י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יום מעשים טובים בעמותת 'אור ירוק' • צפו

התלמידים הפתיעו את רכזי מועדוני "אור ירוק", הילדים אמרו תודה למתנדבי "זה"ב בגן" • כך נראה יום מעשים טובים בעמותת 'אור ירוק' • תמונות

יום מעשים טובים בעמותת 'אור ירוק' • צפו

בעמותת "אור ירוק", שמתנדביה עושים מעשים טובים בכל השנה, ציינו את יום מעשים טובים באמצעות אמירת תודה לאלו שמסייעים לעמותה ולמאבק בבטיחות בדרכים.

בתחילת היום, הגיעה לובנה ג'אבר, רכזת זהירות בדרכים בבי"ס נווה שלום בלוד עם שני תלמידים שהעניקו לרכזי המועדונים של העמותה פרחי הוקרה ותודה על התנדבותם ופועלם הרב למען הבטיחות בדרכים. הרכזים, שהגיעו מחיפה, באר שבע, שפרעם, כפר תבור, קרית ביאליק, צפת, ראשון לציון, באר יעקב וכפר יונה, היו מופתעים ונרגשים מאד מהמחווה היפה של הילדים.

לפני שהעניקו את הפרחים, אמרה ג'אבר תודה לכל המתנדבים שעוזרים לה בבית הספר בנושא בטיחות בדרכים וגם ביקשה להודות במיוחד למנכ"ל עמותת "אור ירוק" שמואל אבואב, על כך שהוא דוחף את כולם לעשות שינוי משמעותי בנושא הבטיחות בדרכים.

שמואל אבואב, שנכח גם הוא באירוע, אמר: "הילדים הכינו פרחים לאנשים טובים, שעושים שינוי ומעשים טובים", וציין כי "בכדי להוריד בצורה דראסטית את מספר תאונות הדרכים, יש להתחיל בחינוך לזהירות בדרכים כבר בגנים ובבתי הספר היסודיים".

גם במסגרת התכנית "זה"ב בגן" של העמותה נרתמו לפעילות יום מעשים טובים, זו השנה השנייה. במיוחד ליום זה, הופקו דפי פעילות לילדי הגנים ברחבי הארץ שעוסקים בנושא בטיחות בדרכים, בכדי להעלות למודעות את הנושא ולעודד את הילדים לעשות מעשה טוב סביב שמירה על כללי הבטיחות בדרכים. בסה"כ חולקו כ-50,000 דפים חולקו במגזר היהודי וכ-20,000 דפים הופקו למגזר הערבי.

כל גן יצר פרח מחומרים ממוחזרים והעניק אותו לאדם שמתנדב או מקדם את נושא בטיחות בדרכים בישוב, או אדם ששומר על כלליהם. במרכז הפרח הוצמדה מדבקה מיוחדת שהופקה במיוחד עבור יום מעשים טובים. מתנדבי זה"ב בגן עודדו את הילדים לעשות מעשה טוב אישי משלהם, כאשר עזרו להם להכין פרחים אישיים אותם לקחו הביתה כדי לתת אותם לאדם במשפחה ששומר על כללי הבטיחות בדרכים.

הילדים סיפרו שהם מעוניינים לתת את הפרחים להורים – שמעבירים אותם את הכביש, מזכירים להם לחגור חגורה ועוד. חלק מהילדים החליטו לתת את הפרח לעצמם מאחר והם מזכירים לאחים שלהם לחגור חגורה או אומרים להוריהם לא לדבר בפלפון בזמן נסיעה ברכב.







אור ירוק פעילות גנים תודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד