י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ניצל בעור שיניו

אחרי שעות סבל: כאב השיניים הפסיק במפתיע

כמדי יום אנו מביאים סיפור שהגיע למערכת על ידי רוכשי קרקע דרך ארגון 'מחבבי שביעית'. אנו מבקשים את סליחת הפונים על כך שלא את כל הסיפורים אנחנו מצליחים לפרסם, משיקולי עריכה ומקום ומודים לכם על כל מכתב או סיפור שאתם שולחים

אחרי שעות סבל: כאב השיניים הפסיק במפתיע
טיפול שיניים צילום: Kobi Gideon / FLASH90

הסיפור הבא התרחש באילת. שלומי תשובה כותב כך: "שלום לארגון מחבבי שביעית. אני מרגיש חובה לספר לכם מה שקרה לי שבוע שעבר ביום שלישי. באמצע הלילה תקף אותי כאב שיניים חזק. אני לא אדם שסובל משיניים על בסיס קבוע. מקסימום פה ושם איזה חור קטן שאני מטפל בו בזמן וזהו. הכאב הפתאומי בא לי בהפתעה, והוא היה חזק מאוד, לא ידעתי מה לעשות.

"השעה הייתה מאוחרת בלילה. חיפשתי מהר רופא חירום, אבל אחרי שעה של בירורים מצאתי שהרופא הכי קרוב שמקבל בלילה לחירום נמצא באחד היישובים הבדואים בדרך לבאר שבע... קרוב לשעתיים נסיעה מהבית שלי. בהתחלה חשבתי לוותר, לקחת משככי כאבים ולטפל מחר אצל הרופא שיניים הקבוע שלי. אבל שום דבר לא עזר. לקחתי אקמול, אופטלגין, אדוויל ועוד תרופות אחרות, אני לא יודע אם עשיתי בסדר שלקחתי כל כך הרבה, אבל מה יכולתי לעשות? הכאב היה אדיר, חשבתי שאני מתעלף תיכף. שאני הולך להתמוטט. אני אדם בן ארבעים ושלוש, ובכיתי כמו תינוק.

מרחתי משחות, שמתי אלכוהול, והכאב לא מפסיק. עד כדי כך שמישהו המליץ לי לעקור את השן לבד, והיא תפסיק לכאוב. אבל פחדתי, וגם לא ידעתי אם הכאב באמת יפסיק או רק יתגבר מהעקירה. הייתי אובד עצות. בלית ברירה אני אומר לאשתי: אני נוסע לבאר שבע. היא הייתה בהלם. הסברתי לה שאין לי אופציה אחרת. הלילה עוד ארוך, ולישון אני לא מסוגל, והכאבים הורגים אותי. ככה אדם שלפחות עוד שעתיים מישהו יטפל בי.

התלבשתי מהר ויצאתי מהבית. כשאני מגיע לחדר מדרגות, אני רואה מישהו שמחלק פרוספקטים בתיבות הדואר, מתוך סקרנות שלפתי אחד, ולקחתי לאוטו. תוך כדי שאני מניע את הרכב אני מעיף מבט וקורא על 'מחבבי שביעית' ועל היוזמה של רכישת קרקעות לקראת שמיטה.

"אני לא אדם דתי, אבל מרגיש מאוד קרוב למסורת. אמרתי לעצמי, זה משמיים! אני מנסה, מה יכול להיות. על המקום נכנסתי לאתר וביצעתי רכישה של קרקע לשמיטה. עכשיו תשמעו טוב, תחשבו שאני מגזים, אבל באותו רגע שסגרתי את הטלפון הכאב הפסיק. לגמרי. לא קצת, לא בערך. לגמרי!

"הייתי בהלם. נשארתי ברכב לחכות אולי זה יחזור. שום דבר. אחרי רבע שעה עליתי הביתה. אשתי מסתכלת עליי, לא מבינה מה קורה. אני רק מניח מולה את הדף של 'מחבבי שביעית' ומחייך בהקלה. היא חייכה בחזרה והבינה. אני כאן כדי לספר לכם, אין לכם מושג מה יש לכם בידיים. כולם מחפשים סגולות בכל מקום. פה יש ברכה של התורה הקדושה בעצמה שהיא מבטיחה שמי שיקיים שמיטה יזכה בברכות. מה צריך יותר מזה?".

לחצו כאן והצטרפו למיזם רכישת הקרקעות>>>

או חייגו: 072-395-2213


כאבי שיניים שביעית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד