י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ביקר בכלא

איימן עודה עורר סערה: "אתה לא תהיה כאן"

יו"ר 'הרשימה המשותפת' ביקר בכלא שני נערים שסירבו לשרת בצה"ל - ופרסם תמיכה פומבית בהם: "נזכור את הצעירים האמיצים שסללו את הדרך ושילמו מחיר אישי" | בימין תקפו: "נזכור את תמיכתך בטרור ואת אותם אפסים"

איימן עודה עורר סערה: "אתה לא תהיה כאן"
מרים אלסטר פלאש 90

"שילמו מחיר אישי": יו"ר 'הרשימה המשותפת' איימן עודה סיפר הערב (רביעי) כי ביקר בכלא, נערים שסירבו להתגייס לצה"ל - ו"חטף" מתקפה מאנשי ימין.

עודה סיפר שפגש שני נערים שסירבו להתגייס לצבא מטעמי מצפון בשל הקושי שלהם לקחת חלק ב"כיבוש" העם הפלסטיני. חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ועמיחי שיקלי תקפו אותו על כך, והזכירו לו שהוא תומך בטרור.

"‏ביקרתי בכלא הצבאי את סרבן המצפון ערן אביב, נער צעיר ומרשים שסיפר לי שהוא מסרב לקחת חלק בכיבוש של עם אחר ועל תקוותו למשא ומתן מדיני", צייץ עודה. "כל הכבוד לערן וכל הכבוד לסרבנית המצפון שחר פרץ".

"כשנשיג את השלום נזכור את הצעירים האמיצים שסללו את הדרך ושילמו מחיר אישי", הוסיף יו"ר מפלגת 'הרשימה המשותפת'.

שיקלי, שהתמודד מטעם 'ימינה' והתנגד לממשלת השינוי, תקף: "‏‎מרגש, פעם מבקר את ראש החזית העממית ביו״ש העומדת מאחורי סדרת פעולות טרור ובהן רצח הנערה רינה שנרב הי"ד ופעם מבקר חסרי מצפון. כשנשיג את השפיות נזכור גם את תמיכתך בטרור וגם את אותם אפסים".

"‏איימן, יש לך עוד כמה חברים טובים בכלא הצבאי אותם אתה טורח לעודד. בערבית כמובן. כשנשיג את השלום אתה ושכמותך לא תהיו כאן", הוסיף יו"ר 'הציונות הדתית'.

סרבני גיוס איימן עודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד