י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הלשכה מתרוקנת

מפתיע: היועץ של נתניהו עזב ומצא ג'וב חדש

חודשיים וחצי לאחר שעבר לאופוזיציה, נתניהו מאבד את יועצו הקרוב יונתן אוריך, שניהל את מערך הדיגיטל ושימש כדובר 'הליכוד' | אך לאחרונה הוא החל לשמש כיועץ לקמפיינים של פוליטיים שונים | עזיבת אוריך מגיעה כמה שבועת לאחר שדוברו של נתניהו נאור יחיא עבר לדברר את הנשיא הרצוג

מפתיע: היועץ של נתניהו עזב ומצא ג'וב חדש
יונתן אוריך צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהצליח להפוך אותו לאושיית רשת גדולה, יונתן אוריך, היועץ הקרוב והמבריק ביותר של בנימין נתניהו, עזב את הלשכה ומצא עבודה חדשה.

לפי הדיווח הערב (שלישי) ב'דה מרקר', אוריך החל לעבוד כיועץ לקמפיינים של פוליטיקאים בעולם המיוצגים בסוכנות הדיגיטל 'פרספשן'. הסוכנות נמצאת בבעלותו של שרוליק איינהורן, שהיה מנהל הקרייטיב הראשי בקמפיינים של נתניהו בין השנים 2019 ו-2021.

הסוכנות מעניקה ייעוץ אסטרטגי, ניהול קמפיינים ומשברים ושירותי וידאו ותוכן, ואף ייעצו למפלגה השמרנית באלבניה, שהפסידה בסופו של דבר בבחירות.

התפקיד החדש של אוריך מגיע כמה חודשים לאחר ירידת נתניהו מהשלטון, וזמן קצר לאחר שדוברו של יו"ר 'הליכוד', נאור יחיא, עבר לשמש דוברו של נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג. מינוי שלווה במחאה חריפה מצד שונאי נתניהו, אך זו הלכה ודעכה, לאחר שהמוחים הבינו כי המינוי מנוי וגמור ואין בכוונת הנשיא להיכנע ללחציהם.

יונתן אוריך בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד