י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נוצרים מוסווים בקהילה החרדית

האישה מאחורי המאבק ל'בחדרי': "רוב האנשים אינם מבינים היטב את גודל האיום"

מנכ"לית ארגון 'בנינו' שעומד בראש החץ של הפעילות לאיתור משפחות נוצריות שנטמעות בקהילה החרדית ומנסות ללכוד בציפורניהן יהודים תמימים, משוחחת עם 'בחדרי חרדים' בצל סדרת החשיפות האחרונות שפורסמו כאן וטלטלו את הציבור כולו

האישה מאחורי המאבק ל'בחדרי': "רוב האנשים אינם מבינים היטב את גודל האיום"

לאחרונה פרסם 'בחדרי חרדים' סדרת חשיפות סביב סאגת המשפחות הנוצריות שחיו בשכונות חרדיות ופעלו בשיטה בה בני המשפחות התחזו לחרדים לכל דבר, אך פעלו בסתר להפיל נפשות רכות לציפורני הנצרות רח"ל. כעת, אחת הנשים המרכזיות שהובילו את המעקבים והחשיפות משוחחת עם 'בחדרי חרדים'.

קוראים לה שאנון נוסן והיא מנכ"לית ארגון 'בינינו', שפועל בדיוק כדי לאתר מקרים כאלו, של משפחות נוצריות שפועלות במסווה בתוך הקהילה החרדית.

"עד כה ידוע כי מיסיונרים נוצרים פעילים ברחבי ישראל. הבעיה היא שרוב האנשים אינם מבינים היטב את גודל האיום על ישראלים מן השורה. הציבור מניח לעתים קרובות כי האוונגליסטים הללו אינם מהווים איום משמעותי על קהילתם. לעתים קרובות מדי אני שומעת אנשים אומרים ש"יש לנו בעיות הרבה יותר גדולות" או "איך אחד שקיבל השכלה יהודית טובה שבאמת נמצא בסיכון להתנצר". אומרת שאנון נוסן.

"אנשים שואלים אותי לעתים קרובות אם המיסיונרים מצליחים. הם תוהים אם יש איום ממשי, קרוב. לעתים קרובות הם מבקשים מספרים וסטטיסטיקות. הם רוצים הוכחה שהם ממירים יהודים רבים לנצרות" מסבירה שאנון.

על פי ההערכות האחרונות, בישראל חיים לפחות 30,000 יהודים המאמינים ב'אותו האיש'. זה כפול מהמספר שדווח בשנת 2015. יש יותר מ-300 קהילות וארגונים משיחיים (כלומר לכאורה יהודים אך מאמינים באותו האיש). ישנם מעל 200 אתרים (בעיקר בעברית) הממוקדים באופן פעיל באוכלוסייה הישראלית לצורך מסיונריות.

"למרות שיש לי את המספרים הללו, אני חושבת שזה מביא לפספוס הנקודה. כל ילד או מבוגר שהצטרפו לכנסייה, זה נורא ואיום" כותבת שאנון.

"אף אחד לא מבקש מכוחות הצלה סטטיסטיקות כדי להעריך אם כדאי להציל חיי אדם - אחרי הכל, מדובר באדם אחד בלבד, וכל אחד חשוב מאוד". כותבת שאנון.

פעילות מיסיונרית אינה חוקית בישראל. זה לא חוקי לגייר קטין (מתחת לגיל 18) ללא אישור הורים, או להציע כסף או תמריצים אחרים תמורת גיור של אדם.

"מיסיונרים שמסתתרים ומעמידים פנים שהם יהודים אורתודוקסים בזמן שהם פועלים להפיץ אמונה בנצרות, מהווים סכנה חמורה. לא רק בגלל שהם מטיפים לנצרות באופן פעיל - למעשה, רבים מהם לא עושים זאת, אלא שכמו סוכני ריגול, הם לומדים את הדרכים הטובות ביותר לזכות באמון של יהודים ישראלים, ולהשתלב באופן מלא בקהילה. הם מזהים מיהם האנשים הפגיעים בקהילות שלנו, והופכים לדלת פתוחה להפנות מיסיונרים אחרים לכוון אותם", כותבת שאנון.

"ראינו את חשיבותו של החינוך עם אחד המקרים הגדולים ביותר שלנו לאחרונה, חשיפת מיסיונר בגבעה הצרפתית, שהתחפש לרב, ואשתו המנוחה". מקרה שפורסם בהרחבה כאן אצלינו ב"בחדרי חרדים". רק בשנה האחרונה חשף ארגון 'בינינו' שבראשו עומדת שאנון נוסן, כי הממשלה נתנה רישיון שידור לארגון שמטרתו לשטוף את המוח לכל בית ישראלי באמצעות הטלוויזיה.

"אירגונים ישראליים שיתפו פעולה באופן בלתי מודע עם מנהיגים משיחיים בטבריה, ותמכו במיסיונרים שלא במודע, הם מנסים להפיל עולים חדשים שפגיעים יותר, וחיילים בודדים, זה נחשף בסרטונים של המיסיונרים המתארים את פעילותם, כולל התפארותם בטלוויזיה, הם אחרים "יש לנו חותמת כשרה מממשלת ישראל" זה חייב להיפסק" אומרת שאנון.

אנשים רבים שמעו או קראו על המקרה המדהים של מיכאל אלק (כהן), שהתחזה לרב, כהן, מקובל, מוהל וסופר, ואשתו המנוחה אמנדה, אשר שיתפה פעולה עם השקרים.

"מה שאולי פחות ידוע הוא אפקט הדומינו שהחקירה שלנו יצאה לדרך". שאנון כותבת כי "אנשים רבים שאלו אותנו מדוע התעסקנו חודשים רבים בלגלות אם הם מיסיונרים חשאיים, במקום לגלות את ההוכחות החלקיות הראשונות שמצאנו".

שאנון אומרת כי "ישנן מספר סיבות, אך אחד מיתרונות היסודיות שלנו התברר כשווה מאוד בשבועות ובחודשים שאחריו: משפחה מיסיונרית אחת הובילה אותנו להרבה הרבה יותר".

"סביר להניח שכל המשפחות הללו השתמשו בדרך דומה כדי לקבל אזרחות ישראלית, והגישו אישור על שורשים יהודיים מזויפים, זוהי הונאת הגירה ברורה ויש להעמיד אותם לדין, הסיבה שכל כך חשוב שיבינו את התמונה המלאה של עם מה אנחנו מתמודדים כאן".

שאנון כותבת כי "לדעתי, זהו האיום הגדול ביותר שעומד בפני העם היהודי כיום, לפחות בחלקו מכיוון שהוא נעלם מתחת לרדאר".

"לממשלת ישראל ולארגונים ישראלים רבים יש קשרים הדוקים עם קבוצות אוונגליסטיות בארה"ב" כותבת שאנון. "החברה הישראלית מרוויחה מאוד מתמיכתם. זה לא עומד להשתנות. עם זאת, אסור לנו לאפשר לקשרים שלנו עם קבוצות אוונגליסטיות לעוור אותנו מפני המאמצים המיסיונריים הסודיים והלא סודיים להביא את הישראלים להכיר באותו האיש".

מיסיונרים האברך הגוי נוצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד