י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"החרדים אינם שק החבטות" | פרסום ראשון

הפגנת העדה החרדית: בן-גביר דורש לחקור את המשטרה

לאחר שהמשטרה השתמשה ברימוני הלם בהפגנת העדה החרדית נגד חפירות קברים באזור גוש עציון - יו"ר 'עוצמה יהודית' פנה לשר לביטחון פנים עמר בר לב ודרש שהתנהלותם האגרסיבית תיבדק | הוא התייחס בין היתר לתיעוד בו נראה רכבו של הגאב"ד סופג רימון: "עלול לסכן את חייו"

הפגנת העדה החרדית: בן-גביר דורש לחקור את המשטרה
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר שיגר היום (שלישי) מכתב לשר הבט"פ עמר בר לב ודרש ממנו לחקור את התנהלות המשטרה בשימוש רימוני הלם במהלך הפגנת העדה החרדית.

בן גביר התייחס ביו היתר לרימון שהושלך על רכבו של הגאון רבי יצחק טוביה, שהגיע לאזור גוש עציון ליד מושב נווה דניאל, שם התקיימה עצרת מחאה בהשתתפות של יותר מאלף איש מאנשי 'העדה החרדית' נגד חפירות קברים המתקיימות במקום.

הוא ציין שלדברי אנשי העדה החרדית הגיעה למקום שיירת רכבים, בהן ישבו בין השאר: גאון אב בית הדין ירושלים הגרי"ט ווייס ומקורביו, הגאון הצדיק רבי יעקב מאיר שכטר, האדמו"ר ממשכנות הרועים, הגה"צ רבי יהושע דוד טורצ'ין, רבה של קהילת הפרושים וכן חברי הבד"ץ ומורי ההוראה של העדה החרדית.

בהסתמך על עדויות ותיעוד מצולם שנשלחו ללשכתו של ח"כ בן גביר עולה, כי חלון רכב המיצובישי בו נסע הגאב"ד, כמעט התנפץ מהרימון, והגאב"ד נבהל מאוד מהנעשה.

"חוץ מאשר מדובר באחד מגדולי הדור, הרי מדובר בזקן שנמצא בגיל תשעים. מיותר לציין כי רימון הלם המתפוצץ בסמוך לאדם זקן עלול לסכן את חייו", הזהיר. "החרדים אינם שק החבטות של המשטרה והאלימות המופרזת מצד המשטרה שנראתה במשך ההפגנה ללא כל סיבה, אגרסיבית ומחייבת חקירה".

"במחאות האלימות של הערבים להבדיל, אף פעם לא עלה בדעת המשטרה להשליך רימון הלם לעבר רכבו של שייח' ערבי", הוסיף וביקש לחקור את העניין ולעדכנו.

איתמר בן גביר העדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד