ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
שבועיים לתקיפות האכזריות

צפו: תוקף החרדים החליף לבוש ועדיין חופשי

מוסלמי שתקף לפחות ארבעה חרדים בשכונת סטמפורד היל בלונדון לפני שבועיים עדיין מסתובב חופשי. בינתיים הוא הספיק להיפרד מהלבוש המוסלמי המסורתי שלו. לצד זאת מתפרסם תיעוד חדש מתקיפת בן ה-64 שאושפז ללא הכרה

צפו: תוקף החרדים החליף לבוש ועדיין חופשי
התוקף לפני ואחרי צילום: השומרים סטמפורד היל

שבועיים לאחר שתקף מתוך שנאה אנטישמית ארבעה חרדים בשכונת סטמפורד היל בלונדון, הגבר המוסלמי עדיין מסתובב חופשי והמשטרה לא מצליחה לשים ידה עליו. כעת מפרסם ארגון השומרים של סטמפורד היל, תיעוד חדש שבו נראה האיש כשהוא נפרד לכאורה מהלבוש האסלאמי, אולי משום שהוא מודע לכך שהוא מבוקש בעקבות מעשיו.

האיש שתקף חרדים ללא סיבה ואף גרם לאחד מהם לאבד הכרה, מסתובב ברחבי השכונה החרדית ללא בגדיו המסורתיים, מחשש שיזוהה וייעצר. האיש נצפה במצלמות האבטחה חוזר מקניות, ו'השומרים' בשיתוף עם משטרת לונדון פרסמו את תמונת האיש. מתוך ניסיון נוסף ללכוד אותו בעזרת הציבור שמתבקש להודיע למשטרה באם מישהו נתקל בו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', חרדי תושב לונדון, בן 64, הותקף באכזריות על ידי מוסלמי אנטישמי שחלף על פניו ברחובה של שכונת סטמפורד היל החרדית. לאחר שאושפז בבית החולים עם חבלות בראשו ובקרסולו, הגיע שוטר משטרת לונדון לביתו כדי לגבות ממנו עדות. הקרבן אמר בראיון לתקשורת המקומית בלונדון, כי הוא איבד את הכרתו ושבר את קרסולו לאחר שספג אגרוף עוצמתי בפניו. משפחתו חשבה תחילה כי לקה באירוע לבבי או משהו דומה, עד שאחד מנכדיו בדק את מצלמת האבטחה של בית הכנסת הסמוך וגילה את הזוועה.

במשטרה ציינו כי התוקף ביצע באותו יום ארבע תקיפות אנטישמיות בשכונת סטמפורד היל, כולל נגד בחור חסידי בן 14. למרות צילומים ברורים של החשוד, הוא עדיין לא נתפס כמעט שבוע לאחר מכן. אך המשטרה אומרת כי הם עושים את מירב המאמצים כדי לאתר את התוקף האכזר.

סטמפורד היל תקיפה אנטישמית טרור מוסלמי מוסלמי תקף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד