י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
גזרות איומות על המגזר החרדי

אייכלר הקריא במליאה: 'לדוד ה' אורי וישעי'. צפו

ח"כ אייכלר נאם היום במליאה ואמר: הממשלה הנוכחית הכי סקטוריאלית מקום המדינה. ממשלה שעושה הפרדה וסלקציה בין כלל המגזרים למגזר החרדי, גם בחוק ההסדרים וגם בטיסות לאומן. לסיום הקריא את כל פרק לדוד ה' אורי וישעי שאומרים בחודש הרחמים והסליחות

אייכלר הקריא במליאה: 'לדוד ה' אורי וישעי'. צפו
ח"כ ישראל אייכלר צילום: פלאש 90

ח"כ ישראל אייכלר נאם היום (חמישי) בכנסת על חוק ההסדרים הכולל בתוכו סדרת גזרות כלכליות קשות נגד המגזר החרדי. אייכלר האשים את הממשלה כ"מפלגת ביותר מאז קום המדינה".

"הממשלה הסקטוריאלית ביותר מאז קום המדינה היא הממשלה הזאת. היא בנויה מכמה וכמה סקציות, והיא עושה סלקציה בין הסקטורים השונים. רוב הגזירות של חוק ההסדרים מכוונות נגד המגזר החרדי, נגד משפחות ברוכות ילדים, שמשתמשים בכלים חד פעמיים, נגד אימהות חרדיות ששולחות ילדים למעונות, נגד תקציבי חינוך הילדים, נגד שתיה מתוקה של ילדים קטנים ובעד השתייה החריפה המשכרת והמסוכנת", מנה אייכלר את סדרת הגזרות המכוונות לדבריו דווקא נגד אוכלוסייה חלשה ספציפית בישראל.

בדבריו הזכיר גם את האפליה החמורה בין כלל הנוסעים לחו"ל, לבין החרדים הטסים לאומן שנדרשים לבדיקות מיוחדות ולהסעה בכפיה בתחבורה נפרדת: "מה שקורה עכשיו בשדה התעופה זו סלקציה שכל העולם צריך להזדעזע. אף אחד מהנוסעים לחו"ל שיש לו תו ירוק לא נדרש לבדיקות מיוחדות. רק את חסידי ברסלב הנוסעים לאומן הפרידו משאר הנוסעים ולקחו אותם לטרמינל 1 לבדיקות מיוחדות. לא מאמינים לתעודות שלהם כי הרי היהודים זייפנים, חשודים תמיד על זיוף. וגם בחזור מאומן לא יתאפשר להם לנסוע בתחבורה ציבורית כמו כולם אלא ייקחו אותם לא ברכבות אלא באוטובוסים מיוחדים.

לסיום אמר ח"כ אייכלר: "זה לא יעזור להם. אנחנו אומרים בימים אלו את לדוד ה'' אורי וישעי ממי אירא, אנחנו לא מפחדים מאף אחד". ח"כ אייכלר הקריא את כל הפרק "המה כשלו ונפלו" פסוק בפסוק וסיים: "אל תתני בנפש צרי וגו'".

ישראל אייכלר סלקציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד