ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"יהווה חיזוק משמעותי"

כוכב בינלאומי: הג'וב החדש של יוסי כהן

ראש המוסד לשעבר מצטרף לחברה הבת האמריקאית של דוראל אנרגיה. לפני חודשיים מונה כהן לנציג קרן ההשקעות היפנית סופטבנק בישראל. מהחברה נמסר כי כהן יחזק את שדרת הניהול של החברה ויסייע בניווט החברה לקראת היעדים העומדים בפתחה בעתיד הקרוב

כוכב בינלאומי: הג'וב החדש של יוסי כהן
יוסי כהן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן מצטרף לחברה הבת של דוראל אנרגיה, ומונה לדירקטור בחברה הבת האמריקאית Doral LLC. זאת, חודשיים לאחר שמונה לנציג קרן ההשקעות היפנית סופטבנק בישראל. כך דווח הבוקר (רביעי) ב'כלכליסט'.

מהחברה נמסר כי כהן יחזק את שדרת הניהול של החברה ויסייע בניווט החברה לקראת היעדים העומדים בפתחה בעתיד הקרוב - לרבות מהלכי ייזום ופיתוח עסקיים רחבי היקף, מהלכים פיננסיים מורכבים וגיוסי הון, הסכמי שיתוף פעולה עם גופים וחברות בתחומי הליבה של החברה ועוד.

מהחברה נמסר גם כי הצטרפותו של כהן לשורותיה מתבצעת על רקע ראייתו את הובלת דוראל את תחום האנרגיה המתחדשת, לטובת מהפכת הסביבה הירוקה והגנת כדור הארץ. בייחוד בעת הנוכחית, והן בראייה עתידית בה משבר האקלים עלול להוות איום אסטרטגי של ממש, רואה כהן את הצורך בהאצת המגמה והטמעת טכנולוגיות חדישות לאנרגיה נקייה במדינת ישראל, ובעולם כולו.

דורי דודוביץ', יו"ר דוראל: "אנו גאים על בחירתו של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, חתן פרס ביטחון ישראל להצטרף לדוראל כדירקטור ב- Doral LLC. החברה נמצאת בתנופת פיתוח עצומה ואנו בטוחים שכהן יהווה חיזוק משמעותי להנהלת החברה ויתרום מניסיונו הרב ויכולותיו המוכחות בניהול מערכות מורכבות במגוון תחומים. Doral LLC מקדמת כיום צבר פרויקטים נרחב בשלבי פיתוח שונים (שהם כ- 3% מיעדי האנרגיה המתחדשת של ארה"ב), ותשקיע כ- 10-15 מיליארד ש"ח במהלך השנים הקרובות, בצבר הפרויקטים הקיים היום, ואשר בכוונת החברה להגדילו באופן משמעותי. אני משוכנע שלניסיונו הרב ויכולותיו של יוסי תהיה תרומה חשובה להתקדמותה של דוראל בזירה הבינלאומית".

יוסי כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד