כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

לאחר שמונה שנים: מנכ"ל סערט ויז'ניץ פורש

הרב שמואל טירר, מנכ"ל מרכז מוסדות סערט ויז'ניץ, שיגר השבוע הודעה בדואר האלקטרוני לעובדי המוסדות, בה הודיע על סיום עבודתו • ל'בחדרי חרדים' הוא מסביר למה

שמואל טירר. צילום: שמואל דריי
שמואל טירר. צילום: שמואל דריי

הרב שמואל טירר, מנכ"ל מרכז מוסדות סערט ויז'ניץ, שיגר השבוע הודעה בדואר האלקטרוני לעובדי המוסדות, בה הודיע על סיום עבודתו כמנכ"ל. טירר הודיע כי ישאר בתפקיד עד שימצא לו מחליף.

טירר, המשמש גם ב'כובעו השני' מנכ"ל ישיבת 'אור ישראל' בפתח-תקווה, כיהן כמנכ"ל מוסדות סערט ויז'ניץ בשמונה השנים האחרונות.

בעבר כיהן טירר כחבר מועצת עיריית פתח-תקווה, עיר מגוריו, ורבים עדיין מכנים אותו בתואר זה עד היום, שכן בפוליטיקה המקומית הוא נותר פעיל בסיעת שלומי אמונים באגודת ישראל.

במהלך השנים בהן שימש כמנכ"ל בסערט ויז'ניץ ערך טירר דינרים ומעמדים שונים בחסידות, שהאחרון שבהם היה המעמד ההיסטורי של הכנסת ספר-תורה לזכות האדמו"ר. ספר התורה היקר נכתב מתרומות חסידים וידידי החסידות במשך ארבע שנים.

טירר ל'בחדרי חרדים': "כחסיד סערט ויז'ניץ מבטן ומלידה נקראתי לפני שמונה וחצי שנים לבוא ולנהל את המוסדות. כיום, לאחר סיעתא דשמיא, הצעדנו את המוסדות קדימה בתנופה. אני שמח על הזכות שהיתה לי להוביל את מוסדות סערט ויז'ניץ ולהכפיל את מספר התלמידים בתקופת שנות כהונתי לאלפיים תלמידים, ולשלש את סך התרומות שגייסנו.

"הנסיעה מביתי בפתח-תקווה מקום מגורי ועבודתי, הקשו עלי ולכן ביקשתי להוריד את העול מעלי. כמובן שעד שלא ימצא מחליף אשאר בתפקידי, וחזקה עלי ברכת מורי ורבי האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שבירכני בכל השנים שעמדתי לימין המוסדות.

"אנחנו בפתח-תקווה ערוכים לבחירות הקרובות המונציפאליות במטרה אחת: להגדיל ולהכפיל את מספר הנציגים החרדים בעירייה, עם הגידול המבורך של הציבור החרדי בעיר.

"כמובן שבחירתו הזמנית של ראש העיר הנוכחי, אורי אוהד, שהינו ידיד אישי שלי ושל הציבור החרדי, תסייע לנו לפעול למען תושביה החרדים של פתח תקווה ביתר שאת וביתר עוז ונעשה הכל לבחור בו בבחירות הקרובות".
שמואל טירר סערט ויזניץ חיפה פתח תקוה מוסדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד