י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"צריכים לבקש סליחה"

מקלב לגבאים: אפילו בן כספית מודה שיש טענה. צפו

בכינוס גבאי שדרות תקף חבר הכנסת מקלב את החלטת הממשלה על ההגבלות בכותל, טען כי התקשורת הכללית הכפישה את הציבור החרדי במהלך תקופת הקורונה והתייחס למצב המורכב בכותל המערבי

מקלב לגבאים: אפילו בן כספית מודה שיש טענה. צפו
אורי מקלב צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חבר הכנסת אורי מקלב תקף אמש (שני) בחריפות את החלטת הממשלה על ההגבלות בכותל, וטען כי התקשורת הכללית הכפישה את הציבור החרדי במהלך תקופת הקורונה. "התקשורת הייתה לא הגונה, על זה אתם צריכים לבקש סליחה. זה קטרוג גדול עליכם", אמר מקלב.

מקלב אמר את הדברים בכינוס גבאי בתי הכנסיות מהעיר שדרות, בהשתתפות ראש העיר שדרות אלון דודי וסגנו הרצל שאובי, נציג דגל התורה. מקלב אמר: "היה דיון על המגבלות החדשות של קבינט הקורונה לגבי הכותל, רק אתמול היה הופעה במקום סגור בהשתתפות 12 אלף איש, ובאותו הזמן רוצים להגביל את הכותל המערבי, מי שיודע כמה הכותל שמור, היו קפסולות במשך חודשים רבים, הממשלה הזו מנותקת ומנוכרת".

מקלב חשף בדבריו כי התקיים אמש דיון יחד עם הנהלת הקרן למורשת הכותל בנושא: "שאלתי בדיון את הנהלת הכותל: 'כמה מגיעים בדרך כלל?'. אמרו לי ארבעים אלף איש היו מגיעים, היום הם הם מאפשרים רק לכמעט עשרים אחוז מזה, כלומר עשרה אנשים מגיעים לכותל, לשמונה אומרים להם תחזרו לבית רק לשניים נותנים להיכנס", אמר מקלב.

"אפילו הציבור הכללי, דיבר איתי העיתונאי בן כספית שהוא לא כל כך אוהב את הציבור, ואמר באמת יש טענה, אמרתי לו אתם היום צריכים לבקש סליחה מהציבור הדתי והחרדי שהיה תחת מערכת הכפשות והשמצות, אתם גבאים אתם מבינים כמה מאמץ זה, אדם מגיע שלוש פעמים ביום לתפילה אומרים לו לא, זה כל כך קשה ובכל זאת עשו את זה בשמחה אבל הם הביאו את המקרים החריגים, היה לנו אחריות והתקשורת הייתה לא הגונה על זה אתם צריכים לבקש סליחה. זה קטרוג גדול עליכם", אמר מקלב.

אורי מקלב בן כספית קורונה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד