כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הניסיון לעצור אותו כשל

מחזה לא שגרתי: הילד מרוקן את חנות הצעצועים • צפו

פרס מקורי שזכה ילד במסגרת סיום תכנית עמודי עולם לרבבות ילדי הקהילות בבני ברק, קיבל 120 שניות להיכנס לחנות משחקים ולחטוף מכל הבא ליד | הזכיה מהווה משל לחיינו בעולם הזה 120 שנה שאנו צריכים לאסוף זכויות • צפו

מחזה לא שגרתי: הילד מרוקן את חנות הצעצועים • צפו
הילד שזכה בפרס צילום: באדיבות המצלם

מחזה לא שגרתי נצפה היום בצהריים בחנות משחקים במרכז העיר בני ברק: הילד חיים גולדשטיין, מקהילת דארג בעיר, שזכה בפרס הראשון בתכנית עמודי עולם, של מחלקת "קהילות וצעירים" של עיריית בני ברק, קיבל את פרס מיוחד בדמות של 120 שניות לאסוף משחקים מהחנות הגדולה. הילד אסף משחקים מכל הבא ליד, בשווי אלפי שקלים. הפרס החינוכי והמיוחד, ניתן כמשל ל-120 שנות חיים בעולם הזה, בהם אדם יכול לחטוף מצוות ומעשים טובים מכל הבא ליד.

בשעה היעודה נכנס הילד הזוכה המאושר בשערי החנות, כשהוא מלווה בהנהלת מחלקת "קהילות וצעירים" של עיריית בני ברק וצוות ארגון "תורה דיליה" שהפיק את התכנית, כאשר מאות ילדים נאספו מחוץ לחנות לחזות בקבלת הפרס הנדיר. בהגיע הרגע, ניתן כאות והחלה הספירה לאחור. הילד החל לחטוף מכל המדפים כמויות משחקים ככל שהתאפשר לו, במשך 120 שניות שלמות, בשווי אלפי שקלים.

אנקדוטה מעניינת נרשמה במהלך הדקות בהם חטף הילד משחקים כאוות נפשו, כשהילד הזוכה אותגר עם הצעות מפתות לממתקים וחטיפים, אך הוא כמובן סירב להתייחס והמשיך בחטיפת הפרסים בריכוז רב. מאות הילדים שעמדו בפתח החנות הפנימו את הדמיון ליצר הרע שמפתה את בני אנוש ב120 שנות חייהם בעולם הזה.

הפרס המיוחד היה אחד מיני מאות פרסים שניתנו במסגרת תכנית מרתקת לילדי בני היכלא, של מחלקת "קהילות וצעירים" של עיריית בני ברק.

המבצע הגדול הסתיים לאחר תקופה ממושכת של חודשים רבים, בהם התקיים המבצע הגדול לרבבות ילדי קהילות הקודש בעיר - "עמודי עולם", במהלכו נצברו רבבות שעות לימוד, חיזוק בתפילה ובעשיית חסד וכיבוד הורים.

במסגרת המבצע הושק אלבום מדבקות חינוכי מדהים, מעוטר במאות מדבקות של דמות דיוקנם של מרנן ורבנן גדולי ישראל זצוק"ל ויבלחט"א – "והיו עיניך רואות את מוריך", בשילוב סיפורים ואתגרים מיוחדים, כאשר ילדי העיר תוגמלו מידי שבוע בקבלת מספר חבילות מדבקות של האלבום הנפלא.

במעמד מיוחד שהתקיים בסיום ביה"ז לרבבות ילדי קהילות הקודש בבני ברק, הוגרלו פרסים רבים יקרי ערך, כשבפרס הגדול זכה כאמור הילד שאסף משחקים היום כאוות נפשו.

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין בירך את הזוכה המאושר ואמר כי הוא גאה להוביל בעירו תכניות חינוכיות מהפכניות, המחברות את רבבות ילדי קהילות הקודש בעיר התורה למסרים של תורה, עבודה וגמילות חסדים. ראש העיר אמר שצוותו המבןר במחלקת "קהילות וצעירים" העירונית, שוקדים כל העת על תכניות שונות ומגוונות לילדים, נערים ובחורים מקהילות הקודש בעיר, במטרה להרבות ערכים חינוכיים בקרב רבבות הצעירים.

משחקים חנות פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד