ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"תפסיקו לזרוק אחד על השני"

חריג: יו"ר הכנסת תקף את הממשלה · צפו

כשבוע לאחר שנפתחה מחאת בתי החולים הממשלתיים, הללו מקבלים היום גיבוי מיו"ר הכנסת מיקי לוי, שחרג מהפרוטוקול וקרא במליאה לשרי הבריאות והאוצר להעביר להם את התקציב בהקדם: "בשבוע שעבר ביקרתי בבית החולים שערי צדק ונחרדתי" | צפו

חריג: יו"ר הכנסת תקף את הממשלה · צפו
מיקי לוי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר הכנסת חבר הכנסת מיקי לוי, איש 'יש עתיד' יצא היום (שלישי) מכליו ותקף את הממשלה והקואליציה שמטעמה הוא מכהן. זעמו יצא על כך שהכסף לבתי החולים הממשלתיים עדיין מתעכב וקרא לשרים הממונים לסיים את הסאגה.

"בשבוע שעבר ביקרתי בבית החולים שערי צדק - הסבו את חדר האוכל של העובדים למחלקת קורונה, על חשבון העובדים. ישבתי עם מנהל בית החולים, גם הקודם וגם הנוכחי, ונחרדתי", שיתף ח"כ לוי בתחושותיו במליאת הכנסת.

"אני הייתי שותף לחתימת ההסכם כחבר בוועדת הכספים בשנה הקודמת, וניסיתי לתמרן בין משרד הבריאות למשרד האוצר בתפקידי הנוכחי", אמר יו"ר הכנסת, "ברור לחלוטין שזה זורק על זה וזה זורק על זה - לא הצלחתי לקבל תשובה היכן הכסף".

הוא טען: "המצב הנוכחי בשבעה בתי חולים לא יכול להיות מצב כזה. לא נהוג גם שיו"ר הכנסת מביע את דעתו מעל הדוכן אבל זה כואב לי, כי הייתי שותף להסכם השנה".

"שר האוצר, הממשלה, ושר הבריאות - תפסיקו לזרוק אחד על השני, תביאו את התקציב באופן מיידי לשבעת מנהלי בתי החולים", קרא לחבריו בממשלה.

יו''ר הכנסת מיקי לוי בתי חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד