ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פרויקט מבורך

שידור היסטורי: תיעוד מרתק מ'מסוק הישועות'

בעוד ימים ספורים פוקעת מאיתנו הזכות לקיים את מצוות השמיטה בהידור, על ידי רכישת קרקע שתמנע את חילול אדמת ארץ ישראל הקדושה • ארגון 'ושבתה הארץ' נרתם למען המשימה החשובה ובשידור חי עם גדולי ישראל ובהנחיית מנחם טוקר הטיס את מסוק הברכות והישועות למען מקיימי המצווה • הזדמנות אחרונה ליטול חלק בפרויקט ההיסטורי

שידור היסטורי: תיעוד מרתק מ'מסוק הישועות'
שידור ממסוק צילום: יח"צ

"השקיפה מן השמים וברך את עמך ישראל ואת האדמה": לראשונה בהיסטוריה, הנחיית התוכנית של מנחם טוקר בוצעה במהלך טיסה בשמי הארץ בתוך מסוק הברכות והישועות יחד עם גדולי ישראל, מעל האדמות המושבתות של ארץ ישראל. השידור הועבר ב-live בערוצי התקשורת הפופולריים של המגזר החרדי, ביניהם גם כאן באתר 'בחדרי חרדים'.

הפעם הבאה עוד שבע שנים - הצטרפו עכשיו למיזם המבורך>
השידור ההיסטורי היה רגע השיא של מיזם 'ושבתה הארץ', המציל עשרות דונמים של אדמות בארץ ישראל מפני חילול השמיטה. 

על המסוק עלו בזה אחר זה גדולי ישראל ובראשם זקן מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני שליט"א שהרעיף מברכותיו על השותפים הרבים שנטלו חלק במיזם המבורך.

משלחת הרבנים כללה גם את הרב דוד אטדגי שליט”א, כן הצטרף זקן המקובלים הרב דוד בצרי שליט"א.

התרגשות רבה נרשמה כאשר נחת המסוק באחת משדות החקלאיים ביישוב זבדיאל בדרום הארץ ובה המתינו עשרות חקלאים, אשר קיבלו בגאווה את תעודת גיבורי הכוח, לאור הקרבתם הצפויה בשמירת השמיטה בשנה הקרובה והשבתת אדמתם מכל פעילות חקלאית. 

במהלך הכינוס נשא הרב בעדני דברים והביע את הערכתו הגדולה לפעילות החשובה של עמותת 'ושבתה הארץ', שמזכים את עם ישראל לקיים את מצוות השמיטה בהידור הרב ביותר, תוך שמירה מפני חילול האדמות.

נשיא המכון הגאון הגדול הרב אהרן בוטבול שליט"א ריגש מאוד את הציבור כאשר חיזק את רוחם של החקלאים הרבים וציין את הקושי הגדול בשמירת שנת השמיטה, ולא לחינם כינו חז"ל אותם כ'גיבורים'.

בכנס השתתפו בנוסף הגאון הגדול הרב ירון אשכנזי שליט"א ראש קו ההלכה הספרדי, וכן הגאון הגדול הרב בנימין חותה, מחה"ס כי בא מועד ורבני בית ההוראה.

במהלך הכנס נשא תפילה מיוחדת לקראת שנת השמיטה זקן המקובלים הצדיק הרב דוד בצרי שליט"א.

את הכינוס חתם רב המכון הרה"ג רבי דוד אטדגי שליט"א במעלת שמירת השמיטה והקשר הישיר שלה לעם ישראל כולו ולגאולה השלימה. וכן על הקושי הרב איתו מתמודד כל חקלאי כל השנה כולה ובשנת השמיטה בפרט. ועל המעלה שכל יהודי יקיים את מצוות השמיטה בעצמו ע"י שהוא בעצמו הופך לבעלים על קרקע והוא זוכה במצווה הנדירה.

כידוע, בעוד ימים ספורים ניכנס לשנת תשפ"ב וזו הזדמנות אחרונה עבורנו להיות שותפים לברכה הנדירה והמסוגלת הכתובה בתורתנו הקדושה ולרכוש קרקע בעלות שווה לכל הנפש.

הצטרפו עוד עכשיו למיזם האדיר של גדולי ישראל – ‘שמיטה גם וגם’  ותזכו גם לקיים את מצוות השמיטה בהידור וגם להציל דונמים רבים של קרקעות מחילול השמיטה!

הפעם הבאה עוד שבע שנים - הצטרפו עכשיו למיזם המבורך>>



מסוק מנחם טוקר שמיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד