ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"נותרו חשופים ומבולבלים"

בכיר הליכוד: לבדוק קשר בין נסיעת בנט למות הלוחם

ח"כ ניר ברקת פנה ליו"ר הכנסת: דורש הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתבדוק את הקשר בין הנחיית הממשלה לצבא להכיל את ההתפרעויות בעזה, לקראת נסיעת בנט לוושינגטון - לבין אירוע בראל חדריה-שמואלי הי"ד

בכיר הליכוד: לבדוק קשר בין נסיעת בנט למות הלוחם
עימותים בגדר הגבול, ארכיון צילום: פלאש 90

בכיר הליכוד, חבר הכנסת ניר ברקת, דורש להקים ועדת חקירה פרלמנטרית שתבדוק האם יש קשר בין הירצחו של לוחם מג"ב בראל חדריה-שמואלי הי"ד, לנסיעתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לפסגה מדינית בוושינגטון עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

בראל חדריה-שמואלי ז"ל, נורה בגבול עזה על ידי מחבל חמאס, במהלך התפרעויות של מחבלים ליד גדר הגבול, בזמן ביקורו של בנט בארה"ב. אתמול (שני) בראל נפטר מפצעיו בבית החולים.

ברקת פנה ליו"ר הכנסת בבקשה להקים ועדת חקירה פרלמנטרית שתבדוק את הקשר בין הנחיית הדרג המדיני לצבא, לקראת נסיעתו המדינית של ראש הממשלה נפתלי בנט לארה"ב - לבין ההוראות המבלבלות שקיבלו הלוחמים בשטח "להכיל את האירועים".

ח"כ ניר ברקת: "הממשלה הנחתה את צה"ל להכיל את האירועים בגבול עזה ולא לגרום לנפגעים פלסטינים לקראת הנסיעה של ראש הממשלה בנט לוושינגטון. הלוחמים שהוצבו בגבול עזה אל מול מתפרעים פלסטינים - נדרשו להכיל את האירועים ונותרו חשופים ומבולבלים מההנחיה להכיל את ההתפרעויות".

לדבריו, "מאירוע בראל חדריה שמואלי ז"ל עולות שאלות קשות על ההנחיות של הדרג המדיני לדרג הצבאי ונדרשת ועדת חקירה פרלמנטרית שתבדוק את הקשר בין הנחיית הממשלה לצבא, לבין התקלה המבצעית בשטח".

ניר ברקת נפתלי בנט לוחם נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד