ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בלון תקשורתי

אחרי סערת הפגישה: גנץ מביך את בנט

לאחר שעורר סערה באגף הימני של הקואליציה, עקב פגישתו עם יו"ר הרשות הפלסטינית, שר הביטחון מאשר שראש הממשלה ידע על הפגישה מבעוד מועד | למרות המתיחות המדומה בתקשורת, הוא שיבח אותו: "עושה עבודה טובה מאוד ומסורה מאוד"

אחרי סערת הפגישה: גנץ מביך את בנט
גנץ ובנט במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הביטחון וסגן ראש הממשלה בני גנץ התייחס הערב (רביעי) בראיון ל'חדשות 12' על הביקורת שמופנית נגדו בגין פגישתו עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ואישר כי ראש הממשלה ידע עליה.

"הייתה פגישה חשובה", אמר, "זו הייתה פגישה עם אופי ביטחוני שדנו בה על המשך הפעילות. הציבור צריך להבין שאנחנו מתנהלים במציאות מורכבת. יש לנו יחסים טובים עם הרשות ויש בעיות של טרור".

הוא התייחס לביקורת שנופחה בתקשורת לממדי מתיחות ומשבר בממשלה ואמר: "אני מציע שנסתכל על היחסים הביטחוניים של ישראל מגובה יותר משמעותי מכותרת בטוויטר. בנט ידע על הנסיעה, הכיר אותה, ואני יודע שאי אפשר להגיע כרגע להסדר, גם אבו מאזן יודע. הפגישה הייתה חשובה ואני מקווה שאת התוצאות הטובות שלה יראו בימים הקרובים".

"אני לא נכנס למי מתדרך נגדי. אני נמצא במרכז המפה הפוליטית ואני יכול לקבל התקפות משמאל ומימין. אני משתף פעולה ככל שרק אפשר", הוסיף גנץ.

"הוא עושה עבודה טובה מאוד ומסורה מאוד", שיבח גנץ את ראש הממשלה, "הוא מתמסר לזה ואני שמח על כך. אני פעלתי להקמת הממשלה הזו - ואנחנו עוסקים באופן שוטף בקיומה של הקואליציה הזו, יש גם תקציב שאנחנו רוצים להעביר".

"אני פעלתי להקמת הממשלה הזו - ואנחנו עוסקים באופן שוטף בקיומה של הקואליציה הזו, יש גם תקציב שאנחנו רוצים להעביר", סיכם.

בני גנץ נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד