י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
במעמד מרומם ויוצא דופן

במלון היוקרתי: סעודת ההילולא למהר"ל מפראג

מאות אורחים שהגיעו לנפוש במלון היוקרתי 'קינג דיויד', הממוקם במיקום אסטרטגי בעיר פראג – בירת צ'כיה, התאספו בליל ההילולא לסעודת מצווה כיד המלך. במעמד נשאו דברים גדולי מזכי הרבים, כאשר הסעודה עצמה לוותה בבעלי מנגנים, אשר הנעימו את המעמד

במלון היוקרתי: סעודת ההילולא למהר"ל מפראג
הילולת המהר"ל מפראג בקינג דיויד צילום: באדיבות המצלם

מאות אנשים מכל רחבי העולם השתתפו ונטלו חלק ביום חמישי האחרון במעמד ההילולא המיוחד שערכו במלון 'קינג דיויד' היוקרתי הממוקם בפראג לעילוי נשמתו של המהר"ל מפראג זיע"א זאת לרגל יום ההילולא שחל באותו היום.

מאות המשתתפים אשר הגיעו לנפוש במלון היוקרתי הממוקם במיקום אסטרטגי בעיר פראג – בירת צ'כיה התאספו בליל ההילולא לסעודת מצווה כיד המלך. בהנהלת המלון הגישו מנות גורמה ומנות שף יוקרתיות לרווחתם של מאות המשתתפים.

במעמד נשא דברים מזכה הרבים הנודע הגאון רבי יגאל כהן אשר הגיע במיוחד ממעונו בבני ברק להשתתף במעמד המיוחד, בדבריו הוא הודה נרגשות להנהלת המלון אשר זוכים מידי שנה לאחר את סעודת ההילולא בטוב טעם ודעת.

גם הגאון רבי יוסף לסרי רבה של בית שאן הגיע להשתתף בסעודת ההילולא כאשר במשך שעה ארוכה הוא נשא דברים במשנתו של המהר"ל מפראג זיע"א ועמד על חשיבות הימים הללו – ימי הרחמים והסליחות.

הסעודה כולה לוותה בבעלי מנגנים אשר הנעימו את האווירה המיוחדת. המשתתפים הרבים העלו על נס את זכותה של הנהלת המלון אשר מארחת את סעודת ההילולא לכבודו של מי שהפיץ תורה ויראה במשך שנים רבות בעיר.

ביום ההילולא עלו מאות אורחי המלון לציונו של המהר"ל מפראג הטמון מרחק מספר דקות הליכה רגלית מהמלון. מזכה הרבים הגאון רבי יגאל כהן שהצטרף לתפילה נשא בסמוך לבית הקברות 'מי שברך' מיוחד לרפואתו של הלוחם בראל אחיה בן ניצה אשר נפצע באורח קשה בגבול רצועת עזה.

כלל המשתתפים אשר נשארו במקום גם לשבת סיפרו על חוויה יוצאת דופן במלון היוקרתי אשר מנגיש את כל מה שתייר חרדי זקוק לו, החל משלושה מנייני תפילות דרך מנות גורמה כשרות ועד אווירה ייחודית ויוצאת דופן המתאימה לשומרי התורה והמצוות.

בתוך כך, בהנהלת מלון 'קינג דיויד' בפראג נערכים ממש בימים אלה לקראת הימים הנוראים וחגי תשרי אשר ייערכו במלון היוקרתי. רבים אשר הגיעו למקום בשנים עברו מספרים על תפילות מרוממות עם מיטב החזנים, על סעודות חג יוקרתיות ומיוחדות ועל אווירת חג נעלית שלא ניתן למצוא באף מקום אחר.

קינג דיויד פראג המהר"ל מפראג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד