י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התגעגעתם?

יאיר נתניהו חזר קרבי מהחופשה: התקשורת באטרף

נתניהו חזר לארץ לאחר חופשה של שבועיים בהוואי - יאיר נתניהו בטוויטר: "נתניהו טס לחופש בחו"ל פעם ראשונה מאז 2007- כל התקשורת באטרף, שולחת צלמים, מבררת מתי אכל במסעדה ומתי הלך לשירותים. לפיד טס כל שבועיים לאירופה ואמריקה ל'חופשות פרטיות' - לא מעניין את התקשורת כלל לאן נסע"

יאיר נתניהו חזר קרבי מהחופשה: התקשורת באטרף
יאיר נתניהו צילום: מתוך אינסטגרם

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו חזר הערב (רביעי) לארץ, לאחר כשבועיים בהם נפש בהוואי שבארצות הברית, יחד עם רעייתו שרה ובנו יאיר.

קבוצה של תומכים הגיעה לנתב"ג כדי לקבל את פני המשפחה, כשהם מנופפים בשלטים עליהם מופיע הכיתוב: "תחזור".

ביקורו של נתניהו עורר סקרנות רבה בישראל, והתקשורת הכללית התעסקה רבות בנסיבות נסיעתו לחופשה, כאשר גולת הכותרת היא הפנייה של 'התנועה לאיכות השלטון' ליועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט, בדרישה לפתוח בחקירה על מעשיו של נתניהו באי.

יאיר נתניהו, בנו של ראש האופוזיציה, התייחס הערב לאובססיה התקשורתית כלפי אביו, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "יו"ר האופוזיציה נתניהו טס לחופש בחו"ל פעם ראשונה מאז 2007- כל התקשורת באטרף, שולחת צלמים, מבררת מתי אכל במסעדה ומתי הלך לשירותים".

"יו"ר האופוזיצה יאיר לפיד טס כל שבועיים לאירופה ואמריקה ל'חופשות פרטיות' (תמיד לקראת תאריכים פוליטיים דרמטיים בישראל)- לא מעניין את התקשורת כלל לאן נסע, עם מי נפגש, איזה מלון ישן, מה מטרת הנסיעה...", דברי נתניהו הבן.

בנימין נתניהו יאיר נתניהו יאיר לפיד חופשה תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד