י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הצצה לסיפורי ישועות

מעל דרך הטבע: הקצין שזכה בתפקיד בכיר כנגד כל הסיכויים

בליל שישי הקרוב, זו ההזדמנות האחרונה בשנה זו להצטרף לאלפים שכבר קיימו את הסגולה ולזכות לישועות לקראת יום הדין • הצצה לסיפורי ישועות רבים למעלה מדרך הטבע שסופרו ע"י אנשים שקיימו עבורם את הסגולה וביקשו להפיץ ברבים את סיפורם האישי • השאירו שם ותראו ישועות בקרוב

מעל דרך הטבע: הקצין שזכה בתפקיד בכיר כנגד כל הסיכויים
שוטר. אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/Flash90

בחצות הלילה בליל שישי הקרוב, יעמדו בפעם האחרונה לשנת תשפ"א, מניין אברכים יראי שמים ועמלי תורה, כדי לקיים את הסגולה המופלאה והבדוקה שמחוללת ישועות למעלה מדרך הטבע, במערת קברו של רבי חנינא בן דוסא זיע"א בכפר עראבה שבגליל.

עד כה אלפים פנו למוקד של ארגון "חנינא בני" שמקיים את הסגולה עבור אלפי הפונים. בליל שישי הקרוב, זו ההזדמנות האחרונה להצטרף לאלפים שכבר קיימו את הסגולה ולזכות לישועות לקראת יום הדין.

יודגש כי מאחר והכניסה לכפר הינה בחזקת סכנה ויש צורך בתיאום מראש ובליווי צמוד, אין להגיע למקום, ללא ליווי ותיאום בטחוני, וכי מניין האברכים המגיעים למקום בתיאום ותחת אבטחה כבדה ושמירה הדוקה, מקיימים את הסגולה שזמנה בליל שישי בחצות הלילה שאז מזכירים לישועות את שמות התורמים קי''ט מעות כמניין 'חנינא' עבור צורכי השבת לעמלי תורה בשבת קודש.

נציגי ארגון "חנינא בני", חושפים בפנינו שורה של סיפורי ישועות למעלה מדרך הטבע, רק מהתקופה האחרונה. באחד המקרים, אברך שמשפחתו נקלעה לסכסוך פנימי שהעיב על האחווה הפנימית במשפחה. בעקבות פטירת אבי המשפחה התגלע ויכוח נוקב באשר לנכסים הרבים שהותיר. כל צד התבצר בעמדתו ודומה היה כי הסיפור הזה עומד ללוות את המשפחה במשך שנים ארוכות ולגרום לקרע וניתוק של בני המשפחה זה מזה. בצר לו, פנה האברך לארגון 'חנינא בני' וביקש לקיים את הסגולה על מנת שהנושא ייפתר על הצד הטוב ביותר והשלום יחזור לשרור במשפחה. קיימנו עבורו את הסגולה כמקובל בליל שישי בחצות הלילה. למחרת, מתקשר האברך לספר שבאורח פלאי, בדיוק בזמן קיום הסגולה, נשלחה הודעה בואר האלקטרוני מאיש המקצוע שמטפל בסוגיא, הנושא הסתדר על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונם של כל בני המשפחה. זה היה פלא עצום משום שהוויכוח סביב הסוגיא נמשך זמן רב ובאורח פלא הסיפור הסתיים באופן חיובי.

סיפור נוסף הוא על קצין המשרת במשטרה באזור הכפר עראבה, ששמע על קיום הסגולה, ופנה לארגון 'חנינא בני' וביקש שנקיים עבורו את הסגולה מאחר והוא מתמודד על תפקיד בכיר בשירות המשטרה, תפקיד שרבים חפצים בו. קיימנו עבורו את הסגולה. כעבור שבועות אחדים מתקשר הקצין ומספר בהתרגשות, שמתוך 17 אנשים שהתמודדו על התפקיד ועל אף שסיכוייו מלכתחילה לא היו גבוהים, הוא זכה בתפקיד באופן בלתי מוסבר וקיבל העלאה בדרגה. כמובן שדבר זה גרם לקידוש השם גדול בתחנת המשטרה כולה, שהיא מהגדולות באזור הצפון.


תפילה בציון ר' חנינא • קרדיט: יח"צ

את הישועות שהם למעלה מדרך הטבע זכו וראו בחורים שחצו את גיל ארבעים וטרם זכו להקים בית נאמן בישראל. כאשר קיימו עבורם את הסגולה המיוחדת, הם טרחו להתקשר ולספר בהתרגשות שבחלוף שבועות בודדים לאחר קיום הסגולה, זכו לבוא בברית האירוסין, והם מבקשים להפיץ את סיפורם האישי על כך שזכו לראות בישועה שלמעלה מדרך הטבע.

חשוב להדגיש, מספר בן שיחנו, שקיום הסגולה מותנה בכך שהיא נעשית בהתאם לכללים ולהוראות שמסר הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א ושבזמן קיום הסגולה, מי שמתפללים עבורו יתפלל באותה שעה אף הוא וידליק נר ויעשה כפי ההנחיות המופיעות במכתבו של הגרמ"ש אדלשטיין. חשוב לזכור שהתנא הקדוש רבי חנינא בן דוסא חי כל חייו בניסים מעל לדרך הטבע, לכן מערת קברו היא מקום המסוגל לעורר את הניסים ולכן צריך לקיים את הסגולה ממש כפי ההוראות כדי לעורר את הניסים שיהיו מעל לדרך הטבע.

כאמור, אלפים כבר זכו שיקיימו עבורם את הסגולה ורבים נוספים פונים לקראת יום הדין, כאשר זמנה של הסגולה בליל שישי בחצות הלילה, ובליל שישי הקרוב זו ההזדמנות האחרונה לזכות לישועות לקראת יום הדין.

אדלשטיין נס גלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד