ראשי נזק
  1. אחוזי הנכות התפקודית ורפואית – ככל ששיעורי הנכות גבוהים יותר תהיו זכאי לפיצוי כספי גבוה יותר.
  2. הפסד ימי עבודה בעבר 
  3. הפסד ימי עבודה בעתיד
  4. עזרת צד ג’
  5. כאב וסבל
  6. התאמת דיור, שיקום, מיזוג אוויר, והוצאות שונות

דוגמא לפיצוי כספי בגין תאונת דרכים

רוכבת אופנוע בת 26 אשר נפגעה בתאונת אופנוע כתוצאה מכך נגרמה לה שבר ברגל מתאונת הדרכים, ביום התאונה הרוכבת אופנוע השתכרה קרוב ל 12,000 ₪ ברוטו בחודש, לפי בקשת מינוי מומחה רפואי מטעם בית המשפט נקבעו לה עשרה אחוזי נכות אורטופדית בגין שבר ברגל.

בעקבות התאונה התובעת קיבל פיצוי כספי של 350,000 ₪ שהתבססו על ראשי הנזק לעיל

ייצוג מקצועי יבטיח לכם פיצוי מרבי

כפי שצוין לעיל, תאונות דרכים משקפות מצב טראומטי יחד עם נזק גוף כמו שברים שהתקנות סביבו אינן חד משמעיות. פרט לכך, על מנת להבטיח שאתם מקבלים את מלוא הפיצויים שמגיעים לכם ולהוכיח את הפגיעה באופן בלתי ניתן לערעור כדאי שיהיה עורך דין תאונת דרכים מומלץ שילווה אתכם וינחה אתכם בתהליך מרגע הפגיעה.

אריאלה גפן  – עורכת דין תאונות דרכים

עורכת הדין אריאלה גפן צברה את הניסיון העשיר המשפטי בתביעות תאונות דרכים כאשר ייצגה את חברות הביטוח הגדולות בישראל כעורכת דין בכירה בתיקי תאונות דרכים מורכבים.

את הניסיון הרב (מעל 20 שנים) רתמה עו"ד אריאלה גפן לטובת משרד עורכי דין נזיקין מוביל וחזק שהקימה על מנת לשרת את נפגעי תאונות הדרכים מול חברות הביטוח.

ההיכרות של עורכת הדין אריאלה גפן עם הביורוקרטיה של חברות הביטוח, אופן התנהלות המערכת המשפטית והגופים השונים, לרבות חברות הביטוח, משרד הביטחון והמוסד לביטוח לאומי, מאפשרת לעו"ד אריאלה גפן להשתמש בכלים וידע שצברה הודות לניסיון של למעלה מ- 20 שנה וכתוצאה מכך להשיג ללקוחותיה את הפיצוי הכספי המרבי.

ההתמחות של עו"ד אריאלה גפן בתביעות ביטוח ונזיקין מאפשרת לה לנהל תיקי תאונות דרכים גדולים, קשים ומורכבים ולהבטיח ללקוחותיה אפס פשרות באשר למיצוי זכויותיהם המלאות בצורה המקצועית והטובה ביותר.

יודגש, משרד עורכי דין אריאלה גפן פועל על פי החוק מכאן שכר הטרחה מבוסס הצלחה ובאחוזים מהפיצוי הכספי שתקבלו מחברת הביטוח, כך אין צורה בהשקעה של אלפי שקלים על מנת להגיש תביעת תאונת דרכים, ושכר הטרחה אינו מהווה שיקול להגשת התביעה.

המשרד נותן שירות משפטי בפריסה ארצית עם ליווי אישי וצמוד של עו"ד הדין אריאלה גפן -  לייעוץ משפטי ממוקד ונכון אתם מוזמנים לפנות לעו"ד אריאלה גפן ללא עלות וללא התחייבות

טלפון: 0733-752-766 אתר: https://gefen-law.com

תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד