י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הנערה שחזרה מהעולם הבא

חוותה מוות קליני וראתה את בית המקדש: זו הסיבה שהוא לא יורד

סיפור מדהים שהתרחש בשבועות האחרונים. נערה שחוותה מוות קליני והגיעה לבית דין של מעלה, ראתה בשמים את בית המקדש כשהוא בנוי כמעט לחלוטין | הנערה מספרת: "על קיר בית המקדש היו רשומות הקבלות שקיבלו עבורי והחזירו אותי לחיים"

חוותה מוות קליני וראתה את בית המקדש: זו הסיבה שהוא לא יורד
אור צילום: pixabay

סיפור מצמרר שסיפרה נערה בת 15 ב'קו הישועות' מכה גלים, לאחר שזו תיארה כי ראתה את בית המקדש בנוי כאשר חוותה מוות קליני וכך היא מספרת:

לפני תקופה קצרה היו לי כאבי בטן נוראיים. קיבלתי טיפול רפואי שגרם לי להחמרת מצבי עד שהתמוטטתי ואיבדתי את ההכרה. לא היה לי דופק במשך ארבעים דקות. ונאלצו להזמין זק"א וכוחות הצלה אשר נלחמו על חיי במשך ארבעים דקות.

המצב החמיר והיה קריטי, צוותי ההצלה כבר הודיעו למשפחתי כי יש להביא סדין לבן וכי אי אפשר יותר לעשות דבר. הגעתי למצב של מוות קליני.

"באותו זמן" ממשיכה הנערה ומספרת: יצאתי מתוך גופי והגעתי לבית דין של מעלה, סבתא שלי וקרובת משפחה נוספת צעקו כל הזמן, "היא צנועה, היא צנועה, אל תיקחו אותה." ובנוסף ראיתי כיצד בנות משפחתי מקבלות קבלות לזכותי למטה.

ראיתי בשמיים את בית המקדש שהוא כמעט בנוי לגמרי, וכן ראיתי שמחכים ומצפים לקבלות בצניעות של הנשים בכדי שזה ישלים את בניית בית המקדש בשלמותו.

ראיתי במו עיני שכתוב על הקיר של בית המקדש שאחותי התחייבה לצרף ארבעים נשים חדשות לקו הצניעות ואז הבטחתי בשמים לפרסם את הסיפור שלי, לחזק נשים בצניעות.

"בזמן שהייתי בבית דין של מעלה" מתארת הנערה: כאן בארץ, ניסו להחיות אותי תוך כדי זה כל בנות ונשות המשפחה שמחוברות לקו הצניעות לקחו על עצמן להקשיב לסיפורי הישועות. ובנוסף, כל אחת קיבלה על עצמה קבלה בצניעות להצלת חיי. כך סיפרו לי לאחר מכן.

"בנוסף לשמיעת הסיפורים והקבלות" ממשיכה הנערה ומספרת: אחותי הגדולה התחייבה לצרף ארבעים נשים חדשות לקו.

חזרתי לגופי במחלקת "טיפול נמרץ" שם הייתי מורדמת ומונשמת יותר משבוע ימים, ובעקבות הזעזוע המצמרר שחוויתי בשמים, כשהתעוררתי בבית החולים בכיתי ללא הפסקה יומם ולילה.

הסתכלתי בוהה על התקרה של מחלקת טיפול נמרץ במשך עשרה ימים, הרופאים לא הבינו מדוע זה קורה? למה אני בוכה? ולמה אני מסתכלת על התקרה ללא הפסקה? והם היו אובדי עצות,

מצד אחד הבדיקות כולם היו תקינות ומצד שני נראה לצוות הרופאים שיש משהו אחר שמעכב את ההתאוששות שלי, הם לא הבינו שהייתי בבית דין של מעלה, רציתי רק לישון ולא רציתי לשתף פעולה.

לא יכולתי להזיז שום אבר בגוף. ברגע שדודתי החליטה לפרסם את הסיפור שלי ביום שישי בקו הצניעות כמו שהבטחתי בשמיים, מרגע הפרסום בקו, קרה שינוי דרסטי בבריאותי בדיוק בזמן שהאירוע פורסם ובבת אחת התיישבתי לראשונה במיטה, קיבלתי כוחות עליונים וזה היה מהפך.

מסיימת הנערה בדבריה ואומרת: הבטחתי בשמיים להיות שליחה. הבטחתי בשמים לפרסם ואני מקיימת עכשיו את הבטחתי!! לכל הנשים והבנות בארץ ובעולם.

מוות קליני עולם הבא בית המקדש צניעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד