י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חשש לאירוע מוחי

בהרמת כוסית: הח"כ לשעבר נזקק לטיפול רפואי

בצל המפקד ב'ציונות הדתית', מפלגת 'הבית היהודי' קיימה הערב הרמת כוסית לקראת ראש השנה - במטרה לעורר את השטח | במהלך האירוע חבר כנסת לשעבר חש רע ונזקק לטיפול רפואי | חשש כי לקה אירוע מוחי

בהרמת כוסית: הח"כ לשעבר נזקק לטיפול רפואי
אילוסטרציה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בדרך לקאמבק פוליטי? מפלגת 'הבית היהודי', שהייתה בעבר המפלגה הסרוגה הבכירה, אך מאז נטישת נפתלי בנט מתקשה להתרומם, קיימה הערב (חמישי) אירוע פוליטי.

המפלגה קיימה הרמת כוסית לקראת ראש השנה בישיבת הכותל שבירושלים, שבה נכחו ח"כים לשעבר וחברי מרכז המפלגה. במהלך האירוע, חבר הכנסת מוטי יוגב חש ברע ונזקק לטיפול רפואי.

ח"כ לשעבר מוטי יוגב. צילום: הדס פרוש, פלאש 90.

למקום הגיעו חובשים שהעניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים עם חשש לאירוע מוחי. בזמן הטיפול, הנוכחים עברו לאולם אחר והמשיכו שם את הכנס.

בתוך כך, הכנס של 'הבית היהודי' מגיע לאחר שבבחירות האחרונות המפלגה לא נכנסו לתוך החיבור עם 'הציונות הדתית', 'עוצמה יהודית' ו'נעם' ותמכו ב'ימינה' של בנט. בתמורה לתמיכתם, הובטח להם תפקיד שר.

התפקיד שהוצע להם בזמן המגעים להקמת ממשלת השינוי הוא תיק ההתיישבות. במפלגה התלבטו אם לקחת אותו, שכן הוא יכול להחזיר אותם למרכז העניינים במגזר, אך נכון לעכשיו הם לא מינו איש מטעמם והתיק מוחזק בידי ראש הממשלה.

הבית היהודי מוטי יוגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד